Στην Ίμολα 73.600 θεατές αψήφησαν τον άστατο καιρό για να παρακολουθήσουν έξι ώρες σκληρού αγώνα. Το PEUGEOT 9X8 2024 πήρε το πραγματικό βάπτισμα του πυρός στο αγωνιστικό του ντεμπούτο σε δύσκολες συνθήκες στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari της Imola. Το καλό για τη γαλλική ομάδα TotalEnergies είναι ότι πήρε τους πρώτους βαθμούς στον βαθμολογικό πίνακα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA 2024.

Έχοντας προκριθεί στην 14η και 15η θέση στο αρχικό grid (γραμμή εκκίνησης), τα PEUGEOT 9X8 2024 ξεκίνησαν τον αγώνα ακριβώς στη μέση ενός αριθμού 37 δυνατών συμμετοχών στη στενή πίστα της Imola.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Nico Müller (Νο. 93) κατάφερε να βρεθεί στη μέση της ομάδας με τα Hypercars αλλά ο Paul di Resta (Νο. 94) χτυπήθηκε από πίσω και κατέληξε στην μόλις πρώτη στροφή στην αμμοπαγίδα ασφαλείας.

Οι Paul di Resta, Loïc Duval και Stoffel Vandoorne δεν τα παράτησαν και ξαναμπήκαν στον αγώνα. Τελικά τερμάτισαν στην 15η της γενικής κατάταξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το PEUGEOT 9X8 με το Νο. 93 τερμάτισε τον αγώνα στην ένατη θέση, εξασφαλίζοντας τους πρώτους βαθμούς της Team Peugeot TotalEnergies για το 2024.

Ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής Team Peugeot TotalEnergies δήλωσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το μονοθέσιο Νο 94 χτυπήθηκε από πίσω στην αρχή του αγώνα κάτι που προξένησε μεγάλη ζημιά στο αμάξωμα. Πραγματοποιήσαμε επισκευές σε δύο στάδια, ένα εκ των οποίων ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν εντός πίστας για να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο για όσο το δυνατόν περισσότερο. Σε εκείνο το σημείο δεν υπήρχαν πολλά για να διεκδικήσουμε από αγωνιστική άποψη. Στο μονοθέσιο Νο 93, είχαμε ένα πρόβλημα συμπλέκτη κατά τη διάρκεια του αγώνα που θα πρέπει να διερευνήσουμε άμεσα και το οποίο αναμφίβολα μας κόστισε μερικές θέσεις στη γενική κατάταξη. Διαχειριστήκαμε καλά τη στρατηγική για να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα, ειδικά όσον αφορά τις αλλαγές ελαστικών. Για το Spa-Francorchamps, προφανώς, θα πρέπει να τα πάμε καλύτερα στις κατατακτήριες».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης