Του Περικλή Χαλάτση

Στην Κένυα τα περισσότερα πληρώματα που συμμετέχουν στο WRC χόρτασαν από εθιμοτυπικές ξεναγήσεις στη ζούγκλα με παραδοσιακούς χορούς και τοπικά εδέσματα. Παράλληλα με τις δοκιμές που έκαναν στα σκληρά χώματα στην Κένυα μοίρασαν αυτόγραφα αλλά και αναμνηστικά στους κατοίκους των χωριών που περνούσαν γράφοντας τις ειδικές διαδρομές (Ε.Δ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Σήμερα το πρωί στο Shakedown μήκους 5.40 km όπου έγιναν τα τελευταία σεταρίσματα καλυτερο χρόνο έκανε ο  Φινλανδός  Kalle Rovanpera. Κέρδισε με δύο δέκατα του δευτερολέπτου τον Βέλγο Thierry Neuville.Βέβαια το Shakedown δεν βαθμολογείται οπότε δεν έχει και κανένα ενδιαφέρον. Τα πληρώματα επέστρεψαν στο Service Park Naivasha.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αύριο Πέμπτη, 28 Μαρτίου ξεκινάει ο αγώνας με μία μόνο ειδική που είναι η σούπερ ειδική ( Super Special Kasaraki) μήκους 4.84 km όπου θα είναι και η πρώτη χρονομετρημένη. Στον αγώνα συμμετέχουν 29 πληρώματα. Από αυτά τα εννέα είναι WRC1 οπου συμμετέχουν οι εργοστασιακοί οδηγοί ενώ υπάρχουν και πέντε Mitsubishi Evo στην κατηγορία National. Μέχρι την Κυριακή 31 Μαρτίου, όσοι αντέξουν τις σκληρές δοκιμασίες και φθάσουν στον τερματισμό θα έχουν καλύψει σε 19 Ε.Δ 367.76 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 1021.93 σε απλές διαδρομές. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1.389.69

Το ράλι Σαφάρι, είναι ο τρίτος γύρος του WRC αλλά ο πρώτος σε χώμα. Στον αγώνα αυτόν δεν θα δούμε τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier. Στο Safari Rally Kenya η Toyota με τα GR YARIS Rally 1 Hybrid «κατεβάζει» τους Kallle Rovanpera – Jonne Halttunen, Elfyn Evans- Scott Martin και Takamoto Katsuta  – Aaron Johnston.

Η Μ-Sport, με τα Puma Rally 1 Hybrid έχει τους Andrien Fourmoux- Alefandre Coria και Gregoire Munster – Louis Louka. Θα δούμε και τον δικό μας Jourdan Serderidis που συμμετέχει με τον μόνιμο συνοδηγό του Frédéric Miclote (Puma Rally1 HYBRID).

Στην κατηγορία WRC2 έχουμε 13 συμμετοχές. Ξεχωρίσουν οι Oliver Solberg – Elliott Edmondson ( Skoda Fabia RS), Kajetan Kajetanowicz-Maciej Szczeraniak (Skoda Fabia RS) και Gus Greensmith- Jonas Andersson (Skoda Fabia RS)

Έχουμε μια ακόμη ελληνική συμμετοχή με τον Γιώργο Βασιλάκη που τρέχει με τον Thomas Krawszik (FORD Fiesta Rally2).

Στον αγώνα αυτό προβλέψεις δεν γίνονται. Γιατί εκεί που βλέπεις να προηγείται με διαφορά ένα πλήρωμα, την επόμενη στιγμή μπορεί να «κολλήσει» σε μια λασπωμένη ειδική και να μη βγει ποτέ. Οι παγίδες του ράλι στην Κένυα είναι πλέον γνωστές. Ολισθηρές επιφάνειες, μαζί με βράχια και βαθιές αυλακώσεις. Όταν βρέχει οι ειδικές γλιστρούν, μειώνεται το επίπεδο πρόσφυσης ενώ εμφανίζονται από το πουθενά κοφτεροί βράχοι.

Η Pirelli έχει στη διάθεση των πληρωμάτων τη μαλακή σύνθεση Scorpion KX WRC SA που θεωρείται η πιο κατάλληλη επιλογή. Έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει πρόσφυση στις ολισθηρές συνθήκες και στο βρεγμένο, προσφέροντας τη σωστή ισορροπία απόδοσης και ανθεκτικότητας, όπως έχει ήδη αποδειχθεί σε άλλα ράλι. Η σκληρή σύνθεση Scorpion KX WRC HA είναι το προαιρετικό ελαστικό, κατάλληλο για πιο σκληρές επιφάνειες. Τα πληρώματα της κατηγορίας Rally1 επιτρέπονται  να χρησιμοποιήσουν για όλον τον αγώνα 28 ελαστικά και 8 προαιρετικά ελαστικά.

Στις άλλες κατηγορίες στην Κένυα, τα αυτοκίνητα Rally2 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ελαστικό Scorpion K6B (μαλακό) και το K4B (σκληρό), ενώ το Rally3 έχει διαθέσιμο το K6A (μαλακό) και το K4A (σκληρό).

Για αυτές τις κατηγορίες αυτοκινήτων, η επιλογή είναι 26 και 8 προαιρετικά ελαστικά. Και σε αυτήν την περίπτωση τα πληρώματα μπορούν να επιλέξουν να αυξήσουν τα προαιρετικά σε 12 ενώ μειώνουν την αρχική επιλογή κατά 4.

Οι συμμετοχές στο WRC Rally Kenya

Το αυριανό (Πέμπτη) πρόγραμμα

Τον αγώνα των τριών ημερών μπορείτε να τον παρακολουθήσετε από την CosmoteTV με περιγραφή του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης