Του Περικλή Χαλάτση

Τελικά ο μικρός από τη Φινλανδία εκτός από καλός οδηγός ,φαίνεται ότι έχει ψυχή και δεν κάνει του κεφαλιού του. Ακούει τις συμβουλές που του δίνουν οι επικεφαλής της αγωνιστικής του ομάδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το βράδυ του Σαββάτου o Rovanpera πήρε «κεφάλι» στην γενική κατάταξη και σήμερα (Κυριακή) έκανε αγώνα στρατηγικής στις πέντε τελευταίες ειδικές της ημέρας. Δεν πίεζε περισσότερο από όσο έπρεπε ωστόσο επειδή σε έναν αγώνα του Π.Π.Ρ όλα παίζονται ακόμη και στην τελευταία ειδική έκανε καλύτερους χρόνους από τους Elfyn Evans-Scott Martin  (Toyota GR Yaris Rally1).

Οι Βρετανοί έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν αλλά το Φιλανδικό δίδυμο «έσπαγε» τα χρονόμετρα. Δύο ειδικές πριν την καρό σημαία η διαφορά ανάμεσα στα δύο Toyota GR Yaris Rally1 ήταν 6,6”. Στην τρίτη θέση ήταν πάντα το τρίτο πλήρωμα της Toyota με τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston.

Στο τέλος της προτελευταίας ειδικής διαδρομής ο Rovanpera έδειχνε ήρεμος. Το μόνο που δεν ήθελε ήταν ένα κλαταρισμένο λάστιχο. Ο Evans είπε ότι είναι κοντά στον ομόσταυλό του αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο. Τέλος ο Katsuta δεν κατάφερε να διατηρήσει την τρίτη θέση, καθώς στην τελευταία Ε.Δ. οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 N Rally1) έκαναν εκπληκτικό χρόνο, όντας ταχύτεροι κατά 2.1 δευτ. από τον Ιάπωνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Πορτογαλία η Toyota έκανε το 1-2-4. Μέχρι δύο ειδικές πριν το τερματισμό ο Katsuta ήταν στην 3η θέση αλλά δεν άντεξε στην πίεση του Sordo. Ο Ισπανός ανέβηκε στο 3ο σκαλί έχοντας διαφορά λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα από τον γιαπωνέζο της Toyota.O Rovanpera στο τρίτο σκέλος ήταν γρήγορος αλλά και προσεκτικός. Ένα σκασμένο λάστιχο αρκούσε για να χάσει την πρώτη θέση.

Ο συμπαθέστατος Evans που από την αρχή του αγώνα είχε τεθεί επικεφαλής  ομολόγησε ότι πήγαινε στο όριο. Δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο. Ο ομόσταυλός του από την Φινλανδία δεν πιανόταν με τίποτα.
Αλλά και ο Rovanpera πριν ξεκινήσει το τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, είχε πεί ότι ο Evans είναι φοβερά γρήγορος και δεν ξέρει αν και κατά πόσο θα τα καταφέρει να τον κρατήσει πίσω του.
Δεν αποκλείεται αν στο δεύτερο σκέλος του αγώνα δεν έπεφτε καταρρακτώδης βροχή ο  Evans να κρατούσε το ρυθμό του και να κέρδιζε τον αγώνα. Αλλά όπως ξέρετε στους αγώνες του WRC δεν υπάρχουν «ΑΝ». Το μόνο που μετρούν είναι τα χρονόμετρα.

Εντυπωσιακοί ήταν και οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) που τερμάτισαν στην 5η θέση. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai είχε κάποια προβλήματα στο πρώτο σκέλος που τους έριξε πίσω στη γενική κατάταξη. Όμως στα δύο επόμενα σκέλη μείωσαν σημαντικά τις διαφορές και στον τερματισμό ήταν πέμπτοι γενικής.

Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Εσθονοί Ott Tanak-Martin Jarveoja με Hyundai i20 N Rally1. Έμεινε από φρένα ο Breen και ο Ott Tanak το εκμεταλλεύτηκε. Από 7ος πέρασε στην 6η θέση και πήρε περισσότερους βαθμούς. Τον Breen που κανονικά θα ήταν 6ος πέρασε και ο Loubet που πλασαρίστηκε στην 7η θέση αφήνοντας τον Breen στην 8η γενικής.
Ο επόμενος προγραμματισμένος αγώνας του WRC είναι το ράλι Σαρδηνίας.

H βαθμολογία των οδηγών

Η βαθμολογία των κατασκευαστών
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης