Του Περικλή Χαλάτση

Συναντήσαμε τον Μάνο Στεφανή και τον πατέρα του Κώστα Στεφανή, λίγες ώρες μετά την επιστροφή τους από την Ιταλία όπου στη χωμάτινη πίστα «Ravenna International Off Road Circuit» έκαναν τα πρώτα τους αγωνιστικά χιλιόμετρα. Πατέρας και γιος ταξίδεψαν μέχρι την πίστα που βρίσκεται ανατολικά της Μπολόνια. Εκεί τους «περίμενε» ένα Hyundai i20 N Rally2, παρόμοιο με αυτό που θα τρέξουν στο Ράλλυ Ακρόπολις. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκαναν περίπου 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα για να μάθουν τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου και γνώρισαν τους ανθρώπους της GB Motors, ομάδας που έχει αναλάβει την προετοιμασία και τεχνική υποστήριξη των αγωνιστικών i20 N Rally2.
Αρχικά η διαδικασία περιλάμβανε την εύρεση της ιδανικής θέσης οδήγησης για τον Μάνο, καθώς και της πλέον πρακτικής θέσης συνοδηγού, για τον Κώστα Στεφανή. Αφού έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις, πατέρας και γιος μπήκαν στην πίστα «Ravenna International Off Road Circuit», για τα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα.

Σίγουρα, τα χιλιόμετρα που έκαναν αλλά και αυτά που θα κάνουν στην Ελλάδα (τα αυτοκίνητα θα έρθουν λίγα 24ωρα πριν την εκκίνηση του μεγάλου αγώνα) δεν είναι αρκετά για να μάθουν το αυτοκίνητο. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Οι εντυπώσεις των Μάνου και Κώστα Στεφανή από την πρώτη δοκιμή με το Hyundai i20 N Rally2.

 

Μάνος Στεφανής
«Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τα πρώτα μας αγωνιστικά χιλιόμετρα με το νέο Hyundai i20 N Rally2. Το προηγμένο τεχνολογικά περιβάλλον απαιτεί εξοικείωση, οπότε ο αρχικός μου στόχος ήταν να “συντονιστώ” με τους διακόπτες στο τιμόνι, τις λειτουργίες που αυτοί επιτελούν, καθώς και να βρω την ιδανική θέση οδήγησης.
Όσον αφορά στην οδήγηση του Hyundai i20 N Rally2, η πρώτη εντύπωση που αποκόμισα είναι ιδιαίτερα θετική, αφού το αυτοκίνητο είναι αρκετά φιλικό. Βέβαια, για να μπορέσει κάποιος να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητές του στο έπακρο, χρειάζονται πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα, αφού υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Ήδη ανυπομονώ να φτάσει η ημέρα που θα κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους, ώστε να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για τον εθνικό μας αγώνα.
Από τα λίγα χιλιόμετρα που πραγματοποίησα στην Ιταλία, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως το Hyundai i20 N Rally2 απαιτεί προσαρμογή του τρόπου οδήγησης στις απαιτήσεις και δυνατότητες των σύγχρονων αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας, τα οποία διαφοροποιούνται πολύ τόσο από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC προηγούμενης γενιάς, όσο και από εκείνα του Group N.
Πέραν του αυτοκινήτου, στην Ιταλία είχαμε την πρώτη μας επαφή με την ομάδα GB Motors. Οι εντυπώσεις μας είναι πολύ θετικές, αφού οι άνθρωποί της ήταν πρόθυμοι να ακούσουν όσα αναφέραμε, προκειμένου το αυτοκίνητο να πλησιάσει όσο γίνεται στα μέτρα μας.
Αυτό με γεμίζει αισιοδοξία πως θα έχουμε ιδανική συνεργασία κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ακρόπολις» δήλωσε.

Κώστας Στεφανής
«Ένιωσα πολύ όμορφα, καθώς βρέθηκα στο γνώριμο περιβάλλον ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, με αμφίεση της σημερινής εποχής. Κατ’ αρχάς, μου άρεσε πολύ που το κάθισμα του συνοδηγού ήταν τοποθετημένο πολύ χαμηλά, αφού αυτή ήταν μια επιλογή που προτιμούσα και στο παρελθόν.
Το Hyundai i20 N Rally2 μάς άφησε πολύ θετική εντύπωση. Τα φρένα είναι εντυπωσιακά, ενώ οι αναρτήσεις και το πλαίσιο είναι δίπλα σου ώστε να σε βοηθήσουν να κινηθείς γρήγορα, εφόσον διαθέτεις την ανάλογη εμπειρία.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, οι σημειώσεις δεν αλλάζουν, απλώς ο οδηγός θα πρέπει να τις κάνει πράξη στον δρόμο αποφεύγοντας περιττές κινήσεις, τιμονιές ή πλασαρίσματα, αφού τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 διαθέτουν πλέον τέτοια γεωμετρία και στήσιμο, που στρίβουν με ορθολογικό και φιλικό προς το χρονόμετρο τρόπο.

Όσον αφορά στην ομάδα GB Motors, η εικόνα που αποκομίσαμε ήταν πολύ θετική, ενώ η θητεία του επικεφαλής Alfonso Giacobazzi στην ομάδα των αδελφών Alessandrini κατά τη δεκαετία του ’80, βοήθησε ώστε να ανασύρουμε όμορφες κοινές αναμνήσεις.
Ταυτόχρονα, ο Alfonso και οι υπόλοιποι μηχανικοί της ομάδας είναι πρόθυμοι να ακούσουν τις προτιμήσεις του πληρώματος και να κάνουν τις ανάλογες παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο.
Όταν σβήσαμε τον κινητήρα και ετοιμαστήκαμε να αποχωρήσουμε, είχαμε πάρει την πρώτη γεύση από μια πολύ πειθαρχημένη ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι γνωρίζουν καλά το αντικείμενό τους, όσον αφορά στην προετοιμασία ενός σύγχρονου και γεμάτου με τεχνολογία αυτοκινήτου προδιαγραφών Rally2 τελευταίας γενιάς» είπε.

Το «Ράλλυ των Θεών», το Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), θα ξεκινήσει στις 8 Σεπτεμβρίου και θα τελειώσει την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου.
Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης