Του Περικλή Χαλάτση
Μετά τη νίκη τους στο Ράλλυ Πορτογαλίας, οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen ετοιμάζονται να ανέβουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ της Εσθονίας.
Σήμερα μετά το τέλος του τρίτου σκέλους και μετά από 17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 239.34 km, οι Φινλανδοί βρίσκονται επικεφαλής του αγώνα με χρόνο 2.05.29.3.
Πίσω από το πλήρωμα της Toyota GR Yaris Rally Hybrid με διαφορά +34.9‘’ βρίσκονται οι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe (Hyundai i20N Rally Hybrid) οι οποίοι κάνουν ότι μπορούν να μειώσουν τη διαφορά.
Όμως οι Φινλανδοί όταν βλέπουν ότι η διαφορά πέφτει κάτω από τα 30 δευτερόλεπτα αυξάνουν ρυθμό και έχουν πάντα μια απόσταση ασφαλείας.
Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης μετά από ένα πολύ όμορφο αγώνα βρίσκονται με διαφορά +45.4’’ οι Esapekka Lappi- Janne Ferm (Hyundai i20N Rally Hybrid) και στην τέταρτη θέση με +52.7’’ ακολουθούν οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally Hybrid).
Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja (Ford Puma Rally Hybrid) βρίσκονται στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. Εάν δεν είχαν τιμωρηθεί με τα πέντε λεπτά ποινής λόγω αλλαγής κινητήρα πριν από τον αγώνα, μπορούμε να πούμε ότι με τους χρόνους που κάνουν στις ειδικές διαδρομές, θα ήταν στη 2η θέση της γενικής κατάταξης.
Οι Tanak- Jarveoja μετά το τέλος του 3ου σκέλους βρίσκονται στην 8η θέση της γενικής κατάταξης και εκτός απροόπτου αύριο σ αυτήν τη θέση θα τερματίσουν. Έχουν συνολικό χρόνο 2.11.24.5 (+5.55.2 απο τους πρώτους). Οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston έχουν χρόνο 2.32.5 .Απομένουν τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 61.08 km και θαύματα δεν γίνονται..
Οι δέκα πρώτοι μετά το τέλος και του τρίτου σκέλους
Ότι και αν κάνουν δεν θα μπορέσουν να φτάσουν στην 7η θέση γιατί οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston έχουν χρόνο +2.26.3 από τον πρώτο ενώ οι Εσθονοί έχουν +5.48.8. Δηλαδή υπάρχει ένα τεράστιο χάος που δεν καλύπτεται. Αλλαγή στη σειρά μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει εγκατάλειψη από κάποιο προπορευόμενο πλήρωμα.
Πολλά παράπονα έκαναν οι αγωνιζόμενοι για τα συνεχόμενα «γιαμ» της ειδικής Otepoo (10 και 12) μήκους 11.15 km. Αυτή η ειδική με τα συνεχόμενα άλματα που αρκετά ήταν πάνω σε στροφή ταλαιπώρησαν πληρώματα και αυτοκίνητα. Φαντασθείτε παραπονέθηκαν και τα σκανδιναβικά πληρώματα που είναι συνηθισμένα σε αυτούς του είδους τις διαδρομές.
Το αυριανό πρόγραμμα