Του Π.Χαλάτση

Η σημερινή ημέρα, ήταν ίσως η πιο δύσκολη από τη χθεσινή (Παρασκευή) αλλά εδώ ξεχωρίζουν οι καλοί. Γιατί καλός δεν είναι αυτός που απλά κερδίζει μια ειδική διαδρομή. Καλός είναι αυτός που έχει καλή στρατηγική. Τρέχει με ορίζοντα την καρό σημαία. Επιλέγει τη σωστή γόμα στα ελαστικά του, κινείται τόσο όσο να μην καταστρέψει το αυτοκίνητό του και υπολογίζει το ρυθμό του ανάλογα με τις διαφορές που έχει τόσο από το μπροστινό του όσο και από αυτόν που τον «καταδιώκει». Καλός είναι αυτός που ανεβαίνει στο βάθρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα Σάββατο όλοι οι οδηγοί όταν έφτασαν στο πάρκ φερμέ είπαν ότι ο αγώνας είναι καλός αλλά δύσκολος και με παγίδες. Εδώ όμως ξεχωρίζουν οι πρωταθλητές. Οι Sebastien Ogier- Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally Hybrid) βρίσκεται +16.7’’ μπροστά από τους Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally Hybrid) και 2.23.2’’ από τους Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally Hybrid). Όπως όλα δείχνουν αύριο στο  τελευταίο σκέλος αν τηρηθεί σωστή στρατηγική θα δούμε τρία Yaris στη ράμπα του τερματισμού.

Στην τελευταία ειδική Sleeping Warrior2 ήρθε το χάος από μια ξαφνική νεροποντή. Τη βροχή όλοι την περίμεναν. Τη νεροποντή όχι. Η ειδική διαδρομή μετατράπηκε σε έναν λασπόδρομο που δημιούργησε πολλά προβλήματα στην πρόσφυση.

Οι σημειώσεις με τα πατημένα κομμάτια πήγαν …περίπατο. Ο Ogier είχε μεγάλη διαφορά από τον Rovanpera. Όμως στην τελευταία ειδική με την πολύ βροχή και τη λάσπη στην ειδική είχε δύο χτυπημένα λάστιχα. Πάλι καλά που έφθασε στον τερματισμό. Στην 12 Ε.Δ η διαφορά που είχε από τον ομόσταυλό του ήταν +32’’ και τελικά μειώθηκε στο +16.7’’.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Ο Γάλλος είχε και ένα ακόμη κλαταρισμένο λάστιχο στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε τον αγώνα σε ρυθμό που να βρίσκεται μπροστά και σε απόσταση ασφαλείας από τον Rovanpera που έκανε εκπληκτικό αγώνα. Όταν έφθασε ο Ogier στον τερματισμό με δύο κλαταρισμένα λάστιχα και τσακισμένες τις ζάντες, τότε ο Φινλανδός σκέφτηκε ότι στην αυριανή ημέρα, τελευταία τους αγώνα, πολλά μπορούν να αλλάξουν.

 

Το τρίτο Yaris με τους Elfyn Evans- Scott Martin βρίσκονται στην 3η θέση αλλά μεγάλη διαφορά από τους Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen. Τα 2’.23’’.2 που τους χωρίζουν από τους Φινλανδούς δεν καλύπτονται με τίποτα. 

Στην 12 Ε.Δ οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston ήταν στην 3η θέση αλλά στην 13η Ε.Δ και τελευταία της σημερινής ημέρας η σειρά άλλαξε. Οι Elfyn Evans- Scott Martin πέρασαν μπροστά και τώρα ο Evans έχει χρόνο 2.46.12.5 ενώ ο Katsuta 2.46.29.2

Εδώ μπορεί και πάλι η σειρά να αλλάξει. Η αυριανή ημέρα μπορεί να είναι πιο ξεκούραστη αλλά κανένας δεν μπορεί να ξέρει αν θα υπάρχει άλλη μια καταστροφική νεροποντή.
Πίσω από τα τέσσερα Toyota στην 5η θέση ακολουθούν οι Dani Sordo- Candido Carrera (Hyundai i20N Rally Hybrid). Οι Ισπανοί οδήγησαν σταθερά όλη την ημέρα. Πίσω ντους ακολουθούν στην 6η θέση και 7η θέση τα δύο εργοστασιακά Ford Puma Rally Hybrid με τους Ott Tanak- Martin Jarveoja και Pierre Louis Loubet- Nikolas Gilsoul.

Τέλος να αναφέρουμε τις καλές επιδόσεις που έχει ο Έλληνας Γιώργος Βασιλάκης με Ford Fiesta Rally2. Βρίσκεται στην 24η θέση της γενικής. Το Rally Safari Kenya 2023 για τον Ιορδάνη Σερδερίδη αποτελεί παρελθόν για μια καλή θέση αφού ο κινητήρας του έχασε την ισχύ του όταν «βούτηξε» με πολλά χιλιόμετρα μέσα σε μια λίμνη στην 11η Ε.Δ.
Αύριο Κυριακή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι, οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν έξι Ε.Δ και 76.38 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Τον αγώνα μπορείτε να τον παρακολουθήστε από την Cosmote Sport 7.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης