Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε τα οχήματα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι πολύ σημαντικός και ανάλογα με το τι κάνουμε, τι διάθεση έχουμε και με ποια παρέα είμαστε θα περάσουμε καλά ή… όχι!

Φορτώσαμε σ’ ένα Ford Ranger και ένα Transit τρία Yamaha και πήραμε το βουνά…Έχοντας στα χέρια μας την τελευταία γενιά του Ford Ranger Wildtrak στην διπλοκάμπινη εκδοχή του με τον κινητήρα των 2.0 λίτρων με τους 213 ίππους και το 10άρι αυτόματο κιβώτιο αποφασίσαμε να το ζήσουμε ως ένα καθαρόαιμο όχημα ελευθέρου χρόνου. Όπως άλλωστε χρησιμοποιείται στις περισσότερες χώρες του πλανήτη και όχι μόνο ως επαγγελματικό όχημα.

Με χώρους για πέντε επιβάτες, καρότσα που χωρά πολλά πράγματα και περίσσια δύναμη, φορτώσαμε την ολοκαίνουργια Yamaha YZ450F με σκοπό να… πάρουμε τα βουνά και ξεφύγουμε από την ρουτίνα της καθημερινότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Yamaha YZ450F την... φορτώσαμε από το κατάστημα Worksbike του Δημήτρη Χελιώτη ο οποίος είναι ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Yamaha στην Ελλάδα...

Το προηγούμενο βράδυ πριν την εκδρομή το ιαπωνικό "παιχνίδι" ξεκουράστηκε στον καναπέ...

Με Ford και Yamaha

Αρχικά ξεκινήσαμε να πάμε δύο αλλά η παρέα μεγάλωσε και γίναμε τέσσερις ενώ προστέθηκε ένα Ford Μετά από 4 ώρες φτάσαμε στην τεχνητή λίμνη Μόρνου…Transit και άλλες δύο μοτοσικλέτες, μία Yamaha YZF450 του 2016 και ένα YZ80 του 1987.

Ο υπογράφων Βασίλης Σαρημπαλίδης μαζί με τους Αποστόλη Μαρούση, Δήμο Αρχοντούλη και Βασίλη Παπαβασιλείου ξεκινήσαμε από την Αθήνα με κατεύθυνση, όπως… αποδείχτηκε (θα δείτε και στο video το γιατί) το νομό Φωκίδας και το χωριό Διακόπι που βρίσκεται δίπλα στην τεχνητή λίμνη Μόρνου.

Ford Ranger Wildtrack και Ford Transit φορτωμένα με τα μηχανάκια...

Με τις ευλογίες του Πατέρα Ανδρέα…

Πρόκειται για ένα γραφικό χωριό με 50 μόνιμους κατοίκους που μας υποδέχτηκαν με μεγάλη αγάπη και μας Το χωριό Διακόπι βρίσκεται σχεδόν 4 ώρες από την Αθήνα…έκανε να νοιώσουμε σαν στο σπίτι μας.

Ακόμα και ο παπάς του χωριού, ο Πατέρας Ανδρέας ήρθε να μας καλοσωρίσει και να μας δείξει την αγάπη του για τις μοτοσικλέτες, στέλνοντας όμως το μήνυμα πως πρέπει να προσέχουμε και να εξοπλιζόμαστε με όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Να σημειώσουμε πως το χωριό Διακοπί, αποτελείται από γραφικά σπίτια, μία εκκλησία που χτίστηκε το 1750 ενώ όπως συμβαίνει με τα περισσότερα χωριά στην Ελλάδα, η κεντρική πλατεία αποτελεί το σημείο συνάντησης επισκεπτών και χωριανών.

Το χωριό Διακόπι βρίσκεται στο νομό Φωκίδας, σχεδόν 300 χλμ. από την Αθήνα και δίπλα στην τεχνητή λίμνη Μόρνου

Ο Πατέρας Ανδρέας που είναι και ο παππάς του χωριού, μας έδωσε τις ευλογίες του και μας προέτρεψε να προσέχουμε πάντα όταν οδηγούμε μοτοσικλέτες (στη φωτό και ο Δήμος Αρχοντούλης)

Εξοπλισμός και… βουρ για οδήγηση

Έτσι λοιπόν και μετά από οδήγηση σχεδόν 4 ωρών, όπου περάσαμε από Αράχοβα, Δελφούς και πολλά άλλα Πολύ γραφικό το σημείο γύρω από το χωριό Διακόπιγραφικά μέρη και χωριά, φτάσαμε στον τελικό προορισμό.

Ξεφορτώσαμε τις μοτοσικλέτες, φορέσαμε τον κατάλληλο εξοπλισμό για να μεγιστοποιήσουμε την ασφάλειά μας και ξεκινήσαμε την… περιήγηση στην περιοχή.

Βρεθήκαμε στην εκκλησία της Παναγίας, που έχει χτιστεί στο ψηλότερο σημείο ενός λόφου και μαγευτήκαμε από το τοπίο με θέα την τεχνητή λίμνη Μόρνου, ένας ζωτικής σημασίας έργο καθώς από εκεί τροφοδοτείται με νερό η Αττική.

Το Ford Ranger Wildtrak με τα Yamaha YZ450F MY2021, YZ450F MY 2016 και YZ80 ΜΥ 1987 στην κεντρική πλατεία του χωριού Διακόπι

Πάνω απ’ όλα η ευχαρίστηση

«Χωθήκαμε» σε χωμάτινες διαδρομές και καταλήξαμε κοντά στο φράγμα για να παίξουμε με τις μοτοσικλέτες σε μία αλάνα δίπλα από την λίμνη. Το σημαντικότερο όμως απ’ όλα ήταν πως ζήσαμε μία μέρα διαφορετική Ανάλογα με τις δυνατότητες – ικανότητες ρυθμίζεις τη μοτοσικλέτα από το κινητό σου!από όλες τις άλλες και κάναμε πράγματα με ασφάλεια.

Άλλωστε και όπως θα ακούσετε να λέει και στο σχετικό video ο υπεύθυνος της αγωνιστικής ομάδας της Yamaha στην Ελλάδα Δημήτρης Χελιώτης, ο κοινός παρανομαστής είτε είσαι επαγγελματίας αναβάτης είτε ερασιτέχνης, είναι η μέγιστη ικανοποίηση.

Να σημειώσουμε πως η τελευταία γενιά Yamaha YZ450F διαθέτει, μεταξύ άλλων και ένα σύστημα όπου ο αναβάτης μπορεί να… συνδεθεί με την μοτοσικλέτα του (με Bluetooth) και να πραγματοποιήσει ρυθμίσεις ανάλογα με τις ικανότητες αλλά και το τι θέλει να κάνει. Το δοκιμάσαμε και διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι πώς μεταμορφώνεται το ιαπωνικό δίτροχο από πρόβατο σε… λύκο.

Από δεξιά: Αποστόλης Μαρούσης, Βασίλης Σαρημπαλίδης και Δήμος Αρχοντούλης

Γεμίσαμε τις… μπαταρίες μας

Όπως θα δείτε και στο σχετικό video αυτό που κάναμε μας έκανε να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα, να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας και να επιστρέψουμε γεμάτοι στην πόλη. Με λίγα λόγια κάναμε κάτι που ίσως πολλοί να μπορούν και ακόμα να μην έχουν σκεφτεί να το υλοποιήσουν.

Για περισσότερες πληροφοριες σχετικά με το Ford Ranger Wildtrak πατήστε ΕΔΩ

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Yamaha YZ450F πατήστε ΕΔΩ

Καθίστε στην πολυθρόνα σας και ταξιδέψτε μαζί μας…

Δείτε παρακάτω εικόνες από την εκδρομή που πραγματοποιήσαμε στο Διακόπι Φωκίδας με Ford Ranger Wildtrak, Ford Transit και μοτοσικλέτες της Yamaha:

Πολύ παιχνλιδι δίπλα στην λίμνη Μόρνου

Συνάντηση κάπου μετά τους... Δελφούς με το Audi RS6 των 600 ίππων!

Τα τρία παιχνίδια που χρησιμοποιήσαμε...

Η αίσθηση και η ικανοποίηση πάνω σε μία Yamaha YZ450F είναι μοναδική...

O Αποστόλης Μαρούσης φτιάχνει το μείγμα καυσίμου για το YZ80 και φουλάρει...

Στάση στην Αράχοβα παρέα με την.. Μπιάνκα, το ντόπερμαν της παρέας!

Η φιλοξενία στο χωριό Διακόπι ήταν υποδειγματική και είχαμε την αίσθηση πως βρισκόμασταν στο σπίτι μας...

Προετοιμασία λίγο πριν την... endur-άδα!