Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η πορεία που έχουν ακολουθήσει οι σπορ μοτοσικλέτες δρόμου τα τελευταία χρόνια έχει αρκετές H Yamaha R7 είναι διαθέσιμη σε μπλε και μαύρο χρωματισμό.ιδιαιτερότητες. Οι μεγάλες μοτοσικλέτες superbike των 1.000+ κ.εκ. έχουν ξεφύγει έχοντας πανίσχυρους κινητήρες, ηλεκτρονικά επιπέδου MotoGP και τιμή επιπέδου… Rolls Royce. Από την άλλη, οι μεσαίες supersport μοτοσικλέτες των 600 κ.εκ. έχουν απλά… εξαφανιστεί και είναι μόνο διαθέσιμες ως ειδικές εκδόσεις για αγωνιστική χρήση από τα εργοστάσια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη θέση των συγκεκριμένων μεσαίων σπορ μοτοσικλετών έχουν πάρει δικύλινδρες, απλές στην κατασκευή μοτοσικλέτες, οι οποίες έχουν στόχο να συνεχίσουν την παράδοση των supersport μοτοσικλετών, αλλά με μια πιο οδηγικοκεντρική προσέγγιση. Τρανός πρεσβευτής αυτής της νέας τάξης πραγμάτων είναι η Yamaha R7, μια μοτοσικλέτα η οποία φτιάχτηκε με έναν και μοναδικό στόχο: να διασκεδάσει τον αναβάτη σε δρόμο και πίστα με τον πιο αγνό, αυθεντικό τρόπο. Μια πραγματική μοτοσικλέτα για τον πραγματικό κόσμο η οποία θα μπορεί να οδηγηθεί από τον έμπειρο αναβάτη ο οποίος δεν έχει 20+ χιλιάδες ευρώ να πάρει ένα σύγχρονο superbike, μέχρι τον νεότερο αναβάτη ο οποίος θέλει να γνωρίσει τα μυστικά της σπορ οδήγησης μια σύγχρονη «μοτοσικλέτα-σχολείο»

Δεν μπορείς να το μπερδέψεις με κάτι άλλο εκτός από την οικογένεια R της Yamaha.

MotoGP σε μικρογραφία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη επαφή με το supersport της Yamaha κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς πρόκειται για μια πολύ όμορφη, Η θέση οδήγησης είναι καθαρά superport με χαμηλά κλιπόν και ψηλά τα μαρσπιέ.καλοφτιαγμένη μοτοσικλέτα. Το σχήμα της ακολουθεί τη δομή των υπόλοιπων μοντέλων της σειράς R με χαρακτηριστική μάσκα εμπρός, αιχμηρή ουρά στο πίσω μέρος και λεπτή σιλουέτα. Στο κέντρο της μάσκας δεσπόζει ο LED προβολέας ο οποίος συνοδεύεται από δύο DRL φώτα ημέρας. Το ρεζερβουάρ διαθέτει τα χαρακτηριστικές γρίλιες της Yamaha, ενώ η ουρά μοιάζει πολύ στο R1 με κάθετο φωτιστικό σώμα και χαρακτηριστικά ανοίγματα δεξιά και αριστερά της σέλας.

Ανεβαίνοντας στη σέλα της μοτοσικλέτας αντιλαμβάνεσαι ότι είναι ξεκάθαρα φτιαγμένη για σπορ οδήγηση. Τα κλιπόν στο τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένα και η σέλα είναι ελαφρώς ανασηκωμένη δημιουργώντας μια αρκετά σκυφτή τοποθέτηση του σώματος. Τα μαρσπιέ είναι επίσης ψηλά τοποθετημένα συμπληρώνοντας την καθαρόαιμη supersport θέση οδήγησης. Μπροστά στα μάτια του ο αναβάτης έχει μια LCD οθόνη πληροφοριών με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ όμορφο και ταιριαστό στον χαρακτήρα της μοτοσικλέτα είναι το φινίρισμα στην τιμονόπλακα και στο πάνω μέρος των αναρτήσεων. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η R7 θα κάνει όλα τα βλέμματα να γυρίσουν όπου και αν βρεθείς έχοντας επιθετική και εκλεπτυσμένη σχεδίαση.

Η εξάτμιση βγαίνει χαμηλά κάτω από το ψαλίδι.

Πλήρως εκμεταλλεύσιμος κινητήρας

Το στοιχείο που έπεισε τους ανθρώπους της Yamaha να προχωρήσουν στην κατασκευής της νέας R7 ήταν οO κινητήρας δεν έχει (και δεν χρειάζεται) ηλεκτρονικά βοηθήματα και χαρτογραφήσεις, όλα είναι στο χέρι του αναβάτη. κινητήρας CP2 τον οποίο χρησιμοποιεί εδώ και αρκετό καιρό σε πολλά μοντέλα της. Πρόκειται για έναν δοκιμασμένο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 689 κ.εκ. ο οποίος στην περίπτωση του R7 έχει απόδοση 73,4 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει σύγχρονο σύστημα ψεκασμού της Yamaha, ενώ ο στρόφαλος 270 μοιρών παρέχει ακανόνιστο διάστημα ανάφλεξης για ομαλό και αποτελεσματικό πέρασμα της ισχύς στον πίσω τροχό. Η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τη βοήθεια ενός νέου συμπλέκτη ολίσθησης ο οποίος αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατέβασμα ταχυτήτων στην είσοδο της στροφής.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί να βρει κανείς και quickshifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.Βασικό χαρακτηριστικό του μηχανικού συνόλου είναι η ανάλαφρη αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη όταν ανοίγει το γκάζι. Το μοτέρ ανεβάζει στροφές ευχάριστα και ομαλά και νιώθεις ότι πάντα έχεις τον έλεγχο της κατάσταση. Η ακρίβεια στην απόκριση του γκαζιού είναι τόσο προσεγμένη που σε κάνει να σταματήσεις να ασχολείσαι για το πως θα αντιδράσει ο κινητήρας – κάνει απλά αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Όταν ανέβεις για πρώτη φορά στη σέλα της R7, η οποία σε έχει εντυπωσιάσει με την εμφάνισή της, η δύναμη του κινητήρα θα σου φανεί λίγη. Όταν όμως βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον, σε πίστα ή δρόμο με στροφές, τότε δεν πρόκειται να σου λείψει τίποτα και θα εκτιμήσεις την αποτελεσματικότητα με την οποία περνάνε οι 73 ίπποι στην άσφαλτο.

LCD ψηφιακή οθόνη με τις απαραίτητες πληροφορίες.

Δώσε του στροφές και πάρε του την ψυχή

Η Yamaha δεν έχει κάνει υπερβολές στα περιφερειακά της R7 θέλοντας αφενός να κρατήσει το κόστος σε Οι τροχοί είναι κατασκευασμένη με τεχνολογία SpinForged από αλουμίνιο.αποδεκτά επίπεδα και αφετέρου να αποδείξει ότι με τα σωστά επιλεγμένα υλικά μπορείς να κάνεις θαύματα. Το πλαίσιο της Yamaha R7 προέρχεται από το MT-07 και είναι ατσάλινο σωληνωτό, ελαφρύ και λίγο πιο «γρήγορο» σε γεωμετρία χάρη στις ενισχύσεις στην ένωση με το ψαλίδι. Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 41mm πλήρως ρυθμιζόμενο και μονό αμορτισέρ πίσω επίσης ρυθμιζόμενο και τοποθετημένο ελαφρώς πιο ψηλά για να γίνει πιο σπορ η γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στα φρένα καθώς η Yamaha έχει τοποθετήσει δύο δίσκους 298mm εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 245mm πίσω. Το μυστικό είναι στην τρόμπα φρένου που είναι ακτινική της Brembo προσθέτοντας ακρίβεια και αίσθηση σε κάθε πάτημα των φρένων.

Εύκολο και αποτελεσματικό στις στροφές.

Τα χαμόγελα μέσα από το κράνος δεν αργούν να έρθουν, ιδιαίτερα όταν η R7 βρεθεί σε διαδρομή με στροφές Το βάρος της R7 είναι 188 κιλά, 4 κιλά ελαφρύτερη από την MT-07.ή πίστα. Η μοτοσικλέτα έχει έναν κινητήρα 73 ίππων, δεν έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα (μόνο ABS στα φρένα), δεν έχει τις πιο ακριβές αναρτήσεις στον κόσμο, ωστόσο είναι ότι πιο διασκεδαστικό μπορεί να οδηγήσει κάποιος στον πραγματικό κόσμο. Η βάση της μοτοσικλέτας είναι τόσο καλά μελετημένη που αρχίζεις να κινείσαι γρήγορα χωρίς να σε αγχώνει τίποτα, χωρίς να ασχολείσαι με νούμερα και μάκρες – απλά διασκεδάζεις, επιταχύνεις, στρίβεις, φρενάρεις, ακουμπάς το γόνατο στην άσφαλτο!

Ξεκινάς τη διαδρομή σου και αμέσως η θέση οδήγησης σε βάζει σε θέση… Quartararo. Η ποιότητα κύλισης και η στιβαρότητα σε κάνουν να ανεβάζεις γρήγορα σχέσεις και χιλιόμετρα πριν φτάσεις τελικά στην πρώτη στροφή. Η R7 αγαπάει τις στροφές και περισσότερο ακόμα αγαπάει την ταχύτητα μέσα στην στροφή. Αφήνεις λοιπόν τα φρένα όσο πιο νωρίς αντέχεις και ρίχνεις απαλά τη μοτοσικλέτα στην είσοδο, χωρίς να αγχώνεσαι αν έχει γύρει πολύ ή λίγο. Η R7 διατηρεί με χαρακτηριστική ευκολία τη γραμμή της και έχοντας λογική δύναμη από τον κινητήρα να χρησιμοποιήσεις αρχίσεις να ανοίγεις το γκάζι από νωρίς απαλλαγμένος από το άγχος του γλιστρήματος του πίσω τροχού λόγω ισχύος του κινητήρα. Κολλάς την γκαζιέρα στο τέρμα και ανυπομονείς να έρθει η επόμενη στροφή για να ανακαλύψεις κυρίως τα δικά σου όρια, γιατί τα όρια της Yamaha R7 είναι πολύ υψηλά.

Είναι διαθέσιμο σε μπλε και μαύρο χρωματισμό.

Μάθημα σολφέζ από την Yamaha

Η Yamaha R7 είναι μια σπορ μοτοσικλέτα για συνειδητοποιημένους αναβάτες οι οποίοι είτε θέλουν να μάθουν τα μυστικά της γρήγορης οδήγησης, είτε θέλουν να απολαύσουν την ουσία της σπορ οδήγησης ακόμα και με 73 ίππους. Η μοτοσικλέτα είναι καλοφτιαγμένη, όμορφη και σίγουρα πάρα πολύ καλά μελετημένη ως προς την φιλοσοφία της. Η λέξη «χαρά» εύκολα μπορεί να καθίσει δίπλα στο λογότυπο R7, καθώς είναι φιλική, εύκολη και σούπερ αποτελεσματική σε κάθε διαδρομή, δρόμο ή πίστα. Ένα αγνό, αυθεντικό supersport που έχει την ικανότητα να προσφέρει γνήσιες στιγμές διασκέδασης στον πραγματικό κόσμο.

ΤΙΜΗ: 9.390€
Όλα τα στοιχεία της Yamaha R7 ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ευχαριστούμε την Vlessidis North για τη φωτογράφιση.

Δυνατά φρένα με ακτινική τρόμπα της Brembo.

Ουρά εμπνευσμένη από το κορυφαίο R1.

Βαρύ το όνομα που κουβαλάει αυτή η Yamaha.

Ελαφριοί τροχοί με 10 μπράτσα από αλουμίνιο.

Χαρακτηριστικές γρίλιες στο ρεζερβουάρ της Yamaha.

Photo credit: Vlessidis North

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θρύλοι της Yamaha στο Heritage Club Stars

Yamaha X-MAX 125 TechMAX: Δικαίωμα στην πολυτέλεια

Συγκινητική επανένωση Rainey και Yamaha μετά από 30 χρόνια

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης