Συγκρίνουμε ένα παλιό και ένα καινούργιο diesel και βλέπουμε πόσο ρυπαίνουν...

Συγκρίνουμε ένα παλιό και ένα καινούργιο diesel και βλέπουμε πόσο ρυπαίνουν...

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       


 

Επειδή ακούμε και διαβάζουμε πάρα πολλά σχετικά με το diesel, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα απλό Πήγαμε σε ένα ΚΤΕΟ και είδαμε το αποτέλεσμαπείραμα για να δούμε στην πράξη τι ισχύει και τι όχι. Πήραμε ένα όχημα 15ετίας και ένα καινούργιο που ακολουθεί τα σύγχρονα πρότυπα.  

Επισκεφτήκαμε ένα ΚΤΕΟ και μετρήσαμε τα καυσαέρια που εκπέμπουν. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήσαμε τη διαδικασία που κάνουν οι άνθρωποι που διεξάγουν τεχνικούς ελέγχους όταν περνάμε το αυτοκίνητό μας ΚΤΕΟ.

 

Δείτε το σχετικό video και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα...

 

 

Μεγάλη διαφορά...

Με τη βοήθεια των ειδικών κάναμε τις μετρήσεις και διαπιστώσαμε πως ένα όχημα με κινητήρα diesel δεν έχει Μάθαμε στην πράξη τι ισχύει και τι όχι... καμία απολύτως σχέση με ένα αντίστοιχο τελευταίας τεχνολογίας.

Η διαφορά μεταξύ τους είναι τεράστια, γεγονός που αποτυπώνεται στα νούμερα. Στο μεν αυτοκίνητο 15ετίας ο αριθμός έδειξε 0.12 (αφορά στις εκπομπές αιθάλης), ενώ στο σύγχρονο μηδέν.

Να σημειώσουμε πως και με αυτές τις εκπομπές ένα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο μπορεί να περνά το όριο, ωστόσο σε σύνολο χιλιάδων οχημάτων καταλαβαίνουμε τι μπορεί να ισχύει...


 

Στη μέτρηση χρησιμοποιήσαμε ένα καινούργιο Peugeot 208 diesel τελευταίας τεχνολογίας

 

Μέτρηση κάναμε και με ένα αυτοκίνητο 15ετίας με κινητήρα diesel

Συνδέεις με αυτό το εργαλείο την εξάτμιση με τον Η/Υ και βλέπεις τι εκπέμπει...

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 1 Απριλίου 2019, 09:07