Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Απέναντι από το σπίτι μου στα Βριλήσσια έχω έναν καλό γείτονα τον οποίο χαιρετάω κάθε πρωί όταν ξεκινάει Το SH125 είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς, λευκό, κόκκινο, μαύρο και μεταλλικό γκρι.για την εργασία του. Ο Κος Γρηγόρης έχει ένα scooter Honda SH125 του 2003 και σε όλες τις συζητήσεις που κάνουμε μου αναφέρει πως είναι η καλύτερη λύση που βρήκε στο πρόβλημα της αστικής μετακίνησης. Όταν τον ρωτάω τι του αρέσει στο scooter του και γιατί δεν το αλλάζει, η απάντησή του είναι πάντα η ίδια: «Δουλεύει ακριβώς όπως την πρώτη ημέρα που το πήρα!».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φτάνοντας λοιπόν στο σπίτι με το ολοκαίνουριο SH125 που είχα μόλις παραλάβει, πέτυχα τον γείτονα λίγο πριν το παρκάρω. Αφού εξέτασε προσεκτικά το scooter της Honda γύρισε και μου είπε: «Για να καταλάβεις τι είναι το SH125 κάνε το εξής – μάζεψε όλες τις εξωτερικές δουλειές που έχεις σε μία ημέρα και κάνε τις με το SH. Μόλις επιστρέψεις στο σπίτι θα καταλάβεις τι είναι αυτό το scooter». Στην αρχή δεν πολυκατάλαβα τι εννοούσε, αλλά μου φάνηκε ενδιαφέρον το concept και αποφάσισα να το πραγματοποιήσω.

Μάζεψα λοιπόν όλες τις δουλειές μου σε μια ημέρα και είχα μπροστά μου να διανύσω περίπου 145 χιλιόμετρα σχεδόν σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Η εκκίνηση έγινε αρκετά πρωί για να αποφύγω τη ζέστη. Το Honda SH125 με περίμενε υπομονετικά στο γκαράζ και με το πρώτο πάτημα της μίζας ήρθε εύκολα στη ζωή. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα ψηλά στο SH και έχεις εξαιρετική ορατότητα και έλεγχο του τιμονιού.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής και εκλεπτυσμένη αισθητική για το μικρό SH.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βριλήσσια-Κερατέα: 32 χιλιόμετρα

Η πρώτη μετακίνηση ήταν από Βριλήσσια μέχρι Κερατέα για ένα γρήγορο ραντεβού με συνεργάτη. Επέλεξα Εκτός από οικονομικός ο κινητήρας του SH είναι και αρκετά καθαρός παράγοντας 50 γρ/χλμ εκπομπές CO2.να μπω στην Αττική Οδό και να κινηθώ σε ανοιχτό δρόμο. Το SH125 διαθέτει τον γνωστό κινητήρα eSP+ των 124,5 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 12,5 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 11,4Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Στον αυτοκινητόδρομο ο κινητήρας δεν είχε πρόβλημα να ανεβάσει το ταχύμετρο στα 110Km/h και να κινηθείς για όσο θέλεις με αυτήν την ταχύτητα. Κάποιες στιγμές μπορούσες να δεις 118Km/h στο κοντέρ, ενώ στις πιο ανηφορικές διαδρομές το ταχύμετρο έπεφτε στα 100Km/h. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι το SH125 έχει πολύ καλή κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης χάρη στις μεγάλες διαστάσεις του, ενώ είναι σταθερό και απροβλημάτιστο στο δρόμο ακόμα και κοντά στην τελική του ταχύτητα.

Δυναμικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ο οικονομικός κινητήρας της Honda.

Κερατέα-Γλυφάδα: 32 χιλιόμετρα

Φτάνοντας στην Κερατέα, έπρεπε να φορτώσω ένα αρκετά μεγάλο κουτί στο SH για να το μεταφέρω στηνΤα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις ως προς την προφόρτιση. επόμενη στάση που ήταν η Γλυφάδα. Έβαλα το πακέτο στο πολύ χρήσιμο επίπεδο πάτωμα και ξεκίνησα. Μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα ίχνος κούρασης ή ενόχλησης, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα με βοήθησε να τοποθετήσω τα αντικείμενά μου για να μην τα κουβαλάω σε κάποια τσάντα πλάτης. Μετά από τα 32 χιλιόμετρα προς Κερατέα, ξεκίνησα για ακόμα 32 χιλιόμετρα προς Γλυφάδα. Εδώ η διαδρομή έγινε πιο «επαρχιακή» με αρκετά μεγάλες ευθείες, αλλά και στροφές παντός τύπου με το οδόστρωμα να μην έχει σταθερή πρόσφυση.

Το Honda ήταν εξαιρετικό και σε αυτή τη διαδρομή χάρη στο αναβαθμισμένο πλαίσιο και τις καλές αναρτήσεις. Στο εμπρός μέρος το τηλεσκοπικό πιρούνι των 33mm προσφέρει αυξημένη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, ενώ τα πίσω διπλά αμορτισέρ κρατάνε τη μέση ξεκούραστη και τον πίσω τροχό βιδωμένο στην άσφαλτο. Σε πολλά σημεία της διαδρομής συνάντησα αναπάντεχα νερά, χώμα και πέτρες με το SH να παραμένει σταθερό και ατάραχο στην πορεία του. Στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου έχεις και την ασφάλεια του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο όταν χρειάστηκε μια φορά επενέβη και έλυσε μια και καλή το πρόβλημα απώλειας πρόσφυσης. Φτάνοντας στη Γλυφάδα είχα εντυπωσιαστεί από την καταπληκτική συμπεριφορά του SH στο όχι φιλικό επαρχιακό οδικό δίκτυο της Μεσογαίας.

Λεπτή σιλουέτα και άνετη θέση για οδηγό και συνεπιβάτη.

Γλυφάδα-Καλλιθέα: 14 χιλιόμετρα

Τρέχοντας σχεδόν, έφυγα από τη Γλυφάδα έχοντας ξεφορτωθεί το κουτί που είχα ανάμεσα στα πόδια μου και Αθόρυβο και ακριβές το Start/Stop με νέας τεχνολογίας γεννήτρια.κατευθύνθηκα προς την Καλλιθέα για ραντεβού φωτογράφισης. Επέλεξα την παραλιακή Λεωφόρο Ποσειδώνος για να απολαύσω λίγο τη θάλασσα και δεν το μετάνιωσα. Η κίνηση ήταν υποφερτή και με το SH125 να ξεγλιστράει με χάρη ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ένιωσα σαν να πηγαίνω χαλαρή βόλτα Σάββατο βράδυ. Η ευελιξία του scooter της Honda είναι εξαιρετική έχοντας πολύ σβέλτες αντιδράσεις αλλαγής κατεύθυνσης. Αυτό άλλωστε είναι και το δυνατό του σημείο, οι άμεσες και ακριβείς αντιδράσεις όταν θέλεις να αλλάξει λωρίδα ή κατεύθυνση. Για μια στιγμή «ταξίδεψα» λίγο σε διακοπές, νησί, παραλίες και παραλίγο να μη δω το όχημα εμπρός που αποφάσισε να φρενάρει απότομα για να σταματήσει στο περίπτερο. Τα φρένα του SH125 δοκιμάστηκαν και πέρασαν άνετα το τεστ με αποτελεσματικότητα. Οι δίσκοι 240mm εμπρός και πίσω σε συνεργασία με το ABS ήταν εκεί όταν τα χρειάστηκα και ακινητοποίησαν ακαριαία και αποτελεσματικά το scooter. Σε αυτό βοήθησε και το χαμηλό βάρος του SH που είναι στα 136,5 κιλά γεμάτο.

Ευρύχωρο και πολύ ευέλικτο στις κινήσεις του.

Καλλιθέα-Ανάπλαση Πειραιά: 9,8 χιλιόμετρα

Στάση γρήγορη στην Καλλιθέα και άμεσα ξανά στη σέλα του Honda για τον Πειραιά και τον χώρο Ανάπλασης Στα ψηφιακά όργανα βρίσκει κανείς πλούσιες πληροφορίες και εύκολο χειρισμό από το τιμόνι.για φωτογράφιση. Δεν ξέρω πόσοι έχετε πάει στο λιμάνι του Πειραιά τελευταία, αλλά η κίνηση που έχει δεν περιγράφεται. Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα παντού και ελάχιστος χώρος να ελιχθείς. Και εδώ το Honda με έβγαλε ασπροπρόσωπο καθώς η καλή θέση οδήγησης, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η λεπτή σιλουέτα σε βοηθούν να ξεγλιστρήσεις από παντού και να χωρέσεις ακόμα και εκεί που δεν πίστευες ότι χωράς. Άφησα πίσω μου την κόλαση του Λιμανιού και έφτασα στον προορισμό μου έπειτα από 9,8 χιλιόμετρα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με την κατανάλωση του scooter. Είχα γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7 λίτρων όταν ξεκίνησα και είχα «γράψει» λίγο κάτω από 90 χιλιόμετρα. Έτριψα τα μάτια μου όταν διαπίστωσα ότι είχε σβήσει μόλις μία από τις έξι παύλες του ψηφιακού μετρητή καυσίμου και σχεδόν πίστεψαν ότι είχε κάποιο πρόβλημα. Μετά όμως, στην δεύτερη ψηφιακή οθόνη LCD του SH125 κοίταξα και είδα το νούμερο της κατανάλωσης. 2,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα!

Smart Key... το πιο χρηστικό σύστημα που έχει ανακαλυφθεί!

Ανάπλαση Πειραιά-Πανεπιστημίου Αθήνα: 12,7 χιλιόμετρα

Στην Ανάπλαση του Πειραιά κατάφερα να πιω καφέ και να φάω ένα μικρό πρωινό πριν ξεκινήσω για το Υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση Top Box με κεντρική βαλίτσα συμβατή με το Smart Key και τιμή στα 4.020€.δύσκολο ανέβασμα στο κέντρο της Αθήνας. Επόμενη στάση το Νομισματικό Μουσείο για μια εκδήλωση/παρουσίαση στην Πανεπιστημίου. Από τη βιασύνη μου να φύγω για να προλάβω την παρουσίαση, άρχισα να ψάχνω για το κλειδί του SH. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελάω όταν θυμήθηκα ότι το scooter της Honda είναι εξοπλισμένο με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Smart Key). Έχοντας λοιπόν μόνιμα το κλειδί στην τσέπη του μπουφάν ξεγνοιάζεις από κλειδιά, εκκίνηση, άνοιγμα σέλας κ.λ.π. Λίγο πριν ανέβω στη σέλα του SH αποφάσισα να φορτίσω το κινητό μου τηλέφωνο για να μην ξεμείνω. Το τοποθέτησα λοιπόν στην ειδική θήκη κάτω από τη σέλα και το συνέδεσα στην USB θύρα. Μέχρι την Πανεπιστημίου θα ήταν έτοιμο.

Αφού κατάφερα να ξεφύγω από την κίνηση της Νίκαιας, αποφάσισα να ανέβω από την Πειραιώς για να φτάσω στο κέντρο. Το «γυαλιστερό» οδόστρωμα της γνωστής λεωφόρου δεν πτόησε το SH το οποίο είχε πάντα καλή επαφή με την άσφαλτο, ακόμα και όταν οι ανωμαλίες του οδοστρώματος γίνονταν επικίνδυνες. Εδώ, έβαλαν το… χεράκι τους και οι τροχοί των 16 ιντσών εμπρός και πίσω που διαθέτει το Honda και βοηθάνε πολύ στη συμπαγή συμπεριφορά του, την άνεση και την αίσθηση ασφάλειας. Φτάνοντας στο Μουσείο μου επέτρεψαν να παρκάρω στον προαύλιο χώρο και στο πέρας της εκδήλωσης επέστρεψα να το παραλάβω. Εκεί, βρήκα να στέκεται πάνω από το scooter της Honda ένα ζευγάρι και αποφάσισα να μείνω σε απόσταση. Από αυτά που κατάφερα να ακούσω οι λέξεις που ξεχώρισαν ήταν «ποιοτικό», «εκλεπτυσμένο», «όμορφο», «σύγχρονο». Δεν είχαν άδικο, η εμφάνιση του SH125 είναι σίγουρα εκλεπτυσμένη και αναδύει μια ξεχωριστή ποιότητα και πολυτέλεια.

LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω με DRL φώτα ημέρας.

Πανεπιστημίου Αθήνα-Πάρνηθα Τελεφερίκ: 25 χιλιόμετρα

Δεν είχα χρόνο όμως για κουβέντα και αμέσως ξεκίνησα για την προτελευταία μου στάση που ήταν το τελεφερίκ στην Πάρνηθα να αφήσω μια κάμερα σε έναν συνάδελφο. Η διαδρομή τα είχε όλα καθώς πέρασα από κεντρικές γειτονιές της Αθήνας με έντονη κίνηση και το σύστημα Start/Stop να δουλεύει υπερωρίες, πριν βγω τελικά στις στροφές της Πάρνηθας. Έπειτα από τόση κίνηση, τόσα χιλιόμετρα σε επαρχιακό δίκτυο, παραλιακή και αυτοκινητόδρομο, ήρθε η ευκαιρία για λίγη διασκέδαση στις σφικτές στροφές της Πάρνηθας. Το SH125 δεν είπε όχι ούτε σε αυτό το task γέρνοντας με προθυμία στις στροφές, διατηρώντας ακλόνητο τη γραμμή του και προσφέροντας λίγες στιγμές διασκέδασης.

Χώρος αποθήκευσης για ένα full face, μικροαντικείμενα και USB θύρα φόρτισης.

Πάρνηθα Τελεφερίκ-Βριλήσσια; 20,6 χιλιόμετρα

Μετά από ένα γρήγορο «κουτσομπολιό» με τον συνάδελφο στο τελεφερίκ της Πάρνηθας ήρθε η ώρα την τελευταία διαδρομής της ημέρας που ήταν η επιστροφή στο σπίτι στα Βριλήσσια. Στο κομμάτι των 20 χιλιομέτρων είχα την ευκαιρία να σκεφτώ αυτά που μου είχε πει ο γείτονάς μου και πραγματικά έπιασα τον εαυτό μου να συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Παρκάροντας στο σπίτι, ο μερικός χιλιομετρητής στην ψηφιακή οθόνη είχε γράψει 146,1 χιλιόμετρα, με την κατανάλωση «κολλημένη» στο 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εμένα χωρίς κανέναν πόνο ή κούραση. Την επόμενη ημέρα το πρωί συνάντησα τον γείτονά μου και του εκμυστηρεύτηκα την περιπέτειά μου. «Τι συμπέρασμα έβγαλε;», με ρώτησε. «Η επιτομή της σύγχρονης αστικής μετακίνησης», του απάντησα.

ΤΙΜΗ: 3.920€

Όλα τα στοιχεία του Honda SH125

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Δύο LCD οθόνες οι οποίες ελέγχονται από διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Χαρακτηριστικό το πίσω φωτιστικό σώμα από την οικογένεια των SH.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αναβάθμιση για το Honda CRF450R 2023 και επετειακή έκδοση 50th Anniversary

Το νέο Honda CB500F απέκτησε αυτό που του έλειπε: Χαρακτήρα!

Το Honda NT1100 σε κάνει να ερωτευτείς ξανά την οδήγηση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης