Μείζον θέμα τείνει να γίνει η νοθεία στα καύσιμα και κυρίως στο πετρέλαιο κίνησης. Καθημερινά εκατοντάδες οδηγοί πέφτουν θύματα επιτήδειων, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται αλλά και να παθαίνουν ζημιές χιλιάδων ευρώ. Θύμα αυτής της «πονηριάς» έπεσε και ένας οδηγός με την οικογένειά του που βρέθηκε τις ημέρες των εορτών του Πάσχα στη Δράμα. Ο λόγος για τον Γιώργο Τριανταφυλλίδη που, όπως καταγγέλλει στη zougla.gr, η επιστροφή του στην Αθήνα θα του μείνει αξέχαστη.

Το χρονικό
Όλα ξεκίνησαν την Τρίτη του Πάσχα. Ο κ. Τριανταφυλλίδης επισκέφτηκε με το αυτοκίνητό του το πρατήριο υγρών καυσίμων της εταιρείας Carrefour στη Δράμα για να εφοδιαστεί με diesel κίνησης. Μέχρι εκείνη την ώρα όλα έβαιναν καλώς, γιατί ο ίδιος δεν φανταζόταν τον Γολγοθά που θα περνούσε. Όμως, έπειτα από 40-50 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητό του άρχισε να εμφανίζει τα πρώτα προβλήματα και έτσι μετά βίας κατάφερε να φτάσει μέχρι τη Θεσσαλονίκη και να επισκεφτεί κάποιο συνεργείο. Τελικά διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε νοθευμένο καύσιμο, γεγονός που αποδείχθηκε όταν ο εξειδικευμένος μηχανικός έβγαλε το φίλτρο πετρελαίου, που, όπως καταγγέλλει ο οδηγός, ήταν σαν… γάλα με νεράκι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταλαιπωρία δεν ολοκληρώθηκε εκεί, γεγονός που διαπίστωσε ο οδηγός στη συνέχεια, όταν και συνέχισε το ταξίδι του. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η «προσωρινή» επισκευή κόστισε 200 ευρώ, ενώ θα χρειαστούν άλλα 600-700 ευρώ για να γίνει σωστή… δουλειά. Ο ίδιος επικοινώνησε την ίδια μέρα με τα Carrefour Δράμας αναφέροντας το πρόβλημα, αλλά, όπως φαίνεται, η όποια του καταγγελία έμεινε μόνο στα λεγόμενα της υπαλλήλου που είπε ότι θα κοιτάξει το θέμα και θα το αναφέρει στον υπεύθυνο.

Ανώνυμη… θέση
Η zougla.gr επικοινώνησε σήμερα με το συγκεκριμένο κατάστημα. Αρχικά ζητήσαμε τον υπεύθυνο, του αναφέραμε την καταγγελία, αλλά η απάντηση που λάβαμε είναι πως αποκλείεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μια και στο συγκεκριμένο πρατήριο προμηθεύονται diesel κίνησης περισσότεροι από 250 οδηγοί την ημέρα. Ωστόσο, η απάντηση που λάβαμε δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι επίσημη και αυτό διότι ο πεισματικά… ανώνυμος κύριος που βγήκε στο τηλέφωνο δεν μας έλεγε καν το όνομά του.

Προς το παρόν, ο κ. Τριανταφυλλίδης αναμένει και την απάντηση από το αρμόδιο υπουργείο, στο οποίο έχει προχωρήσει σε επώνυμη καταγγελία, προσπαθώντας με αυτό τον τρόπο να βρει το δίκιο του, κάτι που αναζητούν χιλιάδες οδηγοί που πέφτουν θύματα επιτήδειων.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακούστε την καταγγελία του Γιώργου Τριανταφυλλίδη
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης