Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχεις παρατηρήσει πως τελευταία έχει μειωθεί αισθητά η δύναμη του αυτοκινήτου σου και σε ανηφόρες ζορίζεται παραπάνω από όσο παλιά; Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μπορεί να προκαλούν την μείωση απόδοσης ενός αυτοκινήτου, και σου παρουσιάζουμε τους κυριότερους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φίλτρο αέρα: Εάν ο κινητήρας δεν αναπνέει κανονικά επειδή το φίλτρο αέρα έχει φράξει, τότε η απόδοση του πέφτει αισθητά. Καθαρό καύσιμο αλλά και σωστή ποσότητα αέρα, απαλλαγμένη από σκουπιδάκια και χώματα είναι το ζητούμενο, και το φίλτρο αέρα είναι η απάντηση. Από πότε έχεις να το τσεκάρεις;

Βουλωμένα μπεκ: Επειδή πολλές φορές το καύσιμο δεν είναι καλής ποιότητας, τα μπεκ βουλώνουν και δεν μπορούν να ψεκάσουν την σωστή ποσότητα. Αποτέλεσμα αυτού, να μειώνεται η ισχύς του συνόλου και να απαιτείται καθαρισμός τους  για να επανέλθουν σε λειτουργικότερη κατάσταση.

Προβληματικό φίλτρο καυσίμου: Το φίλτρο αέρα εξασφαλίζει καθαρό αέρα, όμως το δεύτερο ζητούμενο είναι και το «καθαρό» καύσιμο. Εδώ έρχεται η δουλειά του φίλτρου καυσίμου το οποίο προστατεύει το κινητήρα από παρείσακτα στοιχεία. Όταν πατήσουμε τέρμα το γκάζι και η ροή βενζίνης μεγαλώσει, εάν το φίλτρο δεν της επιτρέπει να περάσει, τότε δεν θα νιώσουμε την αναμενόμενη  δύναμη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξάτμιση και καταλύτης: Ένας βουλωμένος ή προβληματικός καταλύτης, αναγκάζει τον κινητήρα να παράγει περισσότερο έργο ώστε να μπορέσει να προωθήσει τα καυσαέρια στο περιβάλλον, κάτι που μειώνει εν τέλει την τελική ισχύς που παράγεται.

Μειωμένη συμπίεση κυλίνδρου: Η υψηλή συμπίεση στους κυλίνδρους είναι απαραίτητη ώστε το μοτέρ να αποδίδει τα μέγιστα. Διάφοροι λόγοι μπορούν να την μειώσουν, όμως το αποτέλεσμα μίας μη φυσιολογικής τιμής θα είναι πάντα η μειωμένη ισχύς.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης