Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Εδώ και μερικούς μήνες κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά (αλλά και στην παγκόσμια) το νέο Ford Focus με τον εξελιγμένο κινητήρα του 1,0 λίτρου. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 100 και 125 ίππους και, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, θεωρείται επαναστατικό. Στο… διά ταύτα όμως και ζώντας την ελληνική πραγματικότητα διαπιστώνουμε ότι το Focus των 999 κ.εκ. δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση, γεγονός που έχει προβληματίσει ιδιαίτερα τους εμπόρους Από την άλλη, οι υποψήφιοι πελάτες επιλέγουν άλλη έκδοση ή κινούνται στην αγορά ενός μοντέλου του ανταγωνισμού.

Αναζητήσαμε να δούμε τι φταίει που ένα τόσο καλό αυτοκίνητο, με ποιότητα κατασκευής και εφοδιασμένο με πολλά συστήματα, δεν «περπατά» στην ελληνική αγορά. Δεν αργήσαμε να πάρουμε την απάντηση, μια και -όπως διαπιστώσαμε- το συγκεκριμένο είναι το ακριβότερο 1.000άρι που πωλείται αυτήν τη στιγμή στην αγορά ανεξαρτήτως κατηγορίας. Με λίγα λόγια, δύσκολα μπορεί να πείσει η Ford τον υποψήφιο Έλληνα οδηγό να αγοράσει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 999 κ.εκ. και σε τιμή τόσο ψηλή, όταν με τα μισά χρήματα μπορεί να αποκτήσει άλλο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, διαπιστώσαμε πως και στην κατηγορία του όσον αφορά στις φετινές πωλήσεις βρίσκεται στην 7η θέση πίσω από τα Opel Astra, Skoda Octavia, Toyota Auris, Nissan Qashqai, VW Golf και Citroen C4. Η αρχική τιμή του Ford Focus Ecoboost είναι τα 16.890 ευρώ στην έκδοση με τους 100 ίππους, ενώ από 19.000 ξεκινά η έκδοση με τους 125 ίππους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης