Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα στην ελληνική και όχι μόνο αγορά είναι το Opel Insignia με χιλιάδες πωλήσεις και πάνω από όλα ικανοποιημένους πελάτες. Το γερμανικό μοντέλο διατίθεται σε πολλές εκδόσεις με κινητήρες που ξεκινούν από τα από 1.4 και φτάνουν τα 2.8 λίτρα με ιπποδυνάμεις από 140 έως 325 ίππους αντίστοιχα.

Για όσους δε το γνωρίζουν το οικογενειακό μοντέλο κοστίζει 9.855 ευρώ, τιμή που δεν αφορά την λιανική πώληση αλλά την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου. Καλά… διαβάσατε και δεν έχει γίνει λάθος κατά την πληκτρολόγηση. Από εκεί και πέρα, δηλαδή από το εργοστάσιο μέχρι να φτάσει στον τελικό καταναλωτή, η τιμή ανεβαίνει σχεδόν 100% φτάνοντας τα 19.950 ευρώ (έκδοση 1.4 με 140 ίππους). Όπως μπορείτε να καταλάβετε η διαφορά στην τιμή περιλαμβάνει, φόρους, τέλος ταξινόμησης, μεταφορικά, ασφάλιστρα και άλλες μικρές παροχές. Ωστόσο ένα πολύ μεγάλο ποσό που κυμαίνεται κοντά στα 7.000 ευρώ είναι φόροι γεγονός που αλλάζει και την τελική τιμή του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να αναφέρουμε και την έκδοση του Opel Insignia με τον κινητήρα των 2.8 λίτρων και τους 325 ίππους. Το συγκεκριμένο με εργοστασιακή αξία 21.101 ευρώ (!) φτάνει να πωλείται στην ελληνική αγορά (στην περίπτωση αυτή υπάρχει και φόρος πολυτελείας) στην τιμή των 49.350 ευρώ…

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης