Το δράμα της εθνικής οδού από την Ιερά Οδό μέχρι την έξοδο της Αττικής οδού και αντίστροφα οι αρμόδιοι υπουργοί που έχουν και την ευθύνη των έργων το αγνοούν. Και αν το γνωρίσουν από πρώτο χέρι, κάνουν τα στραβά μάτια και προσπαθούν με κάθε τρόπο μην ακουμπήσουν την «καυτή» πατάτα που μεταφράζεται σε ριζοσπαστικά έργα.

Ας μας πουν την αλήθεια. Το γνωρίζουμε αλλά αδυνατούμε να κάνουμε το οτιδήποτε. Το γνωρίζουμε αλλά δεν υπάρχουν χρήματα. Όμως με τους γερανούς σε διάφορα σημεία για να απομακρύνουν τα αυτοκίνητα που είτε παθαίνουν βλάβη είτε συγκρούονται από απροσεξία των οδηγών, το πρόβλημα δεν λύνεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι λύσεις είναι δύο. Η πρώτη λύση είναι να γίνει μια υπόγεια εθνική οδός χωρίς φανάρια στο ίδιο σημείο που βρίσκεται η σημερινή εθνική οδός που για να διανύσεις τις ώρες αιχμής, το πρωί η το απόγευμα, χρειάζεσαι ατέλειωτη υπομονή. Τέσσερα χιλιόμετρα 45-55 λεπτά.

Η δεύτερη λύση είναι να γίνει πάνω από την υπάρχουσα εθνική οδό μια δεύτερη που θα είναι στημένη σε μεγάλες κολώνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

‘Έτσι μόνο θα γίνει αποσυμφόρηση. Έτσι μόνο θα μειωθεί στο 80-90% η μόλυνση του περιβάλλοντος. Διαφορετικά με τα ευχολόγια και τις ανούσιες προτάσεις, το πρόβλημα θα διαιωνίζεται. Είναι απλά τα πράγματα.

Απλά χρειάζονται πολλά χρήματα και μια άριστη μελέτη. Την εναέρια εθνική οδό την έκαναν οι Κινέζοι στην Σανγκάη. Τις υπόγειες λεωφόρους την κάνουν οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες που σέβονται τους κατοίκους τους αλλά αγαπούν και το καθαρό περιβάλλον. Όλα τα άλλα που μας ανακοινώνουν στην Ελλάδα είναι ημίμετρα και για γέλια.

Στο πλευρό του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» θα βρίσκεται για τα επόμενα τρία χρόνια ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Ζάππειο, ανακοινώθηκε η στήριξη του αεροδρομίου για λιγότερο αίμα στην άσφαλτο. Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση όλων των αρμοδίων για μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών, των επισκεπτών, των εργαζόμενων και των πολιτών των 9 όμορων Δήμων της περιοχής των Μεσογείων. Ας βοηθήσουν όλοι όσοι μπορούν τη συνεργασία των δυο οργανισμών. Περιμένουμε ευαισθητοποίηση και του υπουργείου Παιδείας. Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν τους κανόνες του ΚΟΚ από το δημοτικό.

Με ιδιαίτερη επιτυχία τελείωσε το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2023 που επέστρεψε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η οργάνωση ήταν άψογη, οι συμμετοχές ικανοποιητικές (θα μπορούσαν να ήταν ακόμη περισσότερες αν ο αγώνας δεν γινόταν στο τέλος της σαιζόν) και οι αγωνιζόμενοι με ιστορία στους αγώνες -μερικές δεκαετίες πριν- κατά γενική ομολογία το χάρηκαν. Ο τερματισμός έγινε χθες Κυριακή 5 Νοεμβρίου μετά από 14 Ε.Δ, στην Ελευσίνα, την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.

Με τη διαδικασία των online κρατήσεων, ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες για το νέο Premium Casual μοντέλο της Lexus, το LBX, που διαθέτει το «Έξυπνο» Σύστημα Τετρακίνησης Ε-four. Οι τιμές ξεκινούν από 31.300 ευρώ για την Hybrid Electric. Οι πρώτες παραδόσεις για τις εκδόσεις Elegant, Relax, Emotion, Cool και Original Edition αναμένονται στις αρχές του 2024, ενώ για την πρώτη έκδοση LBX οι πρώτες παραγωγές θα ξεκινήσουν στις αρχές της άνοιξης του 2024.

Η ζήτηση της νέας BMW X2 είναι μεγαλύτερη από αυτή που υπολόγιζαν οι επικεφαλής της εταιρίας. Οι δύο βάρδιες στη γραμμή συναρμολόγησης στο Regensburg δεν επαρκούσαν και έτσι αποφάσισαν να βάλουν και μια Τρίτη έτσι ώστε να μην υπάρχει καθόλου διακοπή. Στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg οι μηχανές δεν θα σταματούν ποτέ. Αυτό σημαίνει νέες θέσεις εργασίας. Από εδώ και στο εξής, μοντέλα με διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης θα κατασκευάζονται ευέλικτα στο Regensburg σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής – από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά. Σύμφωνα με το πρόγραμμα των Γερμανών κάθε εργάσιμη ημέρα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group Regensburg βγαίνουν 1.000 μοντέλα BMW Σειράς 1, BMW X1 και BMW X2.

Δυναμικό παρόν στο 3o Olympic Yacht Show 2023 έδωσε η Kia Hellas με τα εντυπωσιακά ΕV9, ΕV6 GT και Niro EV. Το Olympic Yacht Show που έγινε στις μοντέρνες και ανανεωμένες εγκαταστάσεις της Olympic Marine στο Λαύριο, είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση σκαφών αναψυχής της premium κατηγορίας που διοργανώθηκε από την ONDECK Events. Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, 7θέσιο EV9 που αποτελεί τη ναυαρχίδα της Kia και ανακηρύχθηκε «Γερμανικό Πολυτελές Αυτοκίνητο της χρονιάς 2024» ξεχώρισε στη μεγάλη έκθεση με τα σκάφη.

Το νέο κατάστημα της Mazda θα το βρείτε στο Μαρούσι στις εγκαταστάσεις της Autoone. Η Mazda μέχρι σήμερα, αριθμούσε 7 σημεία πώλησης σε όλη της Ελλάδα με παρουσία σε Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λαμία, Ηράκλειο Κρήτης, Ρέθυμνο και 2 στην Αττική. Προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές που διαμένουν στα Βόρεια Προάστια η Mazda πρόσθεσε ένα νέο κατάστημα στο Μαρούσι (Λ. Κηφισίας 30, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 2) στις εγκαταστάσεις της Autoone. Εκεί θα βρείτε όλη η γκάμα αυτοκινήτων Mazda από το θρυλικό roadster MX-5 μέχρι το εμβληματικό SUV της Mazda και το CX-60 Plug in Hybrid. Με την έλευση του νέου καταστήματος στη Λ. Κηφισίας 30, η Mazda στην Ελλάδα διαθέτει 8 σημεία πωλήσεων και 17 σημεία εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες της.

Η Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα 9μήνου 2023. Παρουσίασε αύξηση 34,1% στον Ενοποιημένο Κύκλο Εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε €762,5εκ. έναντι €568,6εκ. το 2022 με κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) στα €214,2εκ. αυξημένα κατά 20,2%. Τα Λειτουργικά Κέρδη (ΕΒΙΤ) διαμορφώθηκαν σε €116,9εκ., ενώ τα Κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) του Ομίλου ανήλθαν σε €74,7εκ. έναντι €71,5εκ., παρουσιάζοντας αύξηση 4,4%, επηρεαζόμενα από τη σημαντική αύξηση του χρηματοοικονομικού κόστους λόγω ανόδου των επιτοκίων. Συνολικά, ο απασχολούμενος στόλος για βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ενοικιάσεις ξεπέρασε τα 57.000 αυτοκίνητα, με 11.600 συνολικές αγορές νέων αυτοκινήτων.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρήσης 2023, το εποχικά ισχυρότερο κάθε έτους, ο Κύκλος Εργασιών παρουσίασε αύξηση 31,5% και διαμορφώθηκε στα €285,6εκ. έναντι €217,2εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022. Τα Λειτουργικά Κέρδη του τριμήνου (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €60,4εκ., τα  Κέρδη προ φόρων (EBT) άγγιξαν τα €54,9εκ. ενώ τα Κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) κατέγραψαν αύξηση 3,2% και διαμορφώθηκαν στα €43,5εκ.Η δραστηριότητα εισαγωγής και διανομής των Fiat/Jeep/Alfa Romeo στην Ελλάδα, αρχής γενομένης από τον Μάιο 2023, ενοποιείται με τη μέθοδο της καθαρής θέσης λόγω κοινού ελέγχου με τη Samelet.

Το επαγγελματικό Renault Trafic Van προσφέρεται σε τιμή έκπληξη και είναι ετοιμοπαράδοτο. Μέσα σε 48 ώρες μετά την παραγγελία το αυτοκίνητο φθάνει έξω από την πόρτα του νέου ιδιοκτήτη. Το Renault Trafic Van καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών με όριο 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο και απεριόριστα για τα 2 πρώτα έτη), αλλά και με δωρεάν 5ετή οδική βοήθεια. Επιπλέον, καλύπτεται από εγγύηση βαφής 3 ετών και αντισκωριακή εγγύηση 12 ετών (χωρίς όριο χιλιομέτρων).

Το πρόγραμμα “Alfa Romeo Classiche” είναι ένα σημαντικό όσο και ενδιαφέρον εγχείρημα για την μάρκα, σε όλες τις πτυχές του οποίου έχουν προσωπική ανάμιξη τα κορυφαία διοικητικά στελέχη της. Σκοπός του είναι να προστατεύσει και να αναδείξει τη ζηλευτή ιστορία της Alfa Romeo, η οποία περιλαμβάνει θρυλικά και όσο συναρπαστικά μοντέλα στα 113 χρόνια της πορείας της. Στην κεφαλή της επιτροπής που πιστοποιεί τις υπηρεσίες του προγράμματος βρίσκονται ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Phillipe Imparato, και ο επικεφαλής του τομέα κλασικών αυτοκινήτων, έχοντας την υποστήριξη του Μουσείου της Alfa Romeo. Το τελευταίο διατηρεί εξάλλου το πλήρες αρχείο με τα στοιχεία και τα τεχνικά έγγραφα των αυτοκινήτων που η επιτροπή καλείται να εξετάσει και να πιστοποιήσει.

Το πρόγραμμα δραστηριοποιείται σε τρεις κατευθύνσεις. Στην «Πιστοποίηση Προέλευσης», στην «Πιστοποίηση Γνησιότητας» και στην «Restoration Service». Μεγάλη σημασία έχει η τελευταία υπηρεσία η οποία παρέχεται από την ίδια ομάδα που επιβλέπει τα κλασικά μοντέλα. Οι τεχνικοί αναλαμβάνουν κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη εργασίες που αφορούν από απλή συντήρηση μέχρι και ολοκληρωμένη αποκατάσταση. Με άλλα λόγια από διάγνωση προβλημάτων, μέχρι ολική επισκευή μηχανικών μερών και αμαξώματος, συμπεριλαμβάνοντας βέβαια τον τελικό έλεγχο με δοκιμή στο δρόμο που εγγυάται το αποτέλεσμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης