Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Επιβλητικό, ογκώδες και ευρύχωρο, δείχνει από την στιγμή την αμερικανική καταγωγή του. Ο νέος κινητήρας 1.4 Turbo είναι όμως αυτός που κάνει τη διαφορά, αγγίζοντας τα «θέλω» και τα «πρέπει» των ευρωπαίων καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η οικονομία πάνω από όλα

Το Orlando ήταν το πρώτο επταθέσιο πολυμορφικό που λάνσαρε στην Ευρώπη η Chevrolet. Συνδυάζει τα στοιχεία ενός crossover και ενός MPV, προσφέροντας απίστευτους χώρους στο εσωτερικό και πρακτικότητα. Ωστόσο, ο ατμοσφαιρικός 1.8 λίτρου κινητήρας που διέθετε μέχρι πρότινος δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή, με τα δεδομένα που ισχύουν αυτή τη στιγμή στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο νέος turbo 1.4 λτ. των 140 ίππων άλλαξε όλα τα δεδομένα, εξασφαλίζοντας αυτό που επιζητούν οι περισσότεροι… Οικονομία.

Ιδανικό για οικογένειες και ταξίδια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποθηκεύεις ακόμα και ντουλάπα!

Το εσωτερικό, αποτελεί το μεγαλύτερο ατού του Orlando. Οι χώροι του θαρρείς και είναι σχεδιασμένοι για παίκτες του μπάσκετ. Τα καθίσματα της δεύτερης και τρίτης σειράς έχουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης στο πάτωμα, ανάλογα τις απαιτήσεις των επιβατών, με το πορτμπαγκάζ να φθάνει ακόμα και τα 1.487 λίτρα. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ύψος της καμπίνας και την επίπεδη επιφάνεια, το αυτοκίνητο μπορεί να Χωράει ένα ολόκληρο σπιτικόμεταφορτωθεί και σε «όχημα μετακόμισης».  Όσο για την πρακτικότητα… ούτε λόγος να γίνεται. Θήκες στις πόρτες, ανάμεσα στα καθίσματα, ντουλαπάκια πάνω- κάτω, αριστερά-δεξιά, στο χώρο αποσκευών, ακόμα και πίσω από τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος. Με ένα κουμπί ανοίγεις το πορτάκι και αποθηκεύεις τα γυαλιά, το κινητό τηλέφωνο, το πορτοφόλι και οποιοδήποτε άλλο μικροαντικείμενο. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, με τον οδηγό να κάθεται αρκετά ψηλά στο κάθισμα ώστε να έχει άπλετη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση.

Ταξιδιάρικο

Στο δρόμο, παρά τον τεράστιο όγκο του δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς, έχοντας πολύ καλή πρόσφυση. Στην εθνική οδό κινείται με σταθερότητα, με τις αναρτήσεις να είναι σωστά ρυθμισμένες και το τιμόνι να συνδυάζεται ιδανικά με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε στροφές και μέσα στην πόλη τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο δύσκολα, καθώς λόγω των μεγάλων διαστάσεων δεν είναι τόσο ευέλικτο και απαιτούνται χαμηλότερες ταχύτητες κίνησης. Κάτι απολύτως λογικό βέβαια για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Μεγάλο, ευρύχωρο, πρακτικό και οικονομικό

Το μεγάλο κέρδος

Ο turbo κινητήρας των 1.362 κ.εκ. είναι αυτός που ολοκληρώνει το Orlando και το κάνει μια ολοκληρωμένη πρόταση. Έχει την ίδια ισχύ με τον 1.8 λτ., αλλά είναι πιο πολιτισμένος και αθόρυβος, προσφέροντας παράλληλα και καλύτερες επιδόσεις, καθώς και τελική ταχύτητα. Επιπλέον, καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, έχει χαμηλότερη φορολόγηση, τέλη κυκλοφορίας (142,2 ευρώ) και βοηθά σημαντικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.  Το βασικότερο όλων… είναι και φθηνότερο, με την τιμή του στην αρχική έκδοση LT (με πλούσιο εξοπλισμό) να είναι στα 19.440 ευρώ με απόσυρση. 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  Chevroler Orlando 1.4T
Κυβισμός (cc) 1.362 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 140/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.850
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11,4
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,2
Εκπομπές Ρύπων CO2 144 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 142,2 €
Μήκος (μέτρα) 4,652
Πλάτος (μέτρα) 1,836
Ύψος (μέτρα) 1,633
Βάρος (κιλά) 1.539
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 454
Τιμή (από…)* 19.440 ευρώ

 * Συμπεριλαμβανομένου της απόσυρσης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης