Fiat Freemont 2.0 diesel: Κρίμα....

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013, 14:41
Fiat Freemont 2.0 diesel: Κρίμα....
Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Στην Ελλάδα του 2013 (οσονούπω 2014), το αυτοκίνητο θεωρείται ακόμα είδος πολυτελείας. Γιατί άραγε; Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει στην συγκεκριμένη ερώτηση, καθώς μόνο οι υπεύθυνοι ξέρουν να λένε πως τα αυτοκίνητα με άφθονα κυβικά είναι απλά.. πολυτέλεια! Μια άποψη που επικρατούσε πριν από δεκαετίες αλλά στη σημερινή εποχή του downsizing (μικροί κινητήρες μα άφθονες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση) η λογική αυτή έπρεπε να μην υπάρχει. Δυστυχώς όμως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν, εξού και ο τίτλος για το Fiat Freemont, που αν δεν το οδηγήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις τη χρησιμότητά του και αυτα που σου προσφέρει.





Το ογκώδες Fiat Freemont...


Επταθέσιο...
Το ιταλικό μοντέλο που γεννήθηκε από την συνεργασία με το Chrysler group, είναι ιταλικό στα.. χαρτιά αλλά στο DNA του, αμερικάνικο. Διαθέτει όγκο, απίστευτες ανέσεις και είναι σίγουρο πως θα το λατρέψουν οι οικογενειάρχες και ακόμα περισσότερο τα παιδιά! Δεν απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν επιδόσεις αλλά σε αυτούς που θέλουν ένα άνετο όχημα που να πηγαίνει παντού και να μπορούν να χωρέσουν μέσα σε αυτό ακόμα και 7 επιβάτες! Αυτό είναι το Freemont, που εφοδιάζεται με κινητήρα turbodiesel 2.0 λίτρων, αποδίδει 170 ίππους και παράγει 350 Nm ροπής. Το ογκώδες όχημα διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Αυτό ισχύει για τον οδηγό αλλά και τους επιβάτες και ιδίως στην περίπτωση των παιδιών που έχουν στη διάθεσή τους φουλ... ανέσεις, όπως τηλεοράσεις ακόμα και ειδικά καθίσματα που διαμορφώνονται και δεν χρειάζεται η χρήση παιδικού καθίσματος. Χαρακτηριστικό σημείο του Freemont οι ατελείωτοι χώροι για αποσκευές και μικροαντικείμενα. Αξίζει να αναφέρουμε πως τέτοιοι χώροι υπάρχουν κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, κάτω από τα πατώματα των πίσω επιβατών και σε κάθε σημείο της καμπίνας.

Στο χώρο αποσκευών μπορεί κανείς να τοποθετήσει ακόμα και ένα ποδήλατo όρθιο!!!

Τετρακίνητο και ιδανικό για όλες τις χρήσεις...
Στην οδήγηση, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για το όχημα των δύο σχεδόν τόνων αλλά η ένστασή μας βρίσκεται στο κιβώτιο ταχυτήτων που θα το θέλαμε πιο σβέλτο. Μικρό το... κακό πάντως καθώς το όλο σύνολο θα συναρπάσει τον μελλοντικό ιδιοκτήτη. Κρίμα (από εκεί βγήκε και ο τίτλος) που ένα τόσο ολοκληρωμένο σύνολο θεωρείται απαγορευτικό για την Ελλάδα λόγω των κυβικών!

Από εκεί και πέρα αξίζει να αναφερθούμε και στις εκτός δρόμους επιδόσεις και δυνατότητες καθώς το Freemont εφοδιάζεται με τετρακίνηση και αυτό μπορεί ο καθένας να το μεταφράσει σε εξορμήσεις και μέρη όπου κάποια άλλα οχήματα απλά δεν μπορούν να πάνε...




To Freemont είναι τετρακίνητο και δε... μασά από εκτός δρόμου καταστάσεις...


Στην πράξη...
Σε γενικές γραμμές το Freemont μπορεί - αρχικά - να μην γεμίζει το μάτι, αλλά στην πράξη τα δεδομένα αλλάζουν. Θα το κατατάσσαμε σε πολύ ψηλή θέση για οικογενειακό αυτοκίνητο και είναι σίγουρο πως όσοι το αποκτήσουν θα το ευχαριστηθούν με το παραπάνω. Δυστυχώς όμως, κυβισμός και τιμή (για την εποχή είναι λίγο τσιμπημένη) θα προβληματίσουν τους υποψήφιους αγοραστές. Για όσους αναζητούν κάτι στην κατηγορία αυτή, μάλλον θα πρέπει να το δοκιμάσουν και να το κρίνουν από πρώτο χέρι...



Τεχνικά Χαρακτηριστικά  Fiat Freemont 2.0 diesel
Κυβισμός (cc) 1.956 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 170/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11,1
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,3
Εκπομπές Ρύπων CO2 194 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 494,7 €
Μήκος (μέτρα) 4,888
Πλάτος (μέτρα) 1,878
Ύψος (μέτρα) 1,745
Βάρος (κιλά) 2.004
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 540
Τιμή (από…)* 30.150 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

 

Ευχάριστο στην οδήγηση...




Αν και δεν του... φαίνεται το Freemont πάει παντού...




Το μήκος του φτάνει σχεδόν τα 5 μέτρα...




Δύο τηλεοράσεις υψηλής ανάλυσης...




Σχεδιαστικές γραμμές που αποτυπώνουν τη συνεργασία Fisat - Chrysler...




Ακόμα και οι επιβάτες της τρίτης σειράς μπορούν να βλέπουν τηλεόραση και να μην ενοχλούν τον οδηγό...




Τα καθίσματα της δεύτερη σειράς ρυθμίζονται προς κάθε κατεύθυνση...



Το κάθισμα μπορεί να διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που δε χρειάζεται παιδικό κάθισμα...




Αυτή είναι η τρίτη σειρά των επιβατών...




Κάμερα οπισθοπορείας...




Ο πίνακας οργάνων...




Freemont...




O χώρος αποσκευών στο "μπράτσο" είναι απίστευτα μεγάλος...




Χώροι για μικροαντικείμενα παντού...




Εκκίνηση χωρίς κελιδί...




Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων...




Χώρος αποθήκευσης κάτω από κάθισμα του συνοδηγού...




Σπορ σχεδίαση για τις μεγάλες σε διαστάσεις ζάντες...




Και με ηλιοροφή...




Το ταξίδι με το Fiat Freemont είναι ευχάριστο...

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013, 15:03