Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Στην αγορά υπάρχουν εκατοντάδες αυτοκίνητα με αμέτρητες εκδόσεις. Ανάλογα με τα γούστα που έχει ο καθένας και την οικονομική του επιφάνεια, αγοράζει (δύσκολα στις μέρες μας) αυτό που του ταιριάζει καλύτερα. Μοντέλα με χώρους, γρήγορα, φουτουριστικά, οικογενειακά, σπορ… Οτιδήποτε επιθυμεί μπορεί να το επιλέξει κανείς, καταβάλλοντας το ανάλογο τίμημα. Ωστόσο, λίγα είναι αυτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι διαφορετικά, να γίνεσαι «ένα» με το αυτοκίνητο και να ζεις πραγματικά μαζί του, αλλάζοντάς σου τη διάθεση κάθε φορά που «συμβιώνεις» μαζί του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το Abarth 500 είναι ένα αυτοκίνητο που σου προσφέρει το κάτι διαφορετικό. Αυτοί που δεν γνωρίζουν θα αναφερθούν σε ένα απλό 500αράκι, με φουσκωμένη μάσκα, άλλα σήματα, λίγο διαφορετικό εσωτερικό. Στην πράξη, όμως, και πίσω από τη θέση του οδηγού τα πράγματα αλλάζουν. Εξωτερικά, ένα Abarth διαφέρει σημαντικά από το γνωστό 500αράκι, γεγονός που αποτυπώνεται και στον δρόμο και κυρίως στο γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες Fiat 500… κλέβουν ματιές για να μην «καρφωθούν». Εσωτερικά, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, με σπορ χαρακτηριστικά, καθίσματα τύπου μπάκετ και την ένδειξη της πίεσης του turbo να δεσπόζει στην αριστερή πλευρά, έτοιμο να σε ενημερώσει για τα γκάζια που έχεις εκείνη την ώρα. Σαφώς και ένα Αbarth σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ όμορφα μέσα σε αυτό.



Από όποια πλευρά και να κοιτάξεις ένα Abarth φαίνεται η δυναμική του

Το… ρεζουμέ όμως βρίσκεται στις επιδόσεις και το «τιμόνι» που διαθέτει, στοιχεία που αλλάζουν τελείως τη φιλοσοφία του ως αυτοκινήτου. Έτσι, το μικρό αμαξάκι μετατρέπεται σε αγωνιστικό δρόμου, έτοιμο να… καταπιεί χιλιόμετρα και να ακολουθήσει διαδρομές με φιδίσια σχεδίαση. Η αίσθηση είναι μοναδική, ενώ η σκληρή ανάρτηση προσθέτει επιπλέον «πόντους». Εδώ να σημειώσουμε ότι το Abarth 500 δεν ενδείκνυται για… έγκυες που θα ταλαιπωρηθούν από τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Το αυτοκίνητο το είχαμε στα χέρια μας πολλές ημέρες και κατάφερε να μας ταξιδέψει πολλές φορές σε… άλλο κόσμο από τον μίζερο που ζούμε και βιώνουμε καθημερινά. Από τη μία, μας μετέφερε εντός πόλης γρήγορα και σβέλτα, ενώ σε συνδυασμό με τον όγκο του το παρκάραμε παντού. Από την άλλη μας έκανε και τα κέφια στην εθνική όταν το βγάζαμε για ταξίδι. Ωστόσο, ο μεταξύ μας έρωτας φούντωνε, όταν η διαδρομή περιλάμβανε την παραλιακή λεωφόρο μετά την Ανάβυσσο και κατεύθυνση προς Λαύριο ή την παλαιά εθνικό οδό Αθηνών – Κορίνθου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο διά ταύτα τώρα, η τιμή του σαφώς και μπορεί να θεωρηθεί, ειδικά στις μέρες μας, «τσιμπημένη», αλλά στην πράξη, ό,τι δίνεις παίρνεις. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η μάρκα Abarth δεν διαθέτει αυτοκίνητα που όσοι τα αγοράζουν σκέφτονται να τα πουλήσουν τα επόμενα 2-3 χρόνια. Αυτοί που θα γίνουν πελάτες θα τα κρατήσουν τόσα πολλά χρόνια, όσο αντέχουν για να περνούν μαζί τους μοναδικές και ξένοιαστες στιγμές.

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
 Κυβισμός (cc) 1.396
 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)  135/5.500
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  180/2.500
 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)  6,5
 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  208
 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  7,3
 Εκπομπές Ρύπων CO2  155 γρ./χλμ
 Τέλη Κυκλοφορίας  232 €
 Μήκος (μέτρα)  3,657
 Πλάτος (μέτρα)  1,627
 Ύψος (μέτρα)  1,485
 Βάρος (κιλά)  1.030
 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  185
 Τιμή  19.000 ευρώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης