Αποστολή στη Νίκαια της Γαλλίας
Λουκάς Παπαλάμπρος

Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, πιο ελαφρύ, ευρύχωρο, με καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εξοπλισμό, έναν από τους αποδοτικότερους κινητήρες της κατηγορίας, βελτιωμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο και εντυπωσιακή αντοχή εκτός δρόμου, το νέο L200 αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο του σύγχρονου επαγγελματία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η παράδοση συνεχίζεται

Στο «στολίδι» της Γαλλικής Ριβιέρας, η Ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου L200, ενός από τα εμπορικότερα και πιο δημοφιλή pick-up της παγκόσμιας αγοράς. Το μοντέλο είναι αναμφισβήτητα ένα από τα «δυνατά χαρτιά» στη γκάμα της Mitsubishi, με την προηγούμενη γενιά να φθάνει στα εννιά χρόνια παραγωγής τις 1,3 εκατομμύρια μονάδες. Βρίσκεται στο Top 5 των πωλήσεων στην Ευρώπη, μαζί με τα Toyota Hilux, Ford Ranger, Nissan Navara και VW Amarok, έχοντας κερδίσει τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 5η γενιά του L200, με την πρώτη ματιά φαίνεται σαν μια ανανεωμένη εκδοχή της προηγούμενης. Διαθέτει το βασικό σχεδιαστικό μοτίβο του προκατόχου, αλλά έχει πιο σπορτίφ προφίλ, καλύτερη αεροδυναμική, καρότσα ενσωματωμένη στο συνολικό σχήμα και άριστη αναλογία βάρους/ισχύος. Η μάσκα μπροστά με τις έντονες γρίλιες και τα φώτα ημέρας LED είναι αρκετά ιδιαίτερη, αλλά το υπόλοιπο αμάξωμα υιοθετεί πιο ανάγλυφες επιφάνειες, συμβάλλοντας στην ισορροπημένη εμφάνιση.

Η καρότσα έχει διαμορφωθεί με βάση τις ανάγκες των επαγγελματιών. Είναι μεγαλύτερη σε μήκος και πιο βαθιά, ενώ χάρη στη χρήση ειδικών στεγανοποιητικών υλικών δεν φθείρεται εύκολα με το πέρασμα των χρόνων, έχοντας παράλληλα και στάνταρ εγγύηση 12 ετών αντιδιαβρωτικής προστασίας. Επίσης, η εκτενής χρήση ατσάλινων φύλων υψηλής αντοχής και οι βελτιώσεις στο πλαίσιο, διατήρησαν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα – μόλις 1.875 κιλά για το Double Cab 2.4 DiD – βελτιώνοντας παράλληλα την ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.100 κιλά, την ακαμψία και την παθητική ασφάλεια.

Με στιλ επιβατικό

Η καμπίνα του L200 προέρχεται αυτούσια από τα επιβατικά αυτοκίνητα της φίρμας, με την ποιότητα των υλικών και την συναρμογή να εντυπωσιάζουν. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 7 ιντσών, με τα διακοσμητικά πάνελ σε piano black να προσδίδουν μια premium αίσθηση. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι εξαιρετικοί, με αυτούς στα πίσω καθίσματα να έχουν επιπλέον αέρα για τα πόδια και το κεφάλι.

Ο εξοπλισμός του ιαπωνικού ελαφρού επαγγελματικού είναι υπέρ-πλούσιος, περιλαμβάνοντας επτά αερόσακους (και γονάτων οδηγού), προβολείς HID, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, κολόνα τιμονιού με ρύθμιση κλίσης-απόστασης, ηχοσύστημα  Digital Audio Broadcasting, θύρα USB, ακόμα και paddles αλλαγής των σχέσεων στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο. Δεν λείπουν τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτό της ακούσιας απόκλισης λωρίδας κυκλοφορίας ( Lane Departure Warning system), το σύστημα υποβοήθησης ευστάθειας τρέιλερ ( Trailer Stability Assist system), εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist system) και πολλά ακόμα.

Οικονομικός κινητήρας

Στη χώρα μας θα έρθει στις αρχές του επόμενου μήνα, έχοντας κάτω από το καπό τον καινούργιο αλουμινένιο turbodiesel κινητήρα 2.4 MIVEC, σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η μικρότερη αποδίδει 154 ίππους και 380 Nm ροπής και η μεγαλύτερη 180 ίππους και 430 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το αυτόματο πεντάρι, έχοντας τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία (169-193 γρ./χλμ. CO2) και μέση κατανάλωση καυσίμου στα 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.  

Προσφέρεται σε εκδόσεις Double Cab και Club Cab, με τη δεύτερη να διαθέτει κρυφές πίσω πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά από τις μπροστινές, διευκολύνοντας την επιβίβαση και αποβίβαση των πίσω επιβατών.

Πολυεργαλείο

Στη Νίκαια της Γαλλίας, οδηγήσαμε την έκδοση Double Cap των 181 ίππων, τόσο στην άσφαλτο, όσο και σε κακοτράχαλα μονοπάτια, στα γύρω βουνά. Η πρώτη θετική εντύπωση ήρθε από την ηχομόνωση της καμπίνας και την αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα. Το L200 συμπεριφέρεται σαν επιβατικό, προσφέροντας εξαιρετική για την κατηγορία, άνεση και ποιότητας κύλισης. Κινείται με ευκολία στα 130 χλμ./ώρα., είναι φιλικό και ξεκούραστο, εκμεταλλευόμενο πλήρως την υψηλή ροπή του πετρελαιοκινητήρα και την ρύθμιση της ανάρτησης.

Εκτός δρόμου ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση, όπως διαπιστώσαμε στα γαλλικά εδάφη. Οι άνθρωποι της Mitsubishi, μας έδωσαν την ευκαιρία να «χωθούμε» κυριολεκτικά μέσα στο δάσος, να περάσουμε από ποτάμια, δρόμους απίστευτης δυσκολίας και ρεματιές. Το L200 ξεπερνά οποιοδήποτε εμπόδιο, διατηρώντας τον έλεγχο σαν «στρατιωτικό άρμα», με το σύστημα τετρακίνησης να είναι το μεγάλο ατού.  Το «Super Select 4WD-II», που πλέον ενεργοποιείται από περιστροφικό χειριστήριο στην κάτω κονσόλα, σου επιτρέπει να επιλέξεις την κατάλληλη ρύθμιση μετάδοσης, ανάλογα τις συνθήκες και το έδαφος, με την αλλαγή από 2WD σε 4WD να γίνεται εν κινήσει.  Επίσης, ανάλογα την έκδοση υπάρχει και το αναβαθμισμένο σύστημα part-time 4WD Easy Select  με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό, για ακόμα καλύτερες εκτός δρόμου επιδόσεις.

Το εκτιμάς

Αυτό βέβαια που θα εκτιμήσουν περισσότεροι οι ιδιοκτήτες του L200, είναι το λειτουργικό κόστος. Χάρη σε μια σειρά νέων μέτρων, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών αυξήθηκαν από τα 15.000 χιλιόμετρα στα 20.00 χλμ., ο έλεγχος διακένου βαλβίδων από τα 30.000 στα 60.000 χλμ. και η αλλαγή ψυκτικού κινητήρα από τα 60.000 στα 180.000 χλμ. Επιπλέον, η καδένα χρονισμού δεν απαιτεί συντήρηση, ούτε και το αυτόματο κιβώτιο.

Μεγάλη, βαθιά και υψηλής αντοχής καρότσα

Σκληρό off road για περισσότερο από μια ώρα

Ώρα για ξεκούραση στο μέσο της διαδρομής

Στα 1.550 μέτρα με το νέο L200

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης