Με μεγαλύτερες διαστάσεις, πιο δυναμικές γραμμές, υψηλή ποιότητα κατασκευής, τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία, αλλά και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, το νέο Honda Civic ήρθε στην ελληνική αγορά, με τιμή που προκαλεί!

Η 9η γενιά του μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου, με την πρώτη ματιά θυμίζει το απερχόμενο μοντέλο. Το προφίλ του δεν διαφέρει πολύ, ωστόσο είναι ένα εντελώς καινούριο αυτοκίνητο. Έχει ελαφρώς αυξημένο μήκος και πλάτος και πιο χαμηλό ύψος, αλλά και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Στην καμπίνα ξεχωρίζει η θέση οδήγησης,  προσφέροντας στον οδηγό κάθε πληροφορία τον αφορά, σε ένα χώρο που πραγματικά τον «αγκαλιάζει». Τα όργανα παραμένουν ψηφιακά, με το κεντρικό ταμπλό να είναι πιο εργονομικό. Η πρακτικότητα είναι κορυφαία, με το χειρόφρενο να βρίσκεται από την πλευρά του συνοδηγού, αφήνοντας ακόμα περισσότερο ελεύθερο χώρο στον οδηγό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγάλο ατού
Το στοιχείο που κάνει τη διαφορά στο νέο Civic είναι οι χώροι. Είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, προσφέροντας στους επιβάτες υψηλά επίπεδα άνεσης, με το πορτμπαγκάζ να παραμένει κορυφαίο με 477 λίτρα. Επίσης, το σύστημα «Magic Seats» αυξάνει τη χρηστικότητα, με τα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται με έξυπνο τρόπο, χαρίζοντας ένα επίπεδο χώρο φόρτωσης.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, στη βάση βρίσκεται ο 1,4 i-VTEC με 100 ίππους, μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 στα 129 γρ./χλμ. Διαθέτει σύστημα Idle Start&Stop και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ακολουθεί ο  1,8 i-VTEC των 142 ίππων, ενώ τη γκάμα συμπληρώνει ο 2,2 λίτρων i-DTEC των 150 ίππων και των 350 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα και εκπομπές ρύπων 110 γρ./χλμ. Στις αρχές του 2013 θα έρθει στη χώρα μας και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 λίτρου, με ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.

Κατά την πρώτη οδηγική επαφή μας με το νέο Civic, μας έκανε εντύπωση η υψηλή ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση της καμπίνας, η οδική συμπεριφορά αλλά και το «κοφτερό» τιμόνι, το οποίο και πάλι κερδίζει τις εντυπώσεις.
Η 9η γενιά του Civic, έχει χαμηλότερη τιμή εκκίνησης από το απερχόμενο, με τον εξοπλισμό να είναι πλουσιότατος, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, 8 αερόσακους, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, i-MID, Eco Assist, Magic Seats και πολλά ακόμα.
Να σημειώσουμε ότι διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Comfort, Sport, Executive) και σε 9 χρώματα, με τις τιμές να ξεκινούν από 16.800 ευρώ και να φθάνουν τα 34.800 στην κορυφαία 2,2 i-DTEC Executive.

Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε φωτογραφίες του νέου Civic

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης