Αποστολή στη Λισαβόνα
Λουκάς Παπαλάμπρος  

Αναβαθμισμένο σε όλα τα σημεία, με καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πιο απολαυστικό στο δρόμο, πλήρη γκάμα οικονομικών κινητήρων και χωρίς να κρύβει την πλούσια κληρονομιά και καταγωγή του, το νέο Auris είναι έτοιμο να κάνει την εμφάνιση του στην αγορά. Βρεθήκαμε στη Λισαβόνα, στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο σπορτίφ και αεροδυναμικό

To Auris είναι αναμφισβήτητα ένα από τα δυνατά «χαρτιά» της Toyota, μαζί με το Yaris. Οι Ιάπωνες έχοντας κατά νου ακριβώς αυτό και ακούγοντας τις όποιες παρατηρήσεις για τη συντηρητική σχεδίαση του απερχόμενου μοντέλου, αποφάσισαν στη νέα γενιά να προσδώσουν πιο δυναμικό και σπορ προφίλ, αλλά και βελτιωμένη αεροδυναμική. Το αποτέλεσμα, τουλάχιστον εξωτερικά τους δικαίωσε απόλυτα. Το νέο Auris έχει πιο επιθετική μάσκα με τριγωνική σχεδίαση και πιο χαμηλό κέντρο βάρους, με το πίσω τμήμα να θυμίζει αρκετά το Lexus CT 200.
Η υβριδική έκδοση, διαφοροποιείται αισθητικά προκειμένου να αναδείξει τον οικολογικό της χαρακτήρα, με το σήμα της μάρκας να είναι σε μπλε απόχρωση, τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED, οι τροχοί 15 και 17 ιντσών έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να βοηθούν στην κατανάλωση, ενώ δεν λείπουν και τα διακριτικά HSD.

Ανοίγοντας την πόρτα, η ποιότητα κατασκευής, η προσεγμένη συναρμογή των τμημάτων και το ενιαίο ταμπλό, τραβούν την προσοχή. Παρότι η σχεδίαση δεν είναι και η πιο σύγχρονη και η ενσωματωμένη κονσόλα δεν είναι στραμμένη προς τον οδηγό, το σύνολο είναι σαφώς καλύτερο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι περισσότεροι, όπως και αυτοί για τους επιβάτες. Όσο για το πορτμπαγκάζ, αυτό έχει αυξηθεί στα 360 λίτρα.
Στην έκδοση Hybrid ο πίνακας οργάνων είναι διαφορετικός, με άλλη γραμματοσειρά και τις ενδείξεις του συστήματος «Eco Drive Support», σε πρώτο πλάνο. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς να μειώνει στο ελάχιστο το χώρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βάση την οικονομία

Η γκάμα των κινητήρων παραμένει αναλλοίωτη, με τις όποιες αναβαθμίσεις να έχουν γίνει προς όφελος των εκπομπών ρύπων, οι οποίοι έχουν μειωθεί κατά 13%. Στους βενζίνης, οι επιλογές είναι ο 1.33 VVT-i  με τους 99 ίππους και 1.6 Valvematic με 132 ίππους, ενώ στους diesel οι 1.4D και 2.0D με 90 και 124 ίππους, αντίστοιχα. Όλοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο, με τους 1.4D και 1,6 βενζίνης να προσφέρονται και με αυτόματο. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 και η υβριδική έκδοση, εκπέμπουν κάτω από 100 γρ./χλμ., έτσι απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας.
Η έκδοση HSD συνδυάζει ένα σύνολο 1,8 VVT-i και ένα ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική απόδοση να είναι στους 136 ίππους. Χάρη στη λειτουργία EV μπορεί να κινηθεί για δύο χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα., χωρίς να καταναλώνει καθόλου καύσιμο.

Στους δρόμους της Λισαβόνας, στο δυτικότερο άκρο της Ευρώπης και με φόντο τον Ατλαντικό Ωκεανό, οδηγήσαμε το νέο Auris. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα είναι αισθητές οι αλλαγές και βελτιώσεις των Ιαπώνων, τόσο στην κύλιση όσο και στην άνεση. Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερό και σίγουρο, με την ηχομόνωση της καμπίνας να είναι υποδειγματική.

Η νέα γενιά του Auris, είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, με τις τιμές να ξεκινούν από 14.990 ευρώ συμπεριλαμβανομένου της απόσυρσης, με το υβριδικό HSD να τιμάται στα 22.990 ευρώ.  

Για να δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου Toyota Auris πατήστε εδώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης