Οδηγούμε το νέο SsangYong XLV

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016, 14:46
Οδηγούμε  το νέο SsangYong XLV
Αποστολή στη Μαδρίτη: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

Η κορεατική φίρμα μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των crossover/SUV, λανσάροντας μετά το Tivoli ακόμη ένα μοντέλο ελευθέρου χρόνου, με πολυτελή χαρακτηριστικά, εκπληκτικούς χώρους στο εσωτερικό και πλούσιο εξοπλισμό. Ταξιδέψαμε έως την πρωτεύουσα της Ισπανίας προκειμένου να πάρουμε μια γεύση από το νέο XLV, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης. 


Premium
crossover με χαρακτήρα MPV

Πληθωρική εμφάνιση από το νέο XLV με τη διχρωμία του αμαξώματος να δίνει έναν ευρωπαϊκό αέρα

Το όνομα του XLV προέρχεται από τις λέξεις «eXciting Lifestyle Vehicle», βασίζεται στην πλατφόρμα του Tivoli και υιοθετεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία. Ουσιαστικά πρόκειται για μια επιμηκυμένη εκδοχή του μικρότερου μοντέλου, με τη διαφορετική απόχρωση της οροφής, τις ράγες και την ελαφρώς κεκλιμένη σχεδίαση να αναδεικνύουν το μοντέρνο στιλ του αυτοκινήτου.

Το μήκος του είναι αυξημένο κατά 238 χλστ. φθάνοντας τα 4,44 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,6 μέτρα. Σε σχέση με το Tivoli οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται από την τρίτη κολόνα και πίσω, με το μεγάλο λογότυπο της SsangYong στο κέντρο της πέμπτης πόρτας και την ονομασία του μοντέλου ακριβώς από κάτω να ξεχωρίζουν.

Extra large καμπίνα

Ευρύχωρη, πρακτική και πολυτελής η καμπίνα

Το εσωτερικό του XLV είναι εντυπωσιακό από κάθε άποψη. Οι Κορεάτες έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε κάθε τμήμα, δίνοντας τη δέουσα προσοχή τόσο στην ποιότητα των υλικών όσο και στη συναρμογή. Το νέο τους δημιούργημα μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στις ευρωπαϊκές προτάσεις και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το χαρακτηρίζουν χωρίς δεύτερη σκέψη premium. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, με τον οδηγό να διαβάζει όλες τις πληροφορίες από τη μικρότερη οθόνη στον πίνακα οργάνων. Η ύπαρξη πολλών διακοπτών και κουμπιών δεν ευνοεί την εργονομία, καθώς απαιτείται χρόνος από την πλευρά του χρήστη για να συνηθίσει τις λειτουργίες τους.

Αντίθετα, η πρακτικότητα είναι εξαιρετική. Παντού υπάρχουν χώροι για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, με τους σχεδιαστές της εταιρείας να έχουν προβλέψει θήκες για μπουκάλια 1,5 λίτρου, για tablet, για smartphones, για παιδικά παιχνίδια, ακόμα και για παντόφλες! Στο αχανές πορτμπαγκάζ των 720 λίτρων, συναντάμε πλευρικούς γάντζους, δίχτυ προστασίας, υποδαπέδιους κρυφούς χώρους και κανονική πρίζα 220V/110V για να φορτίζεις το laptop.

Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν πέντε εύσωμοι επιβάτες χωρίς κανένα πρόβλημα, ωστόσο αυτό που θα εκτιμήσουν οι γονείς και ιδιαίτερα οι μπαμπάδες είναι οι μεταφορικές ικανότητες αυτού του αυτοκινήτου. Το XLV είναι ιδανικό για διακοπές, καθώς χωράει στο πορτμπαγκάζ τις τεράστιες βαλίτσες της γυναίκας σου, τα καρότσια και όλα τα μπαγκάζια με αξιοθαύμαστη άνεση.

Diesel ή βενζίνη

Η SsangYong ανακοινώνει 0-100 σε 12,3 δευτερόλεπτα και τελική 170 χλμ./ώρα

Στους κινητήρες υπάρχουν δύο επιλογές, ο 1.6 turbodiesel απόδοσης 115 ίππων και 300 Nm ροπής της έκδοσης e-XDi160 και ο επίσης 1.6 βενζίνης των 128 ίππων και 160 Nm ροπής της έκδοσης e-XGi160. Ο πρώτος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο έξι σχέσεων, το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport, Winter) και προσφέρεται ως 2WD και 4WD. Ο δεύτερος συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο και είναι διαθέσιμος αποκλειστικά ως 2WD. Φυσικά, και οι δύο φέρουν το σύστημα ISG (Idle Stop & Go), καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro6.

Ταξιδιάρικο

Ικανό να ταξιδεύει για ώρες, από αυτοκινητοδρόμους έως επαρχιακές διαδρομές

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης δοκιμάσαμε μόνο την πετρελαιοκίνητη έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων. Παρά τον όγκο και το βάρος του αμαξώματος, το μοτέρ κινεί με σχετική άνεση το κορεατικό μοντέλο, έχει γραμμική λειτουργία και συνδυάζεται πολύ καλά με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Οι επιδόσεις δεν είναι το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου και αυτό φαίνεται σε πιο απαιτητικές διαδρομές. Αντιθέτως, στον αυτοκινητόδρομο δείχνει να βρίσκεται στο στοιχείο του, κάνοντας τα ταξίδια παιχνιδάκι.  

Διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης, την ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά  και την ηχομόνωση της καμπίνας. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, κατά τη διάρκεια της σύντομης επαφής μας το trip computer έγραψε πάνω από 8,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.  Επίσης, μπορεί να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές χάρη στο σύστημα τετρακίνησης Active AWD με Lock Mode.

Μια βόλτα στις εκθέσεις της SsangYong

Προσφέρεται με πέντε χρόνια δωρεάν service, οδική βοήθεια και εγγύηση

Για όποιον ενδιαφέρεται, το XLV βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, με τις τιμές να ξεκινούν από 19.220 ευρώ και να φθάνουν έως τα 26.960 ευρώ στην πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση Limited. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική έκδοση, περιλαμβάνοντας επτά αερόσακους, σύστημα ESP, Active Rollover Protection (Ενεργή Προστασία από την Ανατροπή), Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος), Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), Emergency Stop Signal (Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TPMS), ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για όλες τις ζώνες ασφαλείας, φώτα ημέρας LED και πολλά ακόμα.

Ελκυστικό σχεδιαστικά με επιβλητική εμφάνιση
Ταξιδεύοντας με το XLV στους δρόμους γύρω από τη Μαδρίτη
Η οδική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης εκπλήσσουν ευχάριστα
Σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα
Το σήμα με το σύστημα τετρακίνησης στα πλαϊνά του αυτοκινήτου
Ευχάριστο στην οδήγηση με άνετα και βολικά καθίσματα
Αν ρίξεις τα καθίσματα, χωράει ακόμα και ντουλάπα!
Οι Κορεάτες έχουν σκεφτεί τα πάντα, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό
Βάζεις εδώ το tablet και δεν ανησυχείς για τίποτα

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016, 16:21