Οδηγούμε το νέο SUV της Mercedes με τον 1.33 turbo κινητήρα

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020, 14:42
Οδηγούμε το νέο SUV της Mercedes με τον 1.33 turbo κινητήρα

 


 

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 



Κύρος, αξιοπιστία, ποιότητα, άνεση. Αυτά είναι παραδοσιακά τα χαρακτηριστικά των Mercedes. Τα νεότερα μοντέλα ωστόσο, όπως η GLB, φέρουν εκπληκτικές τεχνολογίες και κινητήρες χαμηλής χωρητικότητας, εντυπωσιάζοντας με την απόδοση και τις προδιαγραφές τους.

Οδηγήσαμε τη βασική έκδοση του γερμανικού μοντέλου με τον 1.33 turbo κινητήρα των 163 ίππων και το αυτόματο 7άρι κιβώτιο. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι η GLB αποτελεί ένα πολυτάλαντο premium SUV, ενθουσιάζοντας με τον πολύπλευρο χαρακτήρα της. 

Αστέρι με πολύ στυλ

H Mercedes το χαρακτηρίζει ως ένα πολυμορφικό compact SUV

Σε αντίθεση με τις GLA και GLC, η GLB, η οποία τοποθετείται ανάμεσά τους, έχει ένα τελείως διαφορετικό στυλ. Η αισθητική του καινούριου μοντέλου της Mercedes παραπέμπει στα αυθεντικά 4x4, παρ΄ ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν φέρει σύστημα τετρακίνησης.

Το τετραγωνισμένο αμάξωμα, τα προστατευτικά στους θόλους των τροχών, οι αλουμινένιες ποδιές, η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, το μυώδες καπό, η μεγάλη μάσκα με σήμα το διάσημο αστέρι και το τονισμένο πίσω τμήμα προσδίδουν μια μπρουτάλ μορφή στο όχημα που δεν περνά απαρατήρητη.

Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος ξεπερνά τα 4,63μ., το πλάτος είναι στο 1,83μ. και το ύψος στο 1,66μ. To μεταξόνιο από την άλλη αγγίζει τα 2,83μ., γεγονός που ωφελεί σημαντικά την ευελιξία της καμπίνας.

Προσφέρεται σε διάφορα εξοπλιστικά πακέτα (Style, Progressive, AMG-Line), καλύπτοντας πλήρως τις απαιτήσεις του υποψήφιου αγοραστή όσον αφορά στην εμφάνιση.

Αριστοκρατία

Το MBUX με τις ψηφιακές οθόνες ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη

Ανοίγοντας τις βαριές πόρτες, το βλέμμα πέφτει στο εντυπωσιακό σύστημα πολυμέσων MBUX με τις ψηφιακές οθόνες, οι οποίες προβάλλουν πληθώρα πληροφοριών σε οδηγό και επιβάτες, κάνοντας το ταξίδι μια μοναδική εμπειρία.

Οι επιφάνειες καλύπτονται από ανώτερης ποιότητας υλικά, η συναρμογή είναι άψογη και η εργονομία στα καλύτερά της.

Στο σαλόνι μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις πέντε ενήλικες, θήκες για ποτήρια και αντικείμενα υπάρχουν σε κάθε σημείο, ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 570 έως 760 λίτρα, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης των καθισμάτων εμπρός-πίσω.

Προαιρετικά, η GLB προσφέρεται και σε επταθέσια διάταξη, με τα δύο τελευταία καθίσματα να είναι κατάλληλα για άτομα με ύψος έως 1,68μ. Αποθηκεύονται εύκολα και γρήγορα κάτω από το πάτωμα.

Φυσικά, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, από το αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών, μέχρι το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, την αναγνώριση ορίων ταχύτητας και σημάτων κυκλοφορίας, την κάμερα οπισθοπορείας και την υποβοήθηση στάθμευσης.

Εκπλήσσει με τη δύναμή του

Τα 0-100 έρχονται σε 9,1 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα

Η βασική έκδοση GLB 200 τροφοδοτείται από τον κινητήρα 1.332 κ.εκ., που φοράει και η A-Class και είναι προϊόν συνεργασίας με τις Nissan-Renault. Παρά τη χαμηλή χωρητικότητα και τον όγκο του αμαξώματος, το μοτέρ δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα όσον αφορά στην κίνηση του οχήματος.

Στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά ελαστικό, δείχνει μια ελαφριά υστέρηση στις υψηλές στροφές, χωρίς όμως να προβληματίζει με την απόδοσή του.

Ακόμα και με πλήρες φορτίο, το αυτοκίνητο ταξιδεύει άνετα στην εθνική οδό, διατηρώντας υψηλές ταχύτητες.

Σε πιο κλειστές διαδρομές, το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT φροντίζει να καλύπτει τα όποια κομπιάσματα του μηχανικού συνόλου. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, έπειτα από 500 χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο, επαρχιακές διαδρομές και την πόλη, το trip computer έγραψε 7,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. 

Ταξιδιάρα ζωή

Οι θέσεις επιβατών και ο χώρος φορτίου μεταβάλλονται ανάλογα τις ανάγκες

Η GLB 200 έχει σαφώς ασφάλτινο προσανατολισμό. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς και η ανάρτηση είναι οριακά σφιχτή, περιορίζοντας τις όποιες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να κουράζει τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα.

Το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση, αλλά θα μπορούσε να ήταν πιο άμεσο, η ηχομόνωση, παρά τις μεγάλες κάθετες επιφάνειες της κατασκευής, είναι υποδειγματική,  γεγονός που πιστώνεται στους σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας.

Το SUV της Mercedes συνδυάζει τη ευελιξία μέσα στα αστικά κέντρα με την ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο. Στα ταξίδια είναι απολαυστικό, σε απαιτητικές διαδρομές δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και στην κακοφτιαγμένη άσφαλτο των ελληνικών δρόμων αναδεικνύει τη γερμανική καταγωγή της.

Η απουσία τετρακίνησης δεν αφήνει περιθώρια για εκτός δρόμου περιπέτειες, παρά μόνο για μετρημένες μετακινήσεις σε πατημένο χώμα.

Αρέσει

Τα πάντα στην GLB είναι υπό έλεγχο

Δεν είναι υπερβολή να χαρακτηρίσουμε την GLB ως ένα από τα καλύτερα compact SUV που κυκλοφορούν στους δρόμους. Ένα υψηλής ποιότητας αυτοκίνητο, με έξυπνες τεχνολογίες, προηγμένα συστήματα, εντυπωσιακούς χώρους, αποδοτικό κινητήρα που δεν ζητάει πολλά σε καύσιμα και τέλη και πάνω από όλα ευχάριστο στον δρόμο.

Μια αυθεντική Mercedes που αξίζει κάθε ευρώ από τα 37.235€.

Τεχνικά χαρακτηριστικά  

  Mercedes GLB 200
Κυβισμός (cc) 1.332 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 163/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.620
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,1
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 207
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,2
Εκπομπές Ρύπων CO2 137 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 164,40 €
Μήκος (μέτρα) 4.634
Πλάτος (μέτρα) 1.834
Ύψος (μέτρα) 1.658
Βάρος (κιλά) 1.555
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 570
Τιμή (από…)

37.235€

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020, 14:42