ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα από τα πιο ευφάνταστα σχεδιαστικά αυτοκίνητα πόλης. Ένα όχημα με ξεχωριστή αισθητική που προσφέρει στον οδηγό περισσότερα από αυτά που περιμένει και μάλιστα με υποδειγματικό τρόπο.

Το νέας γενιάς Jazz μάς εντυπωσίασε τόσο με την πρακτικότητα όσο και με την αποδοτικότητα του υβριδικού συνόλου της Honda. Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο ιαπωνικό μοντέλο; Ας τα δούμε αναλυτικά.

 

Απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

Το νέο Jazz έχει κατασκευαστεί για αμέτρητα χιλιόμετρα. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, αντιλαμβάνεσαι τη δουλειά που έχουν κάνει οι Ιάπωνες σε πλαίσιο, ανάρτηση και στήσιμο. Η ποιότητα κύλισής του είναι υψηλού επίπεδου. Κινείται με απίστευτη ευελιξία μέσα στην πόλη, κάτι το οποίο είναι και το ζητούμενο στα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.

Διάκτινο τιμόνι με πρακτικούς διακόπτες.

Το τιμόνι του είναι γρήγορο και έχει αρκετά μικρό κύκλο στροφής, ευνοώντας τις μανούβρες και το παρκάρισμα. Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες και συγχρόνως είναι τόσο σκληρή όσο χρειάζεται στον ανοιχτό δρόμο, τομέας στον οποίο μας εξέπληξε.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής το trip computer έγραψε κάτω από 4,5 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ.Στον αυτοκινητόδρομο, το Jazz είναι σταθερότατο. Διατηρεί υψηλή ταχύτητα χωρίς να προβληματίζεται, η καμπίνα έχει βελτιωθεί σε επίπεδο ηχομόνωσης και τα κρατήματά του σε έντονες κλίσεις είναι ικανοποιητικά. Αντεπεξέρχεται σε περιπτώσεις πίεσης, αρκεί να μην το παρακάνεις, καθώς δεν μιλάμε για σπορ supermini, αλλά για ένα υποδειγματικό και ασφαλές μικρό επιβατικό όχημα.

Το υβριδικό σύνολο με την ονομασία e:HEV και τα τρία προγράμματα (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) είναι ρυθμισμένο για τη μέγιστη απόδοση. Ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας i-VTEC συνδυάζεται ιδανικά με τα ηλεκτρικά μοτέρ. Αποδίδει 109 ίππους και 253 Nm ροπής και, σε αστικές συνθήκες, κινείται ως επί το πλείστον με ηλεκτρική ενέργεια.

Η διαχείριση που κάνει το σύστημα είναι σεμιναριακού επιπέδου. Το αυτόματο κιβώτιο e-CVT θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο γρήγορο όσον αφορά στις αλλαγές, ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι η κατανάλωση καυσίμου.

Σε πραγματικές συνθήκες καίει γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αν είσαι προσεκτικός και δεν κινείσαι «επιθετικά», μπορείς να δεις στο trip computer ακόμα και 4,3 λτ., επίδοση που ξεπερνά μέχρι και τις εργοστασιακές μετρήσεις με βάση τον κύκλο δοκιμών WLTP.

 

Απίθανη καμπίνα

Μόλις ανοίξεις την πόρτα, θα καταλάβεις γιατί το σαλόνι του νέου Jazz κάνει τη διαφορά.

Ευχρηστία, πρακτικότητα και εργονομία. Η Honda έδωσε ιδιαίτερη έμφαση σε αυτούς τους τομείς, κάνοντας τη συμβίωση με το Jazz πραγματική απόλαυση. Τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο είναι μελετημένα με ακρίβεια: από τις ποτηροθήκες στο ταμπλό έως τις αμέτρητες θήκες για αντικείμενα. Μπροστά από τον συνοδηγό βρίσκεται ένα διπλό ντουλαπάκι για να αποθηκεύεις με ασφάλεια τα πράγματά σου, ενώ ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα υποβραχιόνιο και στην κεντρική κονσόλα υποδοχές για να βάζεις το κινητό σου.

Τα καθίσματα ρυθμίζονται με κάθε τρόπο.

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 304 λίτρων και τα πίσω καθίσματα ρυθμίζονται με κάθε τρόπο χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα «Magic Seats». Στο Jazz μπορείς να φορτώσεις ακόμα και ποδήλατο! Η ευελιξία της καμπίνας είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη. Ένα πανέξυπνο compact MPV σε σώμα supermini.

Το μήκος του αμαξώματος είναι λίγο πάνω από τα 4 μέτρα.

Η συναρμογή των υλικών αναδεικνύει τη made in Japan καταγωγή του, η αισθητική είναι απλή και συνάμα μοντέρνα. Μπροστά από το τιμόνι συναντάμε μια ψηφιακή οθόνη TFT 7 ιντσών όπου προβάλλονται οι βασικές ενδείξεις. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μια μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη που ενσωματώνει πληθώρα λειτουργιών και εφαρμογών.

Είναι συμβατή με Carplay και Android Auto, γρήγορη στις κινήσεις και επιπλέον δέχεται και φωνητικές εντολές. Το WiFi Hotspot θα εκτιμηθεί δεόντως από τον οδηγό και κυρίως από τα παιδιά του.

 

Αξίζει τα λεφτά του;

Φέρει αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο Honda Jazz προσφέρεται στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Οι τιμές ξεκινούν από 21.897 ευρώ. Τα χρήματα μπορεί να ακούγονται πολλά, αλλά αυτά που παρέχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν τα συναντάς σε άλλα supermini.

Οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων.

Το πακέτο υποβοήθησης και ασφάλειας «Honda Sensing» περιλαμβάνει κάθε τεχνολογία, μεταξύ των οποίων και 10 αερόσακους, η πρακτικότητα της καμπίνας είναι αξεπέραστη, οι χώροι εκπληκτικοί και η οικονομία καυσίμου, ειδικά μέσα στην πόλη, ισάξια των diesel.

Ουσιαστικά μιλάμε για ένα αστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο, που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακόμα και για τις οικογενειακές διακοπές, όπως ένα μικρομεσαίο hatchback.

Δείτε εδώ τις προδιαγραφές του νέου Jazz

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  Honda Jazz e:HEV
Κυβισμός (cc) 1.498 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 109/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 253/4.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,4
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,5
Εκπομπές Ρύπων CO2 (WLTP) 102 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4.044
Πλάτος (μέτρα) 1.694
Ύψος (μέτρα) 1.526
Βάρος (κιλά) 1.246
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 304
Τιμή (από…)

21.897€

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Έτοιμο το νέο Honda Civic Hatchback

Αυτό είναι το εσωτερικό των νέων Honda

Δείτε πόσα συστήματα έχει το νέο Honda HR-V

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης