Του Περικλή Χαλάτση

Λίγες μόνο ώρες μετά την πανελλαδική –διαδικτυακή- παρουσίαση του νέου Opel Mokka-e, οδηγούμε την ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου που έφθασε στην Ελλάδα, με γερμανικές μάλιστα πινακίδες. Το πήραμε όπως ακριβώς ήρθε. Ακόμη «φορούσε» τα χειμερινά λάστιχα της Michelin.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξωτερικά, μόνο αν είσαι παρατηρητικός θα μπορέσεις να διακρίνεις τις μικρές διαφορές με τα άλλα (βενζινοκίνητα η πετρελαιοκίνητα) Mokka.

Οι Γερμανοί δούλεψαν μεθοδικά στο Rüsselsheim και παρουσίασαν ένα νέο αυτοκίνητο που ουσιαστικά επαναπροσδιορίζει το προφίλ της Opel. Σωστές αναλογίες και ακρίβεια στην λεπτομέρεια. Το πενταθέσιο Opel Mokka e των 4,15 m ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Έχει κοντούς προβόλους και ένα φαρδύ αμάξωμα.
Εξωτερικά δείχνει «τολμηρό» με αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,32 Cd. Θεωρείται ότι στην κατηγορία του έχει τους μικρότερους αεροδυναμικούς συντελεστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι το Opel Vizor. Μια προστατευτική μάσκα καλύπτει το νέο πρόσωπο της μάρκας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας τον κεραυνό (Opel Blitz) σε ένα στοιχείο. 

Το εσωτερικό είναι άνετο και φιλικό σους επιβάτες. Με το νέο Opel Pure Panel, ο οδηγός έχει μπροστά του μια οθόνη που ενημερώνεται γρήγορα για ότι συμβαίνει  και δεξιά στο μέσο του ταμπλό άλλη μία από όπου  μπορεί να χειριστεί  εύκολα όλες τις ρυθμίσεις που επιθυμεί. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι σχεδιαστές έκαναν μια καλή  «ψηφιακή αποτοξίνωση».

Το νέο Mokka μπορείτε να το βρείτε με κινητήρες βενζίνης αλλά και πετρελαίου με τιμές που ξεκινούν από 22.300 ευρώ και φθάνουν μέχρι και τις 27.600 ευρώ.

Εντυπωσιακό το εσωτερικό του Mokka-e. Δύο ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό

Αν ξεκινήσεις από την Αθήνα και οδηγήσεις προσεκτικά μπορείς να φθάσεις άνετα στην Λάρισα χωρίς επαναφόρτιση. Μέχρι τέλος Απριλίου στις εκθέσεις

Σύμφωνα με τα επίσημα εργοστασιακά στοιχεία ο αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας του Mokka-e αποδίδει 100kW (136hp) με μέγιστη ροπή 260Nm η οποία είναι άμεσα διαθέσιμη  από την εκκίνηση. Στον κύκλο WLTP2, η μπαταρία χωρητικότητας 50kWh με μια πλήρη φόρτιση προσφέρει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco και Sport).

Η επαναφόρτιση στις μπαταρίες του Mokka γίνεται με τρείς τρόπους:
*επιτοίχιο φορτιστή (wall box)
* ταχυφοριστή 
*κλασική οικιακή πρίζα

Είναι άνετο, αθόρυβο και ξεκούραστο στο ταξίδι.

Tο νέο Mokka-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης: από μονοφασική μέχρι τριφασική εγκατάσταση στα 11 kW.

Το αμιγώς ηλεκτρικό  Mokka που βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, έχει τιμολογηθεί στα 34.600 ευρώ ( η επιδότηση είναι 5.800 ευρώ).

Οι μπαταρίες έχουν εγγύηση από την Opel για οκτώ χρόνια ή για 160.000 χιλιόμετρα.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η τιμή του ηλεκτρικού Opel Mokka στην Ελλάδα

Με το καλώδιο της Opel φορτίζεις παντού

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης