Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία πέρασε σε μια νέα εποχή, αλλάζοντας ριζικά το προφίλ της και προσφέροντας στους καταναλωτές ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σταθεί άνετα απέναντι στις ευρωπαϊκές προτάσεις.
 

Η μεταμόρφωση της Ssangyong

Το όνομα Tivoli προέρχεται από την ομώνυμη ιταλική πόλη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο μοντέλο της SsangYong ανήκει στην κατηγορία των μικρών crossover, μια από τις πιο ανταγωνιστικές της αγοράς. Σχεδιάστηκε με βάση τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών στη Γηραιά Ήπειρο, έχοντας μοντέρνες γραμμές και ιδιαίτερο στιλ. Αισθητικά, το Tivoli είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτήν τη στιγμή στον δρόμο. Τα φώτα ημέρας LED, το ξεχωριστό σήμα στη μάσκα, τα φουσκώματα στα φτερά και οι έντονες γωνίες προσδίδουν σπορτίφ αέρα. Ειδικά στο κόκκινο χρώμα με τις μαύρες ζάντες και τα φιμέ τζάμια που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, μαγνητίζοντας τα βλέμματα απ΄ όπου και αν περνούσαμε.  

Οι Κορεάτες κατάφεραν επιτέλους να κερδίσουν το ενδιαφέρον κοινού και κριτικών, και δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως το Tivoli συμπεριελήφθη στη λίστα των 20 φιναλίστ για το πολυπόθητο βραβείο «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» του θεσμού WCOTY.

Κάνει την υπέρβαση

Σύγχρονο, ποιοτικό και ευρύχωρο το σαλόνι

Το εσωτερικό μπορεί να μην ακολουθεί το ξεχωριστό design του εσωτερικού, όμως έχει ευρωπαϊκή αύρα, με έντονους χρωματικούς συνδυασμούς, καλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική συναρμογή. Η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα είναι εύκολη στη λειτουργία της, ο πίνακας οργάνων ανήκει στα highlight χάρη στη δυνατότητα εναλλαγής του φωτισμού, με την εργονομία να κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Τα μεγάλα καθίσματα προσφέρουν τη βέλτιστη άνεση στους επιβάτες, πίσω μπορούν να φιλοξενήσουν χωρίς καμία παραχώρηση δύο ενήλικες, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 423 λίτρων, τιμή κορυφαία για την κατηγορία. Όσο για τον εξοπλισμό, ειδικά στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο είναι υπέρ-πλούσιος, περιλαμβάνοντας όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και συστήματα ασφάλειας, απο 7 αερόσακους, έως αυτόματο κλιματισμό, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, cruise control, ESP με ASR και υπολογιστή ταξιδίου. 


Βενζινοκινητήρας 1.600 κ.εκ.

Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται απέναντι από τα Nissan Juke και Renault Captur

Το νέο Tivoli προσφέρεται με δύο κινητήρες προδιαγραφών Euro6, τον βενζίνης 1.6 e-XGi και τον diesel e-XDi160. O δεύτερος μόλις ήρθε στην Ελλάδα, οπότε εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον πρώτο και μάλιστα με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό, αποδίδει 128 ίππους αλλά η ροπή του είναι μόλις στα 160 Nm. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπολείπεται σε δύναμη όταν το χρειάζεσαι, με τις επιδόσεις να είναι μέτριες. Για να κινηθείς σβέλτα, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, πρέπει να πιέσεις αρκετά το δεξί πόδι στο πεντάλ του γκαζιού. Το βαρύ αμάξωμα και η χαμηλή ροπή δεν αφήνουν πολλά περιθώρια, ενώ και το αυτόματο κιβώτιο είναι σχετικά αργό στις εναλλαγές των σχέσεων.

Για έναν οδηγό όμως που δεν κυνηγά επιδόσεις και προτιμά να κινείται ομαλά και ήρεμα σε όλες τις συνθήκες, ο συνδυασμός κινητήρα-αυτόματου κιβωτίου δεν θα αποτελέσει πρόβλημα, αντίθετα θα τον διευκολύνει. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα 8,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Πατάει καλά και σίγουρα

Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου εκπλήσσει ευχάριστα, με την ανάρτηση να ισορροπεί μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα. Δεν ταλαιπωρεί τους επιβάτες όταν περνά πάνω από λακκούβες, η κλίση του αμαξώματος στις στροφές είναι περιορισμένη, ενώ και το τιμόνι είναι γρήγορο και ακριβές. Μάλιστα, στις πλουσιότερες εκδόσεις, υπάρχει το σύστημα Smart Steer με τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal και Sport), δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει αυτός τον τρόπο που θέλει να κινηθεί, ανάλογα τις συνθήκες.

Το ξεχωριστό crossover

Η Ssangyong έκανε πραγματικά την έκπληξη, δημιουργώντας ένα ποιοτικό και στιλάτο αυτοκίνητο

Το Tivoli αλλάζει άρδην την εικόνα της SsangYong, καθώς πρόκειται για ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο, με σύγχρονη εμφάνιση, υψηλή ποιότητα κατασκευής, κορυφαίους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και ευχάριστο στην οδήγηση. Η τιμή του είναι άκρως ανταγωνιστική, με τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και τα ισάριθμα χρόνια δωρεάν service και οδικής βοήθειας, να βάζουν το κερασάκι στην τούρτα. 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά SsangYong Tivoli 1.6 2WD A/T
Κυβισμός (cc) 1.597 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 128/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 160/4.600
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,2
Εκπομπές Ρύπων CO2 167 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ) 375,75
Μήκος (μέτρα) 4.202
Πλάτος (μέτρα) 1.798
Ύψος (μέτρα) 1.590
Βάρος (κιλά) 1.300
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 423
 Τιμή (από…) 15.120 €*

 * με το όφελος της απόσυρσης και την προσφορά στη βασική έκδοση Base

Φώτα ημέρας LED μπροστά

Η πλούσια έκδοση διαθέτει μαύρες ζάντες 18 ιντσών

Χάρη στην απόσταση των 16,7 εκατοστών του αμαξώματος από το έδαφος, είναι ικανό και στο χώμα

Είναι διαθέσιμο και με τον diesel e-XDi160, με την τιμή να ξεκινά από 17.970 ευρώ

Το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων

Στα πίσω καθίσματα χωρούν άνετα δύο ενήλικοι επιβάτες

Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα ο χώρος εκτοξεύεται στα 1.115 λίτρα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης