Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η μία και μοναδική BMW M1000RR πάτησε τις… ρόδες της στην Ελλάδα και παρουσιάστηκε στον ειδικό ΤύποΓια εκείνους που δεν ικανοποιούνται ακόμα και με αυτό το πακέτο, η BMW διαθέτει και έξτρα αξεσουάρ για το M1000RR! κάνοντας πολλά σαγόνια να πέσουν. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα δείγματα τεχνολογικής υπεροχής της βαυαρικής φίρμας καθώς συνδυάζει μια ήδη καταπληκτική superbike και την τεράστια εμπειρία των ανθρώπων του αγωνιστικού τμήματος «M» της BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο παρουσία δημοσιογράφων και της Λέσχης Μοτοσικλετιστών BMW Ελλάδας και τα αποκαλυπτήρια ανέλαβε να κάνει ο κ. Γιάννης Δουλγερίδης, επικεφαλής της BMW Motorrad Hellas. Έπειτα από μια σύντομη εισαγωγή, την ευθύνη να σηκώσουν το κάλυμμα της μοτοσικλέτας ανέλαβαν οι μεγαλύτεροι dealer του δικτύου της BMW Hellas (Παναγιωτόπουλος, Σφακιανάκης, Βαγιανέλης, Παπανικολάου) και μόλις έφυγε η κουκούλα βρεθήκαμε μπροστά σε έναν τεχνολογικό κολοσσό!

Τέσσερις σημαντικοί dealers της BMW παρουσίασαν τη νέα M1000RR.

Ένα superbike με τη φροντίδα της BMW Motorsport

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσικλέτα από μόνη της εκπέμπει μια αγωνιστική αύρα η οποία σε κάνει να την παρατηρήσεις όσοΟ κινητήρας χρησιμοποιεί το σύστημα ShiftCam στο σύστημα των βαλβίδων τιτανίου. καλύτερα γίνεται. Ο χρωματισμός της είναι μοναδικός στα αγωνιστικά του τμήματος M συνοδευόμενος με λογότυπα της BMW Motorsport και φυσικά ένα μεγάλο M1000RR. Μπροστά η μάσκα είναι μικρή, σχεδόν διακριτική, αντίθετα με τα αεροδυναμικά φτερά, τα οποία είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα.

Κάτω από τα φέρινγκ και ανάμεσα στο αλουμινένιο πλαίσιο βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας 999 κ.εκ. ο οποίος στην περίπτωση του M1000RR αποδίδει 212 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 113Nm ροπής στις 11.000 σ.α.λ. Εκείνο που έχει αλλάξει, εκτός από τη μεγαλύτερη ισχύ, είναι η αύξηση του ορίου περιστροφής του κινητήρα κατά 500 σ.α.λ., ο οποίος πλέον μπορεί να ξεπεράσει τις 15.000 σ.α.λ.!

Το σύστημα εξάτμισης της Akrapovic ζυγίζει μόλις 3,657 κιλά!

Στο εσωτερικό του κινητήρα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση τιτανίου

Το σύστημα εξάτμισης είναι της Akrapovic από τιτάνιο, ενώ από το αγωνιστικό τμήμα της BMW προέρχεται η Η BMW M αναλαμβάνει να αναβαθμίσει τη M1000RR σε SBK Spec επεμβαίνοντας τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά.ECU και τα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας. Το πακέτο ηλεκτρονικών περιλαμβάνει αγωνιστικές χαρτογραφήσεις, ρυθμιζόμενα βοηθήματα (Traction Control, έλεγχο σούζας, βοήθημα εκκίνησης), quickshifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και πολλά ακόμα που θα χρειαστεί ένας… team manager σε αγωνιστική ομάδα να σου εξηγήσει.

Το πλαίσιο είναι ρυθμιζόμενο ως προς τη γεωμετρία για να ταιριάζει σε κάθε πίστα, οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (όχι ηλεκτρονικές) και τα φρένα είναι κατασκευασμένα από το αγωνιστικό τμήμα της BMW M με εντυπωσιακή ισχύ. Το κερασάκι στην τούρτα είναι οι τροχοί, οι οποίοι είναι φτιαγμένοι από ανθρακονήματα, κάτι που αντιλαμβάνεστε τον τρόπο με τον οποίο θα συμπεριφέρεται στις στροφές η μοτοσικλέτα.

Τα ειδικά αεροδυναμικά φτερά προσφέρουν την απαραίτητη κάθετη δύναμη στα 300+Km/h.

Έργο τέχνης σε δύο τροχούς

Έχοντας μπροστά σου μια τέτοια μοτοσικλέτα, μπορείς να σταματήσεις να αγχώνεσαι, καθώς ακόμα υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι έχουν το γονίδιο των αγώνων μέσα τους. Άλλωστε η BMW έχει συνδέσει το όνομά της με τους αγώνες και μια μοτοσικλέτα όπως η M1000RR είναι απλώς η επιβεβαίωση της αφοσίωσης στην τελειότητα που έχει η εταιρεία.

ΤΙΜΗ: 34.400€

Η στιγμή της αποκάλυψης

 

Πολύ κακό το εμπρός μέρος, με τη μάσκα να μοιάζει "θυμωμένη"...

 

Καλά όλα αυτά, αλλά η σέλα του συνεπιβάτη τι κάνει εκεί;

Αυτό...

Δυστυχώς, δεν το ακούσαμε να δουλεύει, αλλά οι άνθρωποι του BMW Riders Club μάς έφεραν μια S1000RR με το M Pack.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Λεωνίδας Παπαδημητρίου «Ο θαλασσόλυκος»

Ειδική έκδοση BMW F900R Force στη Γαλλία

Απίστευτο μπουφάν εξελίσσει η BMW για το ηλεκτρικό CE-04

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης