Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Με τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή να εστιάζονται πλέον στα μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα, που απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας και καταναλώνουν όλο και λιγότερο καύσιμο, το πετρελαιοκίνητο Polo αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εστιάζει στην ποιότητα

Το γερμανικό super mini δεν είναι τυχαία ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορία του. Μπορεί η σχεδίαση του για κάποιους να είναι παρωχημένη ή συντηρητική – ειδικά στην πεντάθυρη έκδοση – ωστόσο είναι από τα ποιοτικά και προσεγμένα μοντέλα προσφέροντας παράλληλα και χώρους για τέσσερις επιβάτες.Αφρώδη υλικά σε όλο το ταμπλό   Επίσης και το πορτμπαγκάζ με τα 280 λίτρα χωρητικότητας και το πρακτικό σχήμα του, δίνει τη δυνατότητα αποθήκευσης περισσότερων αποσκευών. Ο εξοπλισμός από την άλλη, είναι από τα δυνατά χαρτιά του, περιλαμβάνοντας σύστημα ευστάθειας ESP, ABS με Brake Assist, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα (Hill hold Assist), ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με υπολογιστή ταξιδίου και πολλά ακόμα.

Με βάση την απόδοση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ζητούμενο βέβαια στο συγκεκριμένο Polo είναι ο τρικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1.199 κ.εκ. Μπορεί να μην υπερηφανεύεται για τις επιδόσεις όπως ο αντίστοιχος TSI, αλλά κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα και έχει αρκετή ροπή έως τις 5.000 σ.α.λ. κάνοντας πιο άνετη και ευχάριστη την οδήγηση. Αυτό που εντυπωσιάζει βεβαίως, είναι η μέση κατανάλωση που κυμαίνεται σε νορμάλ συνθήκες στα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων που είναι κάτω από 100 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τέλη κυκλοφορίας.

Μέσα στην πόλη κινείται ευέλικτα και σβέλτα, μπορεί και παρκάρει εύκολα χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και είναι φιλικό ακόμα και προς ένα άπειρο οδηγό. Το μοτέρ παρότι έχει τρεις κυλίνδρους είναι σχετικά Ευκολοδήγητο και άνετοαθόρυβο και δεν εμφανίζει κραδασμούς, ενώ στον ανοικτό δρόμο ταξιδεύει απροβλημάτιστα με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Παράλληλα η αυτονομία του ξεπερνά τα 800 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ, ενώ σε συνεχή κίνηση στην εθνική οδό είναι ικανό να φθάσει και τα 1.000 χλμ.

Όπως όλα τα VW έτσι και αυτό, αποπνέει μια αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο, επιδεικνύοντας σταθερότητα και πολύ καλό πάτημα, με τη σφιχτή ανάρτηση να βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά. Σε διαδρομές με στροφές, έχει ουδέτερες αντιδράσεις με την κλίση του αμαξώματος να είναι απόλυτα προβλέψιμη, ενώ παράλληλά το στάνταρ ESP διορθώνει γρήγορα και αποτελεσματικά οποιαδήποτε αποσταθεροποίηση.

Σαν συμπέρασμα

Το Polo 1,2 TDI, προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον ιδιοκτήτη του. Δεν απαιτεί χρήματα και συνεχείς στάσεις σε σταθμούς ανεφοδιασμού, ούτε επισκέψεις κάθε χρόνο στην εφορία για τέλη κυκλοφορίας. Η τιμή των 13.320 ευρώ συμπεριλαμβανομένου της απόσυρσης, δικαιολογείται με βάση τον πλούσιο εξοπλισμό αλλά και το γεγονός ότι κερδίζεις τα χρήματα σε βάθος χρόνου.

Με 45 λίτρα diesel μπορείς να κάνεις και 1.000 χιλιόμετρα υπό προϋποθέσεις

Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Polo 1.2 TDI
Κυβισμός (cc) 1.199 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 75/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/2.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 13,9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4.5
Εκπομπές Ρύπων CO2 99 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 3,970
Πλάτος (μέτρα) 1,682
Ύψος (μέτρα) 1,485
Βάρος (κιλά) 1.057
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 280
Τιμή (από…)* 13.320 ευρώ

 * με απόσυρση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης