Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

To e-tron είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Audi το οποίο έρχεται για να αλλάξει τα δεδομένα στην Με 5 ευρώ κάνεις 100 χλμ…κατηγορία των οχημάτων που μπαίνουν στην πρίζα.

Πρόκειται για ένα όχημα ελευθέρου χρόνου το οποίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση ενώ ο εξοπλισμός του είναι τόσο υψηλός που για να τον μάθεις χρειάζεται… μέρες!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Το βάζεις στην πρίζα και μπορείς να καλύψεις αποστάσεις 400 χιλιομέτρων!

Μεγάλο SUV

Ήδη το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Ελλάδα, οπότε δεν χάσαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά, να το Το βάρος των μπαταριών που βρίσκονται στο πάτωμα του αυτοκινήτου φτάνει τα 700 κιλά… επεξεργαστούμε και να το… φορτίσουμε. Το e-tron είναι ένα πολύ μεγάλο SUV με μήκος 4,9 μέτρα το οποίο διαθέτει επιβλητική σχεδίαση ενώ φέρει φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τεχνολογίας LED.

Η μάσκα ακολουθεί μία νέα σχεδιαστική τάση ενώ ανάλογα με την έκδοση είναι διαθέσιμο με εξωτερικούς ή… όχι καθρέπτες, καθώς θα πωλείται και με ψηφιακούς που θα βρίσκονται εντός της καμπίνας. Από την εξωτερική πλευρά του οδηγού υπάρχει και το πορτάκι που τοποθετείς το καλώδιο του φορτιστή ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι ιδιαίτερες ζάντες αλουμινίου που δεν συναντούμε σε άλλο μοντέλο της Audi.

 

Δείτε το video με το πρώτο Audi e-tron που «πάτησε» στην Ελλάδα (camera: Χάρης Γκίκας)

 

Ψηφιακός κόσμος

Εσωτερικά ο ψηφιακός κόσμος δεν περνά απαρατήρητος. Τρεις μεγάλες οθόνες, δύο στην κεντρική κονσόλα και μία στον πίνακα οργάνων βγάζουν… μάτια τόσο με το μέγεθος όσο και με την υψηλή ευκρίνεια. Να σημειώσουμε πως στο e-tron μπορούν να προστεθούν άλλες δύο που αφορούν στους πλαϊνούς καθρέπτες. Με έναν ταχυφορτιστή η φόρτιση του 80% γίνεται σε 30 λεπτά…Αίσθηση προκαλεί ο ξεχωριστής σχεδίασης αλλά και αφής λεβιές ταχυτήτων, ενώ θα ήταν περιττό να αναφερθούμε στην άνεση, τους (άπλετους) χώρους και τα gadget που ο αριθμός τους σε.. μπερδεύει. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 600 λίτρα ενώ υπάρχει και ένας επιπλέον στο εμπρός καπόμ χωρητικότητας 60 λίτρων.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 170 και 190 ίππους, ωστόσο για 60 δευτερόλεπτα μπορούν συνδυαστικά να αγγίξουν τους 408 ίππους. Η ροπή ξεπερνά τα 600 Nm και οι επιδόσεις μεταφράζονται σε 6,5 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 200 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Αρκετά μεγάλη και σημαντική είναι η αυτονομία του Audi e-tron που αγγίζει τα 400 χλμ., νούμερο που λείπει (αλλά έχει αρχίσει να διορθώνεται) σε αυτήν την κατηγορία των οχημάτων.

Αυτό είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi αλλά και το πρώτο που έχει έρθει στην Ελλάδα...

Πού θα το δείτε…

Το e-tron θα βρίσκεται στην Ελλάδα και στις αντιπροσωπείες της Audi τον Απρίλιο με τιμές που ξεκινούν από τα 84.300 ευρώ. Προς το παρόν υπάρχει ένα μόνο e-tron (με ξένες πινακίδες – αυτό  που θα δείτε στο video) στην αντιπροσωπεία που βρίσκεται στο Μαρούσι (210 6104980), όπου μπορείτε να το δείτε από κοντά.

 

Το βάζεις στην ειδική υποδοχή και αυτό φορτίζει ακόμα και σε 30 λεπτά, στην περίπτωση που χρησιμοποιείς ταχυφορτιστή. Με οικιακό ρεύμα η φόρτιση χρειάζεται πάνω από 16 ώρες...Οι δύο ψηφιακές οθόνες στην κεντρική κονσόλαΣτο... βάθος η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνωνΨηφιακή ακόμα και η λειτουργία του κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες...Χώροι... παντού αλλά και ασύρματη φόρτιση για το κινητό τηλέφωνοΠανέμορφο. Ειδικά τη νύχτα!

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης