Επιμέλεια: Π.Χαλάτσης

Όλα ξεκινούν από τη διάθεση αλλά και την επιθυμία για αλλαγή. Οι γυναίκες -για παράδειγμα- όταν βαρεθούν ένα φόρεμα μπορεί να γυρνάνε μία και δύο ημέρες στις βιτρίνες για να βρουν αυτό που θα τους κάνει…κλικ.
Θα μου πείτε κοστίζει το ίδιο ένα φόρεμα με ένα αυτοκίνητο; 
Σίγουρα όχι. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για τον πελάτη αλλά για τον «ιδιοκτήτη», αυτόν δηλαδή που θα πληρώσει την αλλαγή για να το εκτιμήσει ο πελάτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να μην σας μπερδεύουμε όμως θα σας εξηγήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει.
Τα χρώματα που θα έχει το νέο ηλεκτρικό Fiat 600e προβλημάτισε την ηγεσία της Fiat. Ο Olivier Francois, CEO της FIAT, δεν έμενε με καμιά πρόταση ικανοποιημένος.

Προκειμένου να βρει αυτό το χρώμα που θα εντυπωσιάσει αποφάσισε να συμμετέχει ενεργά στην επιλογή των νέων χρωμάτων. 

Αρχικά η Fiat είπε στους φανατικούς οπαδούς της ότι το θερινό ηλιοστάσιο, τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου και την ημέρα μπορούν όλοι να απολαύσουν τα χρώματα του Ιταλικού καλοκαιριού. Και για αυτό το λόγο τους προσκάλεσε  να ανακαλύψουν τον ολοκαίνουργιο πολύχρωμο κόσμο της FIAT! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Ποια θα είναι τα νέα χρώματα ακόμη δεν ξέρουμε.

 

Το γεγονός όμως ότι η Fiat μέσα στο χώρο όπου έγιναν τα γυρίσματα με «πρωταγωνιστή» τον ίδιο τον CEO υπήρχαν απλωμένα ρούχα, με χρωματιστά μπλουζάκια, μάλλον μας έστειλε το μήνυμα.

Εν αναμονή να μάθουμε ποιος θα είναι ο νέος πολύχρωμος κόσμος της FIAT.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης