Του Γιώργου Παλληκάρη

Το να είσαι ένα ακόμα B-SUV, δεν είναι δύσκολο. Η συνταγή είναι γνωστή. Το να καταφέρνεις όμως να ξεχωρίζεις 100% από τα δεκάδες υπόλοιπα της κατηγορίας, είναι κάτι δύσκολο και μοναδικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό έχει καταφέρει το πολυτάλαντο Ford Puma το οποίο έχει να προσφέρει κάτι το μοναδικό. Έχει να προσφέρει το κάτι παραπάνω που θα ικανοποιήσει και δεν θα επιτρέψει στον ιδιοκτήτη του να το βαρεθεί στιγμή.

1ος λόγος: MegaBox

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα στις αρκετές έξυπνες λύσεις του Puma, αυτή που σίγουρα ξεχωρίζει είναι του MegaBox. Τί είναι το MegaBox; Είναι ένας επιπλέον χώρος 80λτ. που κρύβεται κάτω από το πορτπαγκάζ των 456λτ. ο οποίος κλείνει από πάνω, προστατεύοντας από τα αδιάκριτα μάτια τα αντικείμενα σας. Έχει όμως και μία ακόμη εντυπωσιακή πτυχή. Διαθέτει τάπα αποστράγγισης και μπορεί να πλυθεί με λάστιχο και να στεγνώσει εύκολα. Έτσι εάν έχετε βρώμικα αντικείμενα, λασπωμένα, ή ακόμα και μία σακούλα που… τρέχει, τότε το MegaBox θα σας λύσει τα χέρια, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει καθαρός.

2ος λόγος: Κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πολυβραβευμένος τρικύλιδρος EcoBoost κινητήρας, σε συνδυασμό με την βοήθεια του μικρού ηλεκτρικού μοτέρ και φυσικά του turbo, σε κάνει να νιώθεις πως έχει στα χέρια σου ένα 1.800άρι μοτέρ με ανάλογες επιδόσεις, κατανάλωση όμως από 1.000άρι. Πιο συγκεκριμένα, ο Puma εξοπλίζεται με τον 1.000άρη EcoBoost  (125 PS) κινητήρα ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μπαταρία 48V. Αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα κινητήρα και μετάδοσης δεν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ισχύ. Αντιθέτως, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται, προσφέροντας πρόσθετη ισχύ ισοδύναμη με 16 PS, και έως και 20% καλύτερη επιτάχυνση και μειώνοντας την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας (δεν συνδέεται στην πρίζα), συμβάλλοντας στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου του οχήματος και στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Το σύνολο στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, προσφέροντας στο όχημα τη δυνατότητα να πετύχει 0-100 σε 9.8 δευτ., τελική άνω των 190χλμ./ώρα και μικτή κατανάλωση στα 5.4λτ. Φυσικά υπάρχει και η έκδοση με τον ίδιο, ήπια υβριδικό 1.000άρη κινητήρα αλλά με απόδοση 155 ίππων, για όσους θέλουν παραπάνω γκάζι και μηδενική καθυστέρηση του turbo.

3ος λόγος: Πλούσιος εξοπλισμός από την βασική έκδοση

Στα περισσότερα αυτοκίνητα, η βασική έκδοση υπάρχει για να…υπάρχει, με τον εξοπλισμό που την συνοδεύει να είναι ελλιπής. Αυτό όμως δεν συμβαίνει με το Ford Puma καθώς η  βασική εξοπλιστική έκδοση Titanium είναι πλήρης και παρέχει μεταξύ άλλων, 17άρες ζάντες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, Ραδιόφωνο με οθόνη αφής 8″ TFT, 7 ηχεία , Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth, GPS και modem FordPass Connect. Εννοείται πως ανεβαίνοντας στις εκδόσεις ST-Line, ST-Line X, η λίστα εξοπλισμού εμπλουτίζεται ακόμα παραπάνω με δεκάδες επιπλέον συστήματα που κάνουν τη συμβίωση με το Puma, μία μοναδική εμπειρία.

Αποκτήστε το εύκολα με πρόγραμμα Ford Value που περιλαμβάνει επιτόκιο 2,99%, προκαταβολή, από 4.799€, 8 χρόνια εγγύηση και όφελος 1.000€.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης