Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη που εκπροσωπεί τα αυτοκίνητα της Honda στην Ελλάδα παρουσίασε τα ανανεωμένα Jazz e:ΗΕV και Jazz Crosstar e:ΗΕV τα οποία ήδη διατίθενται και στη δική μας αγορά. Η παρουσίαση έγινε στο χώρο «The Ellinikon Experience Centre» και ήταν στατική. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από την παρουσίαση των νέων μοντέλων οι εκπρόσωποι της εταιρίας αναφέρθηκαν στη στρατηγική της Honda όσον αφορά τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν το επόμενο διάστημα αλλά και στις τάσεις της αγοράς του αυτοκινήτου κυρίως σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και στη δική μας αγορά. 
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πρωτοπορία και την αξιοπιστία της μάρκας, κάτι που ενισχύεται από την τεχνολογική της υπεροχή στο υβριδικό σύστημα που εφαρμόζει στην εξηλεκτρισμένη γκάμα της, αλλά από τις διαδικασίες που ακολουθεί σε όλο τον κύκλο ζωής των οχημάτων καθώς και στην ανακύκλωση των μπαταριών τους.

Μαρία Ξυτάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη Την εκδήλωση προλόγισε η Μαρία Ξυτάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη ενώ ακολούθησαν με τις τοποθετήσεις τους οι: Δήμητρης Κανατάς, Business Unit Director του Automotive Consumer Solutions, Κωσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Cars Division και Τηλέμαχος Λεύκαρος, Υπεύθυνος Εκπαιδεύσεων και Τεχνικής Υποστήριξης. 

Κωσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Cars Division Στις στατικές παρουσιάσεις αναγκαστικά μεταφέρουμε αυτά που οι μάνατζερ των εταιριών μας παρουσιάζουν και δεν έχουμε προσωπική άποψη όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά κάθε μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δήμητρης Κανατάς, Business Unit Director του Automotive Consumer SolutionsΟ Δήμητρης Κανατάς αναφέρθηκε στην πορεία της αγοράς και τους στόχους της εταιρίας, ο Κωσταντίνος Στέφας μας έδωσε μια γεύση για το πως θα κινηθεί η αγορά ενώ ο Τηλέμαχος Λεύκαρος έκανε μια εκτεταμένη και πολύ ειδική ανάλυση για τα τεχνολογικά άλματα που έχει κάνει η Honda.

Τηλέμαχος Λεύκαρος, Υπεύθυνος Εκπαιδεύσεων και Τεχνικής ΥποστήριξηςΑναφέρθηκε στο προηγμένο υβριδικό τους σύστημα καθώς και για τις σημαντικές βελτιώσεις σε θέματα ασφάλειας, premium σχεδιασμού, ευρυχωρίας και επιδόσεων που φέρουν τα νέα ανανεωμένα από κάθε άποψη Honda Jazz e:HEV και Jazz e:HEV Crosstar.

Οι σημαντικές ανανεώσεις των νέων Honda Jazz e:HEV και Honda Jazz e:HEV Crosstar βρίσκονται σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις δεσμεύσεις της Honda στην Ιαπωνία για ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050 και μηδενικές ανθρώπινες απώλειες σε ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται οχήματά της. Οι αλλαγές δεν περιορίζονται σε ένα απλό facelift, αλλά είναι βαθύτερες εστιάζοντας στην αποδοτικότητα του μοντέλου.

Αισθητικά το μικρό ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, με τη διαφορετική κυψελοειδή μάσκα και με το μαύρο φινίρισμα στο περίγραμμα των προβολέων.

Αναβαθμισμένο είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που τώρα ονομάζεται δεν ονομάζεται e-CVT, όπως το ξέραμε αλλά automatic i-MMD .

Το νέο Honda Jazz e:HEV διαθέτει μια κάμερα στο εμπρός παρμπρίζ και τέσσερις αισθητήρες στα άκρα του αμαξώματος που αναγνωρίζουν πεζούς, ζώα, ποδηλάτες. Όπως είπε ο Κωσταντίνος Στέφας τώρα οι νέες εκδόσεις Jazz αναγνωρίζουν εκτός των άλλων και εμπόδια όπως είναι τζάμια και τοίχοι.

To Jazz Crosstar e:ΗΕV διαθέτει ασημί ένθετα προστασίας στο κάτω μέρος του αμαξώματος, στις  ράγες οροφής, διαθέτει ζάντες 16 ιντσών και έχει αυξημένο ύψος, σε σύγκριση με το απλό Jazz e:ΗΕV.

Αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών και μια οθόνη 7 ιντσών.

Τα υλικά είναι νέα και οι επενδύσεις καθισμάτων αναβαθμισμένες. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι ασημί. Ο χώρος των επιβατών είναι άνετος ενώ ικανοποιητικός μπορούμε να πούμε ότι είναι και ο χώρος των αποσκευών που παρέμεινε στα 304 λίτρα. Με κατεβασμένα τα πίσω καθίσματα αυξάνεται στα 1.205 λίτρα.

Σημαντικό είναι ότι αυξήθηκε η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος κίνησης. Από τους 109 ίππους αυξήθηκε στους 122 ίππους ενώ η ροπή φτάνει τα 253 Nm. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην αύξηση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 10 kW (14 ίππους),  φτάνοντας του 122 ίππους,. Αντίστοιχα αυξήθηκε και η ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα, από 97 σε 107 ίππους. Η ροπή του παρέμεινε στα 131 Nm. 

Οι εκπομπές CO2 του υβριδικού Jazz e:HEV παρά τη συνολικά αύξηση ισχύος παραμένουν χαμηλές στα 102 γρ./χλμ.. Οι μετρήσεις που έκαναν στο εργοστάσιο της Honsa αναφέρουν 4,5 λτ./100 χλμ. 
Για το Jazz στην έκδοση Crosstar δίνουν κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ και 108 γρ./χλμ εκπομπές CO2. Τέλος για την έκδοση Advance Sport η κατανάλωση είναι 4,6 λτ./100 χλμ. και το CO2,105 γρ./χλμ. 

Οι τιμές στην Ελλάδα
H αρχική τιμή του νέου Jazz e:ΗΕV στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται, στην εξοπλιστική έκδοση Elegance, στα 27.500 ευρώ, ενώ ακολουθεί η Advance στα 29.800 ευρώ, η Advance Sport στα 31.200 ευρώ και η Crosstar Advance στα 31.700 ευρώ.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων ενώ εφαρμόστηκαν #zerowaste πρακτικές ακόμα και στην ανακύκλωση των αποτσίγαρων σε συνεργασία με τη Gigaret Cycle και το #gopafree project. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης