Αποστολή στην Πελοπόννησο: Βασίλης Σαρημπαλίδης

Σαράντα χρόνια έχουν περάσει από τη στιγμή που το Mitsubishi L200 παρουσιάστηκε στην αγορά και έκτοτε Το νέο L200 έχει αλλάξει κατά 51% ενώ φέρει και 2.400 νέα εξαρτήματαέχουν κυκλοφορήσει 4,7 εκατομμύρια μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον ήρθε η στιγμή που η 6η γενιά έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά (και ευρωπαϊκή) και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη οδηγική γεύση από το ιαπωνικό pick up στα βουνά της Πελοποννήσου.

Το νέο L200 κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη και από τις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της μάρκας σε όλη την Ελλάδα.

Η 6η γενιά του Mitsubishi L200 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη οδηγική γεύση στα βουνά της Πελοποννήσου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιβλητική όψη

Εξωτερικά αυτό που τραβά τα βλέμματα είναι η εμπρός τετραγωνισμένη μάσκα με την επιβλητική σχεδίαση. Τα μεταλλικά πάνελ εμπρός και πίσω από την καμπίνα κάνουν αισθητή την παρουσία τους, διατηρώντας όμως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Mitsubishi, όπως η εκτεταμένη μεσαία γραμμή, η καμπύλη διαίρεση μεταξύ καμπίνας και καρότσας και οι έντονες οριζόντιες χαρακτηριστικές γραμμές.

Στη νέα γενιά προστέθηκε μία αεροτομή μεταξύ καμπίνας και καρότσας για καλύτερη διαχείριση της ροής και του θορύβου του αέρα (μοντέλα Club Cab), ενώ σχεδιάστηκαν νέοι εξωτερικοί καθρέπτες.

Η εμπρός μάσκα είναι όλα τα... λεφτά!

Με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Η καρότσα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη με μία πιο τετράγωνη, πιο συμπαγή εμφάνιση, ενώ η διάταξη των Το ιαπωνικό pick up μπορεί να ρυμουλκήσει τρέιλερ έως 3.100 κιλά…πίσω φώτων φτάνει σχεδόν στην κορυφή της πίσω πόρτας και αγκαλιάζει τα πίσω φτερά ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους, του βάθος και της σταθερότητας. 

Η 6η γενιά με μήκος 5,22 μέτρα (Double Cab) έχει τον μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία (5,9 μέτρα), ενώ το βάρος του κυμαίνεται κοντά στους δύο τόνους.

 

Αλλαγές στο πίσω μέρος με νέα φωτιστικά σώματα

Μόνο… αγροτικό δεν θυμίζει

Εσωτερικά διαπιστώνουμε πόσο κοντά βρίσκεται πλέον ένα… αγροτικό όχημα σε ένα επιβατικό. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναβαθμισμένη, η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα δίνει πληροφορίες για τα… πάντα, ενώ οι χώροι είναι αρκετοί ακόμα και για πέντε επιβάτες στη διπλοκάμπινη έκδοση.  

Το εσωτερικό του L200

Φουλ από συστήματα τετρακίνησης

Στη νέα γενιά αυτό που σίγουρα θα εντυπωσιάσει είναι η άνεση στον δρόμο αλλά και οι προχωρημένες Οι ικανότητές του εκτός δρόμου είναι απεριόριστεςικανότητες εκτός δρόμου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από τα νέα συστήματα «Off Road Mode» και «Hill Descent Control».

Διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα στο πρόγραμμα 4H mode. Με απλά λόγια, οι άγριες ορέξεις του οδηγού μπορούν να ικανοποιηθούν με τη χρήση αυτών των συστημάτων.

To L200 πάει σε πολύ δύσβατα σημεία...

Νέος κινητήρας

Κάτω από το εμπρός καπό συναντούμε έναν νέο κινητήρα diesel χωρητικότητας 2.2 λίτρων με απόδοση 150 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο πλέον έχει 6 σχέσεις, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και με paddles.

Διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις club cub (μιάμιση καμπίνα) και double cub (διπλοκάμπινο), με τις τιμές να ξεκινούν από τα 26.500 και 28.700 ευρώ αντίστοιχα.

 

 

Αλλαγές που έχει το νέο L200

  • Νέα εξωτερική σχεδίαση – με την ονομασία «Rock Solid»
  • Αναβαθμισμένο σύστημα 4WD, που περιλαμβάνει νέο «Off Road Mode» και σύστημα «Hill Descent Control»
  • Νέος κινητήρας 2.2 Diesel 150 ίππων (προδιαγραφών Euro 6d temp) για την Ευρώπη
  • Νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
  • Αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης
  • Βελτιωμένη οδηγική άνεση
  • Νέα στοιχεία εσωτερικού (μεταξύ των οποίων νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα)

 

 

Ο πίνακας οργάνων...

Η νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα

Νέο αυτόματο κιβώτιο 6 (πλέον) σχέσεων

Θύρες USB...

Το μήκος του είναι στα 5,22 μέτρα....

Όχημα για τα... πάντα

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες

Τα συστήματα τετρακίνησης ενεργοποιούνται πολύ εύκολα

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης