Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πρώτα ήρθε το Puma και τώρα ήρθε το Capri. Η Ford συνεχίζει να αναβιώνει θρυλικά ονόματα μοντέλων της και να τα μεταμορφώνει σε σύνολα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του σημερινού οδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Capri επέστρεψε λοιπόν (μάλιστα το σεντόνι τράβηξε ο θρύλος του ποδοσφαίρου Eric Cantona στο Λονδίνο), πλέον όμως έχει μετατραπεί σε ένα ηλεκτρικό crossover coupe, μη θυμίζοντας σε πολλά το γνωστό fastback coupe που πωλούνταν το 1960.  Λογικό άλλωστε, έχουν αλλάξει οι εποχές.

Διαστάσεις: μήκος 4.634 χλστ., πλάτος 1.872 χλστ., ύψος 1.626 χλστ. μεταξόνιο 2.767 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 135 χλστ. Το πορτπαγκάζ μετριέται στα 572λτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά, το πρώτο στοιχείο που παρατηρεί κανείς, είναι τα φώτα ημέρας Led, τοποθετημένα ανά ζευγάρι σε κάθε φωτιστικό σώμα, τα οποία ενώνονται με μία μαύρη ενιαία φάσα, κάτω από την οποία υπάρχει γραμμένο ανάγλυφα το Capri. Παρόμοια η σχεδιαστική φιλοσοφία και στο πίσω μέρος, ενώ το ελαφρά κεκλιμένο  τμήμα της οροφής, φέρνει coupe αύρα αλλά και αναμνήσεις από το original Capri.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι αρκετά γνώριμη από το Explorer, με την εντυπωσιακή μεγάλη κάθετη οθόνη στο κέντρο να είναι στις 14.6 ίντσες και να εξοπλίζεται με το τελευταίας γενιάς λειτουργικό SYNC Move. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Capri συνοδεύεται από εντυπωσιακό εξοπλισμό ο οποίος μεταξύ άλλων προσφέρει: διζωνικό κλιματισμό, καθίσματα θερμαινόμενα με λειτουργία μασάζ, ambient φωτισμό, ασύρματη σύνδεση smartphone (Apple CarPlay και Android Auto) αλλά και φόρτιση, ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και subwoofer και αποθηκευτικό χώρο 17 λίτρων στην κεντρική κονσόλα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, το νέο Capri βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MEB που βασίζεται και το Exlorer (την πλατφόρμα του ομίλου VW), η οποία δίνει την ευκολία για ύπαρξη και πισωκίνητης και τετρακίνητης έκδοσης.

Στην πισωκίνητη έκδοση λοιπόν, υπάρχει ένας μονός κινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα απόδοσης 286 ίππων και 545 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 σε 6.4 δευτ. και τελική ταχύτητα στα 180χλμ./ώρα. Η μπαταρία σε αυτή την περίπτωση είναι 77 kWh και παρέχει αυτονομίας μέχρι και 627χλμ.  Μάλιστα σε ταχυφορτιστή DC έως 135 kW μπορεί να φορτίσει από το 10% έως το 80% σε 28 λεπτά.

Στην τετρακίνητη έκδοση υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα με συνδυαστική ιπποδύναμη στα 340 άλογα και 545 Nm ροπής. Εδώ, το 0-100 έρχεται σε 5.3 δευτ. με την τελική να παραμένει στα 180χλμ./ώρα. Η μπαταρία μεγαλώνει στα 79 kWh και η αυτονομία φτάνει τα 592χλμ.

Μάλιστα μαζί με το μοντέλο, αποκαλύφθηκε και η τιμή του για την αγορά της Ελλάδας, η οποία ξεκινά από τα 37.200 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης των 9.000 ευρώ από το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης