Αποστολή στο Ναύπλιο: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


To 1995 η πρώτη γενιά του Renault Megane βγήκε στους δρόμους και έκανε αίσθηση με την σχεδίαση Η νέα γενιά δεν θυμίζει σε τίποτα τα παλιά Renault Megane…και την εκκεντρικότητά του. Ιδίως η έκδοση coupe ήταν αυτή που ακόμα και σήμερα κρατάει… χαρακτήρα και προσφέρει το κάτι διαφορετικό στον ιδιοκτήτη.

Αργότερα και συγκεκριμένα το 2002, η δεύτερη γενιά του γαλλικού μοντέλου ήταν αυτή που δίχασε τους φίλους της μάρκας με την πολύ προχωρημένη σχεδιαστικά γενιά και κυρίως με την σχεδίαση στο πίσω μέρος. Το 2008 τα πράγματα άλλαξαν με την τρίτη γενιά που απλά συνέχισε την παράδοση του μοντέλου μέχρι να έρθει το 2016, οπότε και το ολοκαίνουργιο Megane έκανε την εμφάνισή του…

H 4η γενιά του Renault Megane...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αθήνα – Ναύπλιο – Αθήνα
Στην Ελλάδα ήδη το οικογενειακό μοντέλου βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της μάρκας ενώ η πρώτη οδηγική εμπειρία που είχαμε περιλάμβανε αρκετά χιλιόμετρα οδήγησης, από Αθήνα στο Ναύπλιο με Η διαδρομή μέχρι το Ναύπλιο με ένα Renault Megane είναι απολαυστική…επιστροφή σε εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Δεν θα ξεκινήσουμε με την οδική συμπεριφορά αλλά με την σχεδίαση και τις τεχνολογικές… πινελιές που δεν μας πέρασαν απαρατήρητες.

Με λίγα λόγια, στο νέο Megane αυτό που ξεχωρίζει με το… καλημέρα είναι τα εμπρός αλλά και πίσω φώτα ημέρας. Χωρίς σκέψη  προσδίδουν δυναμική στο όλο σύνολο ενώ θα λέγαμε πως είναι πρωτοποριακή η κίνηση να τοποθετηθούν πίσω φώτα LED σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Σε κάθε περίπτωση αρέσουν. Τόσο απλά. Κίνηση… ματ θα την χαρακτηρίζαμε στο αμάξωμα μήκους 4.36 μέτρων, καθώς δεν θα υπάρχουν πλέον αρνητικά σχόλια…

Φώτα ημέρας LED και μάλιστα τρισδιάστατα!

Πολύ σύγχρονο εσωτερικό
Η σύγχρονη σχεδίαση σε συνδυασμό με την προηγμένη τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της και στην καμπίνα των επιβατών. Αίσθηση κάνει η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που
Η οθόνη των 8.7 ιντσών προσφέρει άλλον αέρα στους επιβάτες…θυμίζει… Tesla, αν και η συγκεκριμένη οθόνη δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις. Η άνετη και εύκολη στη χρήση οθόνη θυμίζει tablet και εφοδιάζεται λειτουργίες όπως ραδιόφωνο, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμό κ.λπ.

Αυτό που θα θέλαμε είναι ένας περιστροφικό διακόπτης για την αυξομείωση της φωνής στο ραδιόφωνο, κάτι που γίνεται πατώντας κουμπιά που βρίσκονται είτε στην οθόνη είτε πίσω από το τιμόνι. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, στο νέο Megane το χειρόφρενο παραμένει μηχανικό ενώ αξίζει να σημειώσουμε και την πολύ καλή αίσθηση των καθισμάτων που δεν κουράζουν ακόμα και μετά από αρκετή ώρα πίσω από το τιμόνι.

Το εσωτερικό του Megane. Ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα!

Φουλ… τεχνολογία
Τεχνολογικά, το γαλλικό μοντέλο και ανάλογα με την έκδοση εφοδιάζεται με όλα τα γνωστά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, που αποτελούνται από συστήματα που ελέγχουν τα… τυφλά Άνετα ταξίδια και… οικονομικά με το Megane 1.5 diesel…σημεία, προειδοποιούν για αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και φρενάρουν το αυτοκίνητο σε έκτακτη ανάγκη.

Στην διάθεσή μας είχαμε την έκδοση diesel χωρητικότητας 1.5 λίτρων με απόδοση 110 ίππους και εφοδιασμένο με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο που κινεί με αξιοπρέπεια το όχημα και δίνει έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Είναι σίγουρο πως με αυτόν τον κινητήρα θα… ξεχάσεις τον βενζινά, άρα θα έχεις και χαμηλό κόστος στις μετακινήσεις.

Οι εκδόσεις diesel ξεκινούν από τους 90 και φτάνουν μέχρι τους 163 ίππους. Αντίστοιχα οι εκδόσεις βενζίνης ξεκινούν από τα 1.200 κ.εκ. με τις ιπποδυνάμεις να κυμαίνονται από 100 έως 205 άλογα. Να σημειώσουμε επίσης πως είναι διαθέσιμο και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ανάλογα με την έκδοση.

Γαλλικό είναι άρα... στρίβει!

Στρίβουν και οι πίσω ρόδες!
Στο δρόμο, το Megane «πατάει» πολύ καλά και οι επιβάτες αντιλαμβάνονται την άνεση που τους προσφέρει σε ταξίδια. Οι εξωτερικοί θόρυβοι δεν εισβάλλουν στην καμπίνα και η οδήγηση γίνεται Εκδόσεις υπάρχουν και για… γρήγορους!απολαυστική όταν ο οδηγός το θελήσει. Εδώ βέβαια παίζει ρόλο και ο κινητήρας μαζί με την έκδοση με κύριο χαρακτηριστικό το σύστημα 4Control που συναντούμε στην έκδοση GT όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν (!) ανάλογα με τις συνθήκες, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο στο μέγιστο δυνατό κράτημα στο δρόμο.

Οι αρχικές τιμές διάθεση του Renault Megane είναι από 17.150 και 18.890 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και diesel αντίστοιχα. Από εκεί και πέρα οι τιμές ανεβαίνουν ανάλογα με τον εξοπλισμό και τα… γούστα του πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Renault Megane πατήστε ΕΔΩ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Renault Megane 1.5 TDCi 120 Hp 6 speed
Κυβισμός (cc) 1.461
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11.3 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187
Μέση Κατανάλωση 3.8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 95 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 85.5 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 4.359
Πλάτος (μέτρα) 1.814
Ύψος (μέτρα) 1.447
Βάρος (κιλά) 1.205
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 469
 Τιμή (από…) 18.890*

*αρχική έκδοση diesel 

 
Σχεδιαστικές γραμμές που δείχνουν πως η Renault έχει ήδη αλλάξει...
Τα εντυπωσιακά πίσω φώτα ημέρας...
Τα εμπρός φώτα ημέρας...

Εικόνα του Renault Megane με βροχή στην εθνική οδό. Τα φώτα απλά τα... σπάνε!

Το νέο Megane στο Ναύπλιο...
Πολύ καλή η ποιότητα κύλισης του γαλλικού μοντέλου...

Με αυτά τα... οπίσθια δεν θα υπάρξουν ενστάσεις όπως υπήρξαν με την 2η γενιά!
Το μήκος του Megane φτάνει τα 4.36 μέτρα...
Η οθόνη αφής θυμίζει tablet!
Πολύ οικονομικός στην πράξη ο κινητήρας diesel...
Ο πίνακας οργάνων αλλάζει ανάλογα με τα γούστα...
Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 469 λίτρα...
Σπορ χαρακτηριστικά στην έκδοση GT...
Εργοστασιακά ελαστικά Michelin...
GT Line έκδοση...
Αρέσει... Τόσο απλά!
Πολύ καλή η αίσθηση και η άνεση των καθισμάτων...
Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Διατίθετα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη...
Έγχρωμο head up display. Με αυτό τον τρόπο τα μάτια του οδηγού δεν αποσπώνται καν από τον πίνακα οργάνων...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης