Suzuki Jimny: To οδηγούμε στο μεγαλύτερο ιδιωτικό... δάσος της Γερμανίας

Suzuki Jimny: To οδηγούμε στο μεγαλύτερο ιδιωτικό... δάσος της Γερμανίας

Αποστολή στην Φρανκφούρτη: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       


Το Jimny είναι ένα καθαρόαιμο 4x4 που έχει γίνει πιο άνετο τόσο στον δρόμο όσο και εκτός...Όταν έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο μύθο, ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει ιστορία από το 1970 και θα συνεχίσει να το κάνει για πολλά χρόνια ακόμα, τότε είναι σίγουρο πως δύο πράγματα συμβαίνουν.

Ή το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό ή προσφέρει αυτά που θέλει το αγοραστικό κοινό. Το Suzuki Jimny συγκαταλέγεται σε αυτήν την κατηγορία των οχημάτων που έχουν να προσφέρουν το κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα.


Δείτε το video που φτιάξαμε οδηγώντας το Jimny στο μεγαλύτερο ιδιωτικό δάσος της Γερμανίας



Σπαρτιάτικη... λογική

Κυκλοφορεί… δεκαετίες και όσα χρόνια και να έχουν περάσει διατηρεί αυτήν την κλασική σπαρτιάτικη Η φιλοσοφία δεν αλλάζει, γιατί αυτό θέλει το αγοραστικό κοινό...φιλοσοφία που αποδεδειγμένα αρέσει. Πλέον έφτασε η ώρα για τη νέα γενιά, η οποία πριν από λίγες ημέρες ήρθε στην Ελλάδα.

Μάλιστα, είχατε την ευκαιρία να δείτε τα πρώτα αυτοκίνητα στα logistics (διαβάστε το σχετικό άρθρο πατώντας ΕΔΩ) της εισαγωγικής εταιρείας Σφακιανάκης και να πάρετε μια πρώτη γεύση από το ιαπωνικό μοντέλο.


Το νέο Suzuki Jimny διαθέτει χαρακτηριστικά από όλες τις προηγούμενες γενιές

 

Μπες στο χώμα...

Η σχεδιαστική αρχιτεκτονική του Jimny παραπέμπει στα παλαιότερα μοντέλα και το πάντρεμα με νέα
Το οδηγείς στον δρόμο και το Jimny σου «φωνάζει» να το βάλεις στο.. χώμαστοιχεία δημιούργησε τη νέα γενιά.

Τετράγωνη λογική, κόντρα στη σημερινή λαίλαπα της φουτουριστικής σχεδίασης, το καθαρόαιμο 4x4 κάνει… μπαμ από μακριά πως είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε γνώστες του είδους.

Με αμάξωμα κοντά στα 3,5 μέτρα το σίγουρο είναι πως δεν περιμένεις να έχεις και τους μεγαλύτερους χώρους εντός της καμπίνας.

Πίσω από το τιμόνι...

Στο διά ταύτα, οδηγός και συνοδηγός κάθονται άνετα και θα τολμούσαμε να πούμε πως κάτι τέτοιο ισχύει και για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τον χώρο. Αντίθετα, το ίδιο δεν ισχύει με τον χώρο αποσκευών των… 53 λίτρων που χωρά ελάχιστα πράγματα. Η λύση δίνεται με το ρίξιμο των πίσω καθισμάτων, όπου εκεί δημιουργείται ένας χώρος 477 λίτρων.

Χρηστικό λοιπόν για… δύο το ιαπωνικό 4x4 αλλά και έτοιμο να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες, όταν οι καταστάσεις το απαιτούν. Η ποιότητα έχει αυξηθεί σημαντικά, τα πλαστικά… μαλάκωσαν, ενώ συναντούμε πλέον στοιχεία από τα άλλα μοντέλα της μάρκας. Οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, αυτόματος πιλότος, κλιματισμός αλλά και αρκετά συστήματα ασφαλείας δίνουν έναν άλλον πιο σύγχρονο αέρα στη νέα γενιά.

 
Πλέον η οδήγηση στον δρόμο είναι καλύτερη σε... νορμάλ ταχύτητες

Καλύτερη αίσθηση

Το τιμόνι έχει πλέον διαφορετική αίσθηση και αυτό το καταλαβαίνεις τόσο στον δρόμο όσο και εκτός. Στη Γερμανία όπου βρεθήκαμε για την πρώτη οδική εμπειρία καταλάβαμε πως στον δρόμο είναι πιο Στην autobahn το... πιέσαμε και πιάσαμε τα 160 χλμ./ώραευχάριστο και πλέον μπορείς και να ταξιδέψεις με 110-120 χλμ./ώρα πολύ πιο άνετα σε σχέση πάντα με την απερχόμενη γενιά.

Αν τα χιλιόμετρα αυξηθούν, αυξάνεται και ο θόρυβος, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 145 χλμ./ώρα. Στους δρόμους της Γερμανίας και συγκεκριμένα στην autobahn πατήσαμε το γκάζι τέρμα και είδαμε στο κοντέρ μέχρι και 160 χλμ./ώρα (σύντομα θα δείτε και σχετικό video), αλλά με αυτά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ο θόρυβος από τους εξωτερικούς ήχους ήταν μεγάλος.

 Κι όμως αυτό το αυτοκίνητο κυκλοφορεί... τώρα, κόντρα στη λογική!

Μοτέρ 1.5 λίτρου...

Να σημειώσουμε πως ο κινητήρας που φορά είναι ένας και δεν υπάρχει ενημέρωση για το αν θα δούμε κάποιον άλλον στο μέλλον. Ο 1.5 βενζίνης με τους 102 ίππους μπορεί να φαντάζει μικρός, όμως είναι
Η νέα γενιά εφοδιάζεται με έναν μόνο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου με 102 ίππουςένα μηχανικό σύνολο με αξιοπιστία που αντέχει στη σκληρή χρήση. Από πλευράς κατανάλωσης, τα περίπου 7,5-8 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες είναι ένα σεβαστό νούμερο, αλλά σίγουρα θα το προτιμούσαμε λίγο πιο… κάτω.

Επειδή όμως το Jimny ξέρουμε όλοι λίγο - πολύ τι είναι, θα ήταν δώρον άδωρον να μην το βάλουμε στο χώμα και να πάρουμε μια γεύση και από τις ικανότητές του. Λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη βρίσκεται το μεγαλύτερο ιδιωτικό δάσος της Γερμανίας και συγκεκριμένα το Constantia Forst.

Σε αυτό το εκπληκτικού κάλλους μέρος εισβάλαμε με τα Jimny και ζήσαμε την περιπέτεια. Αυτό και μόνο ήταν αρκετό για να λατρέψουμε το μικρό 4x4 και να καταλάβουμε γιατί η ιστορία θα συνεχιστεί να γράφεται για πολλά χρόνια ακόμα. Είναι χαρακτηριστικό πως όταν πατήσαμε χώμα, το χαμόγελο μεγάλωσε και καταλάβαμε γιατί πρέπει με αυτό το αυτοκίνητο να ξεχνάς την… άσφαλτο.


Γι' αυτά είναι γεννημένο το Jimny


Με έξτρα λεβιέ

Η οδήγηση στο χώμα ήταν απολαυστική, ενώ όταν χρειάστηκε, κάναμε χρήση των συστημάτων
Οι φίλοι της περιπέτειας θα λατρέψουν τη νέα γενιά που με τη σχεδίασή της πάει κόντρα στο κατεστημένοκατάβασης και 4x4 (αργών) για να διαπιστώσουμε πως αυτό το όχημα του ενός και κάτι τόνου είναι φτιαγμένο για τέτοιες συνθήκες.

Να σημειώσουμε πως το Jimny διαθέτει έξτρα λεβιέ τετρακίνησης, όπου ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το 4x4 ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα (όπως γινόταν και στο παλιό), ενώ υπάρχει και αργό 4x4 (το λεγόμενο κάρο). Το να γράψεις για τις δυνατότητες εκτός δρόμου είναι περιττό, αφού για αυτό φημίζεται το Jimny.

Δάσος, φύση, Jimny...

Με δικό του DNA

Σε γενικές γραμμές, η νέα γενιά μάς δείχνει πως κάποια πράγματα στη ζωή δεν αλλάζουν όσο κι αν η τεχνολογία τρέχει με… χίλια. Το νέο Suzuki Jimny διατηρεί το DNA του και απευθύνεται σε αυτούς που ξέρουν τι πραγματικά θέλουν.

Είναι παιχνιδιάρικο, έχει προσωπικότητα και θέλει να ζει με τον ιδιοκτήτη του κάθε στιγμή και ώρα της ημέρας. Το σίγουρο είναι πως θα σου χαρίσει εμπειρίες και θα το θεωρήσεις προέκταση του εαυτού σου, αφού θα ζεις πράγματα και καταστάσεις που δεν είχες βιώσει με άλλα αυτοκίνητα.

 
To οδηγήσαμε, το λασπώσαμε, το ευχαριστηθήκαμε...


Αυτοκίνητο της περιπέτειας...

Το αυτοκίνητο βρίσκεται ήδη στις αντιπροσωπείεςΜπορεί να μην έχει χώρους για τέσσερις, να μην είναι το πιο άνετο που υπάρχει και να του λείπουν τα γκάζια, ωστόσο, όσο και να προσπαθείς να βρεις στοιχεία που αναζητεί ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών σε οχήματα κυρίως SUV, στο Jimny θα καταλάβεις πως όλα αυτά ίσως είναι και περιττά, ιδίως όταν θες να ξεχωρίζεις και να ζεις την περιπέτεια.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Suzuki Jimny πατήστε ΕΔΩ


Σε αυτήν την εικόνα μπορείτε να δείτε και να συγκρίνετε τις γωνίες του Jimny με αυτές της απερχόμενης γενιάς



Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki Jimny με μηχανικό κιβώτιο 
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.462 (βενζίνη)
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 102/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 130/4.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) - δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 145
Μέση Κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 154 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 284,9 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 3,480 (χωρίς της ρεζέρβα)
Πλάτος (μέτρα) 1,645
Ύψος (μέτρα) 1.720
Βάρος (κιλά) 1.090
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 54/477 (με πεσμένα καθίσματα)
 Τιμή (από...)
16.270 ευρώ




Μόλις έχουμε μπει στο μεγαλύτερο ιδιωτικό δάσος της Γερμανίας...
Είπαμε... Περιπέτεια!

Αυτό είναι το Jimny...

Για όλα τα εδάφη...
Η ποιότητα κατασκευής έχει αυξηθεί σημαντικά
Χώρος για τις αποσκευές δεν... υπάρχει παρά μόνο όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα
Ο πίνακας οργάνων
Κλιματισμός, θύρα USB, πρίζα, κ.ά
Εκεί που δεν υπάρχει δρόμος ξεκινά η περιπέτεια
Ο έξτρα λεβιές της τετρακίνησης
Το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει ενισχυθεί...



Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018, 18:16