Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Με το εργοστασιακό Ford Puma Rally1 οι Ιορδάνης Σερδερίδης και Fred Miclotte τερμάτισαν στην 17η θέση της γενικής κατάταξης (52 πληρώματα έφθασαν στον τερματισμό) και στην 1η θέση από τους 20 Έλληνες αγωνιζόμενους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αγώνας ήταν δύσκολος και αυτό το γνωρίζουν όλοι όσοι παρακολούθησαν τις ειδικές διαδρομές.  Ο 59χρονος Ιορδάνης Σερδερίδης, κινήθηκε στους ρυθμούς που ήθελε για να φέρει στον τερματισμό μετά από 271 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλώβητο το εργοστασιακό Puma. Μαζί με τον Fred Miclotte τερμάτισαν για τρίτη φορά στην καριέρα τους στο Ράλλυ των Θεών.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης αναφερθηκε στους Έλληνες φίλους του σπορ που κατέκλυσαν για άλλη μια χρονιά τις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Είπε σχετικά: «Νιώθω συγκινημένος όταν αγωνίζομαι στη χώρα μου. Για άλλη μια φορά οι Έλληνες φίλαθλοι ήταν καταπληκτικοί, μας επευφημούσαν σε κάθε πέρασμά μας και μας έδιναν δύναμη να πετύχουμε το στόχο μας. Το ευχαριστώ είναι λίγο».

Ο Σερδερίδης αναφέρθηκε και στο αγωνιστικό σκέλος:

«Γνωρίζαμε ότι για να πετύχουμε τους στόχους μας στο απαιτητικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, θα έπρεπε να μείνουμε στο δρόμο και να κινηθούμε προσεκτικά στα δύσκολα σημεία, ώστε να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα. Με κατάλληλη στρατηγική, ο στόχος επετεύχθη, καθώς τερματίσαμε πρώτοι στην άτυπη Ελληνική κατάταξη και 17οι γενικής. Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Ήθελα πολύ να είμαι ο πρώτος Έλληνας και το κατάφερα. Γνωρίζαμε ότι δεν ήμασταν το ταχύτερο πλήρωμα, ωστόσο ένας αγώνας όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, απαιτεί να οδηγήσεις μυαλωμένα και να φτάσεις στον τερματισμό, κάτι που δεν κατάφεραν τα Ελληνικά πληρώματα που ήταν ταχύτερα από εμάς. Κάναμε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα και κλαταρίσματα, και πετύχαμε μια καλή θέση στη γενική κατάταξη. Το διασκεδάσαμε σε όλες τις ειδικές!»

 

Αναφορικά με τα μελλοντικά του σχέδια, ο Καβαλιώτης οδηγός δήλωσε:

«Αυτή ήταν η τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε με το Ford Puma Rally1 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Κάνουμε κάποιες σκέψεις να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 και να ακολουθήσουμε το θεσμό του WRC Masters Cup την επόμενη χρονιά. Επίσης, έχουμε στο μυαλό μας να κάνουμε περισσότερες εμφανίσεις σε ελληνικούς αγώνες το 2024.»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης