Επιτροπή 20 δημοσιογράφων από τα πλέον σημαντικά εθνικά ΜΜΕ της Πορτογαλίας, επέλεξε το CITROËN C5 ως «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2009» ανάμεσα από 22 υποψήφια μοντέλα.

Μετά την πρώτη επιλογή, το Citroën C5 συνάντησε και άλλους φιναλίστ όπως το Fiesta, το Accord, το Mégane, το Ibiza και το Golf.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, διακρίθηκε το C5 Tourer 2.0 HDI  με τον τίτλο «Station Wagon της χρονιάς 2009» και το C5 σεντάν 2.0 HDI ως «Οικογενειακό αυτοκίνητο της χρονιάς 2009».

Είναι η τέταρτη φορά στην ιστορία του θεσμού που η Citroën κερδίζει τον τίτλο καθώς στο παρελθόν είχαν διακριθεί αντίστοιχα το AX το 1988, το C4 το 2005 και το Grand C4 Picasso το 2007.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας CITROËN

H Citrοën Ελλάς, στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της φιλοσοφίας, ανοίγει ένα νέο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες της, με στόχο την άμεση και αποτελεσματική ενημέρωσή τους.

Μια ομάδα επαγγελματιών συμβούλων εξυπηρέτησης, είναι στην αποκλειστική διάθεση των πελατών, για να παρέχουν πληροφορίες για:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

•           τα διαθέσιμα αυτοκίνητα

•           τις προϊοντικές και τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων

•           το δίκτυο Διανομέων και Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων Citrοën

•           τις προωθητικές ενέργειες που ισχύουν την εκάστοτε περίοδο

•           τυχόν παράπονα ή υποδείξεις

•           ή  οποιοδήποτε θέμα που αφορά τη χρήση του αυτοκινήτου

Η ανοιχτή γραμμή Citrοën παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας από 9:00 – 21:00, Δευτέρα-Σάββατο, από σταθερό χωρίς χρέωση στον αριθμό 8015005565 και 2111805565 από κινητό.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης