Το νέο Ford Focus RS έφτασε. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2009, το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής όλων των εποχών της Ford Ευρώπης κάνει το ντεμπούτο του σε μορφή τελικής παραγωγής για πρώτη φορά, μετά από μία πρώτη γεύση που πήρε το κοινό στα περσινά Σαλόνια Αυτοκινήτου του Λονδίνου και του Παρισιού.
Το θρυλικό λογότυπο Ford RS επιστρέφει μετά από έξι χρόνια, μέσα από μία σύγχρονη ερμηνεία της φιλοσοφίας RS, αντιπροσωπεύοντας την πιο πρόσφατη πρόταση μιας εντυπωσιακής σειράς προσιτών και πρακτικών, αλλά παράλληλα συναρπαστικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Διαθέσιμο σε τρία χρώματα – μεταξύ των οποίων το εντυπωσιακό ‘Ultimate Green’ που αποτελεί σήμα κατατεθέν – με ασορτί καμπίνα, το νέο Focus RS είναι το αποτέλεσμα εργασιών εξέλιξης μιας πενταετίας από την Ford Team RS και συνδυάζει αποκλειστική μηχανολογία, σχεδίαση και αεροδυναμική με την έμφυτη πρακτικότητα ενός Ford Focus.
Όντας γνήσιο Ford RS και κανονικό μέλος της οικογένειας Focus, το νέο Focus RS αντιπροσωπεύει μία σημαντική στιγμή στην κληρονομιά και των δύο σειρών μοντέλων. Το ξεκίνημα της παραγωγής του το 2008, σηματοδότησε την 10η επέτειο του Ford Focus και 40 χρόνια του Ford RS, υποστηριζόμενο από δύο τίτλους Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Στην καρδιά του νέου Focus RS βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Duratec RS 2.5-λίτρων, ο οποίος με μέγιστη ισχύ 305PS (300 bhp) στις 6500 rpm και μέγιστη ροπή 440Nm μεταξύ 2300 και 4500 rpm, κάνει τη διαφορά στον τομέα των επιδόσεων.
Η ροπή αυτή μεταφέρεται στο δρόμο με τη βοήθεια ενός ελικοειδούς διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Quaife, βελτιστοποιημένου από την Ford Team RS για το εξατάχυτο νέο Focus RS.
Η μετατροπή μιας τέτοιας ιπποδύναμης σε προσιτές – για το μέσο οδηγό – συναρπαστικές επιδόσεις και σίγουρη πρόσφυση ήταν η πρόκληση που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι διάσημοι ειδικοί δυναμικής της Ford Ευρώπης.
Το νέο Focus RS έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 263 km/h. Είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών στο διαβόητο σιρκουί ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς της Ford Ευρώπης στην Πίστα Δοκιμών του Lommel στο Βέλγιο, ξεπερνώντας ακόμα και το Ford GT.