Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν από σχεδόν 30 χρόνια η Toyota μύησε τον πλανήτη στην υβριδική τεχνολογία, παρουσιάζοντας το Prius Hybrid πρώτης γενιάς. Μία τεχνολογία που έμελλε να αλλάξει τον κόσμο και σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά να είναι η νέα πραγματικότητα της αυτοκίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον τα υβριδικά Prius πρώτης γενιάς κοντεύουν στο τέλος της ζωής τους και η Toyota εφαρμόζει μία πρωτοποριακή τεχνική ανακύκλωσης, που προσφέρει μόνο θετικά αποτελέσματα.

Στο πλαίσιο της ουδετερότητας άνθρακα, της ανακύκλωσης και της σωστής διαχείρισης χρησιμοποιημένων υλικών, η ιαπωνική φίρμα σύναψε συμφωνία με την εταιρία Redwood Materials. Μία συμφωνία από την οποία η Toyota θα μπορεί να επαναχρησιμοποιεί υλικά από τις μπαταρίες των Prius 1ης γενιάς στα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, θα μπορεί να προμηθεύεται από την Redwood Materials ενεργά υλικά καθόδου (CAM) και φύλλα χαλκού ανόδου για την παραγωγή νέων μπαταριών. Επίσης θα παρέχει υλικά που περιλαμβάνουν τουλάχιστον 20% ανακυκλωμένο νικέλιο, 20% ανακυκλωμένο λίθιο και 50% ανακυκλωμένο κοβάλτιο. Η Redwood Materials, με τη σειρά της, επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της στη Βόρεια Νεβάδα και ξεκινά τη δημιουργία του δεύτερου Battery Materials Campus έξω από το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας.

Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του αποσυρόμενου στόλου της Toyota βρίσκεται στην Καλιφόρνια, πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να καταλήξουν στις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης της Redwood στη Νεβάδα. Το νέο οικοσύστημα που διαμορφώνουν οι δύο εταιρείες αναμένεται να ανακυκλώσει, να ανακατασκευάσει και να επαναχρησιμοποιήσει περίπου 5 εκατομμύρια λειτουργικές μονάδες τα επόμενα χρόνια.

Η συνεργασία αποτελεί μέρος των φιλόδοξων στόχων βιωσιμότητας της Toyota. Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα για τις παγκόσμιες δραστηριότητές του έως το 2035 και να επεκτείνει το ίδιο καθεστώς στα οχήματά του έως το 2050.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης