Κινηματογραφικές Πρεμιέρες - Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013, 04:00
Κινηματογραφικές Πρεμιέρες - Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου
Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

Μικρά Αγγλία
Μεταφρασμένος Τίτλος: Little England

Ένα σπίτι. Ένα μυστικό. Ένας άντρας. Δύο αδελφές.
Η «Μικρά Αγγλία» είναι η νέα ταινία του Παντελή Βούλγαρη σε σενάριο της Ιωάννας Καρυστιάνη. Πρόκειται για την κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου της που εκδόθηκε το 1997, τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος, αγαπήθηκε από χιλιάδες αναγνώστες και μεταφράστηκε σε πολλές ξένες γλώσσες.

Η ιστορία διαδραματίζεται στο ναυτονήσι της Άνδρου και στις θάλασσες των ποντοπόρων φορτηγών. Διατρέχει τις δεκαετίες του 1930 και 1940. Καταγράφει τις φουρτούνες της ζωής, πελαγίσιες αλλά και στεριανές. Στα σπίτια των ναυτικών οι γυναίκες σηκώνουν μόνες τα βάρη της καθημερινότητας, τους καημούς της νύχτας. Αγαπούν απόντες, αγωνιούν, υπομένουν, φαντάζονται κι όλο περιμένουν, περιμένουν.

Οι αυστηρές επιταγές της μικρής κοινωνίας, οι αβάσταχτοι κοινωνικοί ρόλοι που απονέμονται χωρίς να υπάρχει επιλογή, η μοναξιά, η λησμονιά, το συμφέρον, οι τύψεις, ο πόλεμος, το πένθος, όλα οφείλουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, ακόμα και όταν αυτές είναι τα τεράστια κύματα του ωκεανού ή τα μυστικά μιας διπλοκατοικίας.

Πιστή στην απτή ομορφιά του νησιού, η ταινία δεν είναι ειδυλλιακή. Δεν γυρίστηκε καλοκαίρι, δεν απαθανατίζει τα εξωστρεφή καλοκαίρια. Η Μικρά Αγγλία αναδεικνύει με σπάνια ευαισθησία το τοπίο της Άνδρου, τις βραχοσπηλιές, τις ξερολιθιές, τους περιστεριώνες, τα γεφυράκια, τα στενά.

Πιστή στη διαχρονικότητα των αυθεντικών συναισθημάτων, η ταινία δεν περιορίζεται στην εποχή της. Δεν είναι μια ταινία εποχής. Είναι ένα φιλμ που ξεπερνάει την εποχή στην οποία διαδραματίζεται και ξετυλίγει μέσα από τον μικρόκοσμο της οικογένειας το κουβάρι της ανθρώπινης περιπέτειας, της παράφορης αγάπης μιας γυναίκας για έναν άντρα, ενός άντρα για τη θάλασσα και την εμμονή μιας μητέρας για την ασφάλεια που δίνουν οι καλοί λογαριασμοί.

Ο Βούλγαρης με διεισδυτική και στοχαστική ματιά υπηρετεί κινηματογραφικά μία σύνθετη ιστορία, που φωτίζει τις σκιές της καθημερινότητας, τα κρυμμένα μυστικά, τις ταραγμένες σχέσεις και το κόστος της υποταγής. Για μία ακόμη φορά εμπιστεύεται τους πρωταγωνιστικούς ρόλους σε πρωτοεμφανιζόμενους ηθοποιούς, ενώ αναδεικνύει και ψυχογραφεί σε βάθος το πολυπληθές καστ.

Η 20χρονη Όρσα (Πηνελόπη Τσιλίκα) είναι παράφορα ερωτευμένη με τον υποπλοίαρχο Σπύρο Μαλταμπέ (Ανδρέας Κωνσταντίνου). Κλειστός χαρακτήρας δεν αποκαλύπτει το μυστικό της σε κανέναν. Η μικρότερη αδελφή της, Μόσχα (Σοφία Κόκκαλη), δυναμική και γεμάτη όνειρα θέλει να φύγει από την Άνδρο, να αποδράσει από τη μοίρα των γυναικών του νησιού να παντρεύονται ναυτικούς που όλο λείπουν ή θαλασσοπνίγονται.

Για τη μητέρα τους, Μίνα (Αννέζα Παπαδοπούλου), σύζυγο καπετάνιου που προτιμά το Ατλάντικο Σουρ από το σπίτι του, ο έρωτας είναι κακός μπελάς και πόνος. Παρακάμπτοντας τα αισθήματα των κοριτσιών της, συνωμοτεί, αξιοποιεί γνωριμίες και τις παντρεύει με γνώμονα το συμφέρον.

Την Όρσα με τον πλοιοκτήτη και καπετάνιο Νίκο Βατοκούζη (Μάξιμος Μουμούρης) και λίγο αργότερα τη Μόσχα με τον καπετάνιο πλέον Σπύρο. Άθελά της ναρκοθετεί το ίδιο της το σπιτικό. Το διώροφο που έχτισε με τα εμβάσματα του άντρα της. Στο κάτω σπίτι η Όρσα. Στο πάνω η Μόσχα.



Carrie

Μετά την εμβληματική ταινία του 1976 σε σκηνοθεσία του Brian De Palma, το Carrie - το παρθενικό, περίφημο μυθιστόρημα του δεξιοτέχνη του τρόμου Stephen King -επιστρέφει στη μεγάλη υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της ταλαντούχας Kimberly Pierce (Boys Don’t Cry). Πρόκειται για μια νέα προσέγγιση του βιβλίου από την πένα του Roberto Aguirre- Sacasa (Glee, Big Love, Spider-Man: Turn Off the Dark μιούζικαλ) που σκοπεύει να καταδυθεί στην ψυχική άβυσσο των χαρακτήρων, αναθέτοντας τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στην εκπληκτική Julian Moore και την ανερχόμενη Chlöe Grace Moretz (Hugo, Dark Shadows).

Ένα περιθωριοποιημένο κορίτσι ζει μαζί με τη φανατικά θρησκευόμενη μητέρα του, ενώ έχει ήδη ανακαλύψει ότι διαθέτει τηλεκινητικές ικανότητες. Όταν οι συμμαθητές της θα αρχίσουν να τη φοβερίζουν και να καταστρώνουν χοντροκομμένες φάρσες σε βάρος της, η Carrie θα φτάσει στα όρια της και θα εκδικηθεί τους πάντες την ημέρα του χορού του σχολείου.

Σκηνοθεσία: Kimberly Peirce
Σενάριο: (Βασισμένο σε βιβλίο του Stephen King) Roberto Aguirre-Sacasa
Παίζουν: Chloe Grace Moretz, Judy Greer, Portia Doubleday, Alex Russell, Gabriella Wilde, Ansel Elgort, Julianne Moore



Behind the Candelabra

«Η υπερβολή στη ζωή είναι υπέροχο πράγμα!». Λιμπεράτσε

Επίσημη συμμετοχή στο φεστιβάλ των Καννών 2013.
Η ταινία κατέκτησε 11 βραβεία Έμμυ 2013 (από τις συνολικά 15 υποψηφιότητες), μεταξύ των οποίων και τα βραβεία καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας και α’ ανδρικού ρόλου.

Πριν τον Έλβις, τον Έλτον Τζον, τη Μαντόνα και τη Λέιντι Γκάγκα, ήταν ο Λιμπεράτσε: ένας βιρτουόζος πιανίστας, μοναδικός περφόρμερ και λαμπερός αστέρας στη σκηνή και την τηλεόραση. Το όνομά του, συνώνυμο με το σόου, την ακραία πολυτέλεια και… τα κηροπήγια, έγινε γνωστό σε κάθε άκρη του πλανήτη και στη 40χρονη καριέρα του απέκτησε ένα πιστό, φανατικό κοινό. Η ταινία φωτίζει την προσωπική ζωή του Λιμπεράτσε, και συγκεκριμένα τη σχέση του με το νεαρό Σκοτ Θόρσον, από την πρώτη στους συνάντηση στο Hilton του Las Vegas μέχρι τον πικρό, δημόσιο χωρισμό τους.

Η «σπίθα» για το έργο πρωτοάναψε στο μυαλό του Στίβεν Σόντερμπεργκ 13 χρόνια πριν, κατά τα γυρίσματα του ‘Traffic’, όταν ο σκηνοθέτης είδε στο πρόσωπο του Μάικλ Ντάγκλας την πιθανή προσωποποίηση του Λιμπεράτσε. Από εκείνη τη στιγμή ο σκηνοθέτης άρχισε να κάνει έρευνα πάνω στην ιστορία του διάσημου showman: «Δεν ήθελα να γυρίσω μια τυπική βιογραφική ταινία, αλλά δεν ήξερα από πού να το πιάσω… Μέχρι που κάποιος μου σύστησε να διαβάσω το βιβλίο του Σκοτ Θόρσον “Behind the Candelabra”, κι αυτό μου έδειξε τη σωστή κατεύθυνση» θυμάται ο Σόντερμπεργκ. «Για μένα ήταν σημαντικό να δείξω στον κόσμο ότι ο Λιμπεράτσε δεν ήταν ένας επιφανειακός σόουμαν αλλά ένας πραγματικά ταλαντούχος μουσικός. Κι επίσης ότι η σχέση του με τον Σκοτ ήταν μια πραγματική σχέση ζευγαριού. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να φτιάξω μια καρικατούρα ούτε για τους χαρακτήρες αλλά ούτε και για τη σχέση τους».

Το έργο γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, το Παλμ Σπρινγκς και το Λας Βέγκας, χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερες πραγματικές τοποθεσίες αλλά και αντικείμενα από τη ζωή του Λιμπεράτσε: το διαμέρισμά του στο L.A., την εκκλησία Our Lady of Solitude όπου έγινε η κηδεία του, την αίθουσα του πρώην Las Vegas Hilton όπου έδινε τα σόου του. Η συγκεκριμένη αίθουσα βέβαια είχε αλλάξει με το χρόνο, και οι παραγωγοί αναγκάστηκαν να την ξαναφτιάξουν όπως ήταν τότε, μια σκηνή με διπλάσιο μήκος από την τυπική σκηνή του Μπρόντγουεϊ, ικανή να φιλοξενήσει την 7μετρη Ρολς Ρόις του καλλιτέχνη, μαζί με τα δύο πιάνα του.

Ο σκηνογράφος Χάουαρντ Κάμινγκς χρειάστηκε να φτιάξει 30 διαφορετικά σκηνικά μέσα σε έξι μόνο εβδομάδες, για να περιγράψει τον κόσμο του Λιμπεράτσε από το 1977 μέχρι το 1982. Επέλεξε να χρησιμοποιήσει τους καθρέφτες και τις αντανακλάσεις σαν μεταφορά για τη διπλή ζωή του καλλιτέχνη. Για τις ανάγκες της σκηνής με τη μονομαχία των πιάνων, οι παραγωγοί έφεραν ξανά στον ίδιο χώρο τα δύο πιάνα του Λιμπεράτσε μετά από 30 χρόνια: το ένα από το μουσείο Λιμπεράτσε στο Λας Βέγκας και το άλλο από το Baldwin Piano showroom, όπου κατάφεραν να το εντοπίσουν μετά από αρκετή έρευνα. Αλλά και όλα τα πιάνα που φαίνονται στην ταινία ήταν πραγματικά του καλλιτέχνη. Επίσης η Ρολς Ρόις που εμφανίζεται στη σκηνή ήταν… το μπαρ του! «Όταν πηγαίναμε στο σπίτι του στο Παλμ Σπρινγκς, μπαίναμε από την πόρτα του γκαράζ, καθόμασταν στη Ρολς Ρόις, και το προσωπικό του μας σέρβιρε ποτά εκεί» θυμάται ο Τζέρι Γουέιντραουμπ. Για να διακοσμήσει το διαμέρισμά του Λιμπεράτσε στο L.A., η ομάδα σκηνογραφίας πραγματοποίησε μια απίστευτη επιχείρηση ώστε να ξαναβρεί πραγματικά αντικείμενα του σπιτιού, από έπιπλα και φωτιστικά μέχρι έργα τέχνης και μικροαντικείμενα.

Όσον αφορά τα κοστούμια, η ενδυματολόγος Έλεν Μιρότζνικ μελέτησε τη συλλογή ρούχων και κοσμημάτων του Μουσείου Λιμπεράτσε και στη συνέχεια συνεργάστηκε με τους καλύτερους δημιουργούς του Χόλυγουντ για να φτιάξει την απαιτητική γκαρνταρόμπα της ταινίας: μόνο ο Μάικλ Ντάγκλας και ο Ματ Ντέιμον αλλάζουν 60 κοστούμια ο καθένας μέσα στο έργο! Και το κάθε κοστούμι ήταν ένα project από μόνο του: για παράδειγμα, σε μία από τις αξιομνημόνευτες εμφανίσεις του, ο Λιμπεράτσε φορούσε μια λευκή γούνα από αλεπού με 5 μέτρα ουρά και βάρος 45 κιλά, συνολικής αξίας 400.000 δολαρίων – η Μιρότζνικ δημιούργησε βέβαια μια πιο οικολογική και ελαφριά εκδοχή για τις ανάγκες του έργου.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΙΜΠΕΡΑΤΣΕ
Ο Βλάντζιου Βαλεντίνο Λιμπεράτσε γεννήθηκε το 1919 στο Γουινσκόνσιν των ΗΠΑ, από μητέρα Πολωνέζα και πατέρα Ιταλό, και ανάμεσα στις δεκαετίες ’50 και ’70 ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος showman στον κόσμο. Οι συναυλίες, ηχογραφήσεις, ταινίες και τηλεοπτικές εμφανίσεις του δημιούργησαν ένα φανατικό, κατά βάση γυναικείο κοινό.

Από μικρός μοιράστηκε το πάθος για τη μουσική του τρομπετίστα πατέρας του, και ξεκίνησε να ασχολείται με το κλασικό πιάνο σε ηλικία τεσσάρων ετών. Ασχολήθηκε επίσης με την ποπ και την τζαζ, και ήδη στα είκοσί του χρόνια, όταν έδωσε το πρώτο του κονσέρτο με τα συμφωνική ορχήστρα του Σικάγο, είχε αναπτύξει το δικό του μουσικό στιλ, «ποπ με λίγη κλασική» όπως χαρακτηριστικά το αποκαλούσε. Εκείνη την εποχή ξεκίνησε την πρώτη του περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες με το αυτοσχέδιο πιάνο του και το χαρακτηριστικό κηροπήγιο [candelabra], το οποίο εμπνεύστηκε από την κινηματογραφική βιογραφία του Σοπέν από τον Τσαρλς Βιντόρ με τίτλο ‘A Song to Remember’.

Το 1952 η φήμη του απογειώθηκε με την τηλεοπτική σειρά “The Liberace Show”, που έγινε μία από τις πιο δημοφιλείς εκπομπές της δεκαετίας του 50 στην Αμερική. Η τηλεοπτική επιτυχία οδήγησε με τη σειρά της στις επιτυχημένες live εμφανίσεις, αρχικά στο Madison Square Garden και στη συνέχεια στο Λας Βέγκας και σε ολόκληρο τον κόσμο, όπου ο Λιμπεράτσε έπαιζε πιάνο, τραγουδούσε, χόρευε, και αστειευόταν με το κοινό. Επιπλέον, εμφανίστηκε σε τέσσερεις ταινίες και σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές πέραν της δικής του, ηχογράφησε έξι χρυσά άλμπουμ και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Γκίνες ως ο πιο ακριβοπληρωμένος μουσικός στον κόσμο. Επηρέασε σημαντικά τις επόμενες γενιές μουσικών, όπως για παράδειγμα τον Έλβις, του οποίου οι εμφανίσεις στο Λας Βέγκας τη δεκαετία του ’70 θυμίζουν έντονα την σκηνική παρουσία του Λιμπεράτσε.

Σε ολόκληρη την καριέρα του ο Λιμπεράτσε κράτησε την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αφού εκείνη την εποχή η ομοφυλοφιλία δεν ήταν αποδεκτή. Ακόμα και όταν η σχέση του με τον Σκοτ Θόρσον κατέληξε στα δικαστήρια, ο Λιμπεράτσε συνέχισε να αρνείται ότι ήταν ομοφυλόφιλος και ότι είχαν υπάρξει εραστές.

Σκηνοθεσία ΣΤΙΒΕΝ ΣΟΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ
Σενάριο ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΛΑ ΓΚΡΑΒΕΝΙΖ βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο των ΣΚΟΤ ΘΟΡΣΟΝ & ΑΛΕΞ ΘΟΡΛΕΪΦΣΟΝ
Πρωταγωνιστούν ΜΑΪΚΛ ΝΤΑΓΚΛΑΣ, ΜΑΤ ΝΤΕΪΜΟΝ, ΝΤΑΝ ΑΚΡΟΪΝΤ, ΡΟΜΠ ΛΟΟΥ, ΣΚΟΤ ΜΠΑΚΙΟΥΛΑ, ΤΟΜ ΠΑΠΑ, ΠΟΛ ΡΕΪΖΕΡ, ΝΤΕΜΠΙ ΡΕΪΝΟΛΝΤΣ



Homefront
Μεταφρασμένος Τίτλος: Απρόσκλητος Επισκέπτης

Όταν ο σεναριογράφος του θρυλικού «Ρόκι» και τιτάνας της κινηματογραφικής δράσης, Σιλβέστερ Σταλόνε, γράφει μια ιστορία αδρεναλίνης κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των Τζέισον Στέιθαμ, Τζέιμς Φράνκο και Γουινόνα Ράιντερ, τότε μπορούμε, χωρίς καμία αμφιβολία να μιλάμε για μια από τις πιο εκρηκτικές περιπέτειες της σεζόν.

Ο Φιλ Μπρόουκερ (Τζέισον Στέιθαμ) είναι ένας οικογενειάρχης, πρώην πράκτορας του σκληρού σώματος της δίωξης ναρκωτικών. Μαζί με την κόρη του - και προκειμένου να καταφέρει να ζήσει μια γαλήνια ζωή και να αφήσει πίσω, μια για πάντα, το μπερδεμένο του παρελθόν – ο Φιλ αποφασίζει να μετακομίσει σε μια φαινομενικά ήσυχη περιοχή της αμερικάνικης υπαίθρου. Η νέα ζωή του πρώην πράκτορα δείχνει, μέρα με τη μέρα, να παίρνει όλο και πιο άγρια τροπή, μέχρι τη στιγμή που ανακαλύπτει ότι η πλαστική γαλήνη της επαρχιακής πόλης κρύβει, κάτω από το λεπτό της κάλυμμα, το αληθινό πρόσωπο ενός ανήμερου κτήνους.

Μια ακραία επικίνδυνη ομάδα του υποκόσμου, πουλώντας επικίνδυνα νταηλίκια και ανεξέλεγκτη βία, λυμαίνεται την μικρή επαρχιακή τους πόλη διακινώντας τεράστιες ποσότητες ναρκωτικών. Η μοίρα φέρνει τον Μπρόουκερ στο διάβα τους, μέσα από τη μεγαλειώδη μορφή ενός ψυχασθενούς μεγαλέμπορου ναρκωτικών, ο οποίος εμφανίζεται ξαφνικά στο προσκήνιο. Ο ημιπαράφρων βαρόνος Γκέιτορ Μποντάιν είναι αυτός που καταφέρνει να ξανασπρώξει τον Μπρόουκερ στην καρδιά του κυκλώνα, στη μέση μιας επικίνδυνης περιπέτειας, σαν αυτές που από καιρό πάλευε να αποφύγει. Μην έχοντας τη δυνατότητα εναλλακτικής, ο πρώην πράκτορας της δίωξης ναρκωτικών και νυν φιλήσυχος οικογενειάρχης, προκειμένου να καταφέρει να σώσει την οικογένειά του, αναγκάζεται να πάρει την κατάσταση πάνω του. Κι όταν ο Τζέισον Στέιθαμ αποφασίζει πως έχει έρθει η στιγμή να λερώσει τα χέρια του, τότε είναι σαφές πως κάποιος θα βιώσει άμεσα τις πιο δύσκολες μέρες της ζωής του!


Enough Said
Μεταφρασμένος Τίτλος: Εκεί που Δεν το Περιμένεις

Μια έξυπνη, αστεία και διορατική κωμωδία με κοφτερή ματιά που εξερευνά τη χαοτική κατάσταση του έρωτα. Είναι η τελευταία ταινία του Αμερικανού, βραβευμένου με Χρυσή Σφαίρα, ηθοποιού, Τζέιμς Γκαντολφίνι ( “Sopranos”), ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 52 ετών. Συμπρωταγωνιστούν η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα, Τζούλια Λούις Ντρέιφους (“Veep”, “Seinfeld”), η υποψήφια για Όσκαρ, Τόνι Κολέτ (“The Sixth Sense”, “Hitchcock) και η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ, Κάθριν Κίνερ (“Capote”, “Being John Malkovich”).

Στην καινούργια ρομαντική κομεντί της Νικόλ Χολοφσένερ, η Εύα, μια μητέρα χωρισμένη και μόνη, απολαμβάνει τη δουλειά της ως μασέζ, έχοντας έναν συνεχή φόβο για την επικείμενη αποχώρηση της κόρης, η οποία ετοιμάζεται να φύγει για σπουδές. Καθώς η μέρα της αναχώρησης πλησιάζει, η Εύα γνωρίζει τον Άλμπερτ, έναν γλυκό και αστείο εργένη, με τον οποίο μάλιστα τυγχάνει να μοιράζονται και τις ίδιες ιδέες. Όσο η ρομαντική σχέση ανάμεσα στους δυο, ανθίζει, η Εύα αποκτά μια καινούρια φίλη, τη νέα της πελάτισσα ονόματι Μαριάν. Η Μαριάν είναι μια όμορφη «σχεδόν τέλεια» ποιήτρια, η οποία υπολείπεται μιας πολύ σημαντικής αρετής: δε μπορεί με τίποτα να σταματήσει να «θάβει» τον πρώην άντρα της. Όταν η Εύα μαθαίνει όλη την αλήθεια για τη σχέση της Μαριάν με τον πρώην της, τότε αρχίζει και η ίδια να έχει αμφιβολίες για τη σχέση της με τον Άλμπερτ.

Το «Εκεί Που Δεν Το Περιμένεις» παρουσιάζει τα ελαττώματα που έχουμε σαν άνθρωποι αλλά και την υπέροχη αίσθηση που απολαμβάνουμε όταν τα αποδεχόμαστε.

«Δεν πίστευε ότι μπορεί να παίξει τον κεντρικό ήρωα σε μια ρομαντική ταινία, παρότι όλοι όσοι τον έβλεπαν στο γύρισμα τον έβρισκαν σέξι και τρομερά διασκεδαστικό. Ήταν χαρισματικός, σεμνός και απίστευτα ταλαντούχος. Όχι μόνο αντεπεξήλθε θαυμάσια στον πρωταγωνιστικό αυτό ρόλο, αλλά η ερμηνεία του είναι διακριτική, συγκινητική και αληθινά υπέροχη.» , δηλώνει η σκηνοθέτιδα για τον Γκαντολφίνι.



Runaway Day


Η Μαρία και ο Λουκάς αποφασίζουν χωρίς κάποιο προφανή λόγο να τραπούν σε φυγή από τα σπίτια τους. Καθένας τους βρίσκεται αντιμέτωπος με τα προσωπικά του προβλήματα: Η Μαρία είναι εγκλωβισμένη σε ένα γάμο με το νεόπλουτο Δημήτρη μεγαλώνοντας τα δυο παιδιά τους. Ο Λουκάς είναι άνεργος, πνιγμένος στα χρέη και φροντίζει παράλληλα την άρρωστη μητέρα του.
Δραπετεύοντας από τις προσωπικές τους φυλακές αρχίζουν μια περιπλάνηση στη σύγχρονη Αθήνα, εξερευνώντας την πόλη από την αρχή. Αυτή η βόλτα εξελίσσεται από αστεία έως επικίνδυνη. Οι δυο τους αναλώνονται σε μια σειρά από μικρές και μεγάλες παρανομίες ενώ παράλληλα συναντούν ιδιαίτερους χαρακτήρες. Παράλληλα διάφοροι άνθρωποι βρίσκονται στο κατόπι τους: Δυο αστυνομικοί αναζητούν τη Μαρία, ενώ ένας μυστηριώδης άνδρας ψάχνει απεγνωσμένα να βρει τον Λουκά.

Σκηνοθέτης: Δημήτρης Μπαβέλλας



L`Apprenti Pere Noel et le Flocon Magique

Μεταφρασμένος Τίτλος: Αη Βασίλης Τζούνιορ

Ο νέος Άγιος Βασίλης είναι o 7χρονος Νίκολας! Δυο μέρες πριν από τη μεγάλη βραδιά, θα πρέπει να λύσει ένα δύσκολο πρόβλημα: η μαγεία των Χριστουγέννων φαίνεται να εξαφανίζεται από τον κόσμο και απ΄ ό,τι φαίνεται για αυτό φταίει ο ίδιος ο Νίκολας. Ενώ πιστεύει πως πρέπει να συμπεριφερθεί ως ενήλικος στις νέες του αρμοδιότητες, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ενισχύει την εξάπλωση της ασθένειας ‘’θέλω-να- μεγαλώσω-πριν-της-ώρας μου’’. Το Συμβούλιο των Συνταξιούχων Άγιο-Βασίληδων θα αναγκαστεί να τον απαλλάξει από τα καθήκοντα του και να αναθέσει τη δουλειά σε κάποιον πιο έμπειρο, ώστε να προλάβουν να μοιραστούν τα δώρα στην ώρα τους. Για να ξανακερδίσει τη δουλειά του, ο Νίκολας θα πρέπει να ξαναβρεί τη χαμένη του αθωότητα, τη φρεσκάδα και την ανεμελιά της παιδικής του ηλικίας.

Ο νέος Άη Βασίλης είναι o 7χρονος Νικόλας! Αυτό από μόνο του είναι, χμμμ... θέμα.
Δυο μέρες πριν από τη μεγάλη βραδιά, θα πρέπει να λύσει ένα δύσκολο πρόβλημα: η μαγεία των Χριστουγέννων φαίνεται να εξαφανίζεται από τον κόσμο και ενδεχομένως για αυτό να φταίει ο ίδιος.
Γιατί όμως; Φυσικά γιατί ξέχασε πως είναι παιδί και προσπάθησε να μεγαλώσει πριν της ώρας του.
Το Συμβούλιο των Συνταξιούχων Αη-Βασίληδων θα αναγκαστεί να τον απαλλάξει από τα καθήκοντα του και να αναθέσει τη δουλειά σε κάποιον πιο έμπειρο, ώστε να προλάβουν να μοιραστούν τα δώρα στην ώρα τους. Για να ξανακερδίσει τη δουλειά του, ο Νικόλας θα πρέπει να ξαναβρεί τη χαμένη του αθωότητα, τη φρεσκάδα και την ανεμελιά της παιδικής του ηλικίας.

Σκηνοθεσία: ΛΟΥΚ ΒΙΝΣΙΓΚΕΡΑ
Ηθοποιοί: ΝΤΙΝΟΣ ΣΟΥΤΗΣ , ΜΑΡΙΑ ΖΕΡΒΟΥ , ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ , ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΣΟΦΙΑ , ΤΑΝΙΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ , ΒΟΥΛΑ ΚΩΣΤΑ



Ο Δρόμος του Ορφέα
Μεταφρασμένος Τίτλος: Orfeas` Path

Η Νίκη ζει στην Αθήνα με τον σύζυγό της και τον επτάχρονο γιο της, Ορφέα. Η νεαρή γυναίκα παγιδευμένη σε ένα βαρετό γάμο, συναντά και ερωτεύεται τον Γιάννη, ένα νεαρό μποέμ άντρα της πόλης. Και οι δύο αισθάνονται μια ισχυρή έλξη που κυριαρχεί το σώμα και την ψυχή τους, και αποφασίζουν να δραπετεύσουν στην ελληνική φύση. Η επιστροφή στη μεγάλη πόλη θα φέρει αλλαγές και θα σηματοδοτήσει νέες απρόβλεπτες εξελίξεις.

Ο Ορφέας θα εξαφανιστεί και η Νίκη θα αναγκαστεί να επιστρέψει βίαια στην πραγματικότητα.

Σκηνοθεσία: Κώστας Κολημένος
Σενάριο: Κώστας Κολημένος
Πρωταγωνιστούν: Μπίλιω Καλιακάτσου, Γιάννης Χρηστοδουλιάς, Ο μικρός Μπίλης Στάμος, Γιώργος Καπετανάκος, Άννα Αντωνοπούλου, Αντώνης Μουλάς, Σταύρος Τσαγκαλίδης, Έλενα Προδρομίδου, Φωτεινή Καττή

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013, 19:17