Κινηματογραφικές Πρεμιέρες- Πέμπτη 26 Απριλίου

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012, 23:18
Κινηματογραφικές Πρεμιέρες- Πέμπτη 26 Απριλίου
Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

Perfect Sense (2011)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Η Αίσθηση του Έρωτα

Η Σούζαν είναι μία επιστήμονας, που αναζητά απαντήσεις σε σημαντικές ερωτήσεις. Τόσο σημαντικές, που έχει εγκαταλείψει άλλα σημαντικά πράγματα, όπως η αγάπη, έως ότου γνωρίσει τον Μάικλ, έναν ταλαντούχο σεφ. Όλα αλλάζουν ξαφνικά. Ενώ η Σούζαν και ο Μάικλ αρχίζουν να βιώνουν πρωτόγνωρα συναισθήματα, σε ολόκληρο τον πλανήτη ο κόσμος αισθάνεται επίσης περίεργα κάτι επηρεάζει τις αισθήσεις. Η Σούζαν και ο Μάιλ επιβιβάζονται σε μια συναισθηματική περιπέτεια, βιώνοντας στιγμές αγνής σύνδεσης. Είναι επειδή ερωτεύονται ή επειδή καταρρέει ο κόσμος γύρω τους; Μια ματιά στο τι σημαίνει να αγαπάς και να αγαπιέσαι σ' αυτούς τους ταραχώδεις καιρούς.



Συντελεστές :
Ewan McGregor , Eva Green, Connie Nielsen, Ewen Bremner, Stephen Dillane
Σκηνοθεσία: David Mackenzie
Σενάριο: Kim Fupz Aakeson

The Avengers (2012)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Οι Εκδικητές

Μια ταινία του ΤΖΟΣ ΓΟΥΙΝΤΟΝ

Η Marvel το ’πε και το ’κανε: για πρώτη φορά στην ιστορία της 7ης Τέχνης, ο Iron Man, ο Captain America, ο Thor, ο Hulk και μερικοί ακόμη από τους δημοφιλέστερους υπερήρωες που συναντάμε στα comics της, εμφανίζονται μαζί στην ίδια ταινία! Ο Τζος Γουίντον, ιθύνων νους ορισμένων από τις πλέον επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές φαντασίας της τελευταίας 15ετίας («Buffy», «Firefly», «Dollhouse»), ανέλαβε να φέρει εις πέρας το μεγαλεπήβολο σχέδιο της ένωσης των κρίκων όλης αυτής της κινηματογραφικής αλυσίδας, η οποία ξεκίνησε το 2008 με το πρώτο «Iron Man», υποσχόμενος πως οι τρισδιάστατοι «Εκδικητές» του θα δώσουν νέο νόημα στον όρο «event movie».

Οι Ντάουνι τζούνιορ, Έβανς και Χέμσγουορθ επιστρέφουν στους ρόλους των Iron Man, Captain America και Thor αντίστοιχα, ενώ στο πλάι τους θα δούμε, μεταξύ άλλων, τον Τζέρεμι Ρένερ ως Hackeye και τον Μαρκ Ρούφαλο ως Μπρους Μπάνερ, αλλά και ως Hulk, χάρη στην τεχνική του performance capture. Όσο για τον σαρδόνιο Νικ Φιούρι του Τζάκσον, από «μεσάζοντας» προάγεται επιτέλους σε βασικό πρωταγωνιστή με σημαίνοντα ρόλο στα τεκτενόμενα.

Μια ιστορική μέρα ξημερώνει για τον πλανήτη μας, όταν ένας αναπάντεχος εχθρός αρχίζει να σπέρνει την καταστροφή. Ο Νικ Φιούρι, διευθυντής του διεθνούς οργανισμού SHIELD, ο οποίος έχει ως αντικείμενο τη διατήρηση της ειρήνης και της ασφάλειας ανά την υφήλιο, συνειδητοποιεί πως, προκειμένου να ανατραπεί η κρισιμότατη αυτή κατάσταση, που έχει φέρει την ανθρωπότητα στο χείλος του γκρεμού, υπάρχει μόνο μία λύση: να συγκεντρώσει τους Εκδικητές...

Ηθοποιοί:
Ρόμπερτ Ντάουνι τζούνιορ
Κρις Έβανς
Μαρκ Ρούφαλο
Κρις Χέμσγουορθ
Σκάρλετ Γιόχανσον
Τζέρεμι Ρένερ
Τομ Χίντλστον
Σάμιουελ Λ. Τζάκσον
Στέλαν Σκάρσγκαρντ


We Bought a Zoo (2011)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Ο Ζωολογικός μας Κήπος


Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Κάμερον Κρόου (“Almost Famous”) επιστρέφει με μια αληθινή ιστορία για την αναζήτηση της ευτυχίας, τη δύναμη της οικογένειας και τον θρίαμβο της ελπίδας. Πρωταγωνιστούν οι Ματ Ντέιμον (“Hereafter”), Σκάρλετ Τζοχάνσον (“Iron Man 2”) και Ελ Φάνινγκ (“Super 8”).

Ένας πατέρας ο οποίος έχει μείνει χήρος, αγοράζει έναν ερειπωμένο ζωολογικό κήπο ελπίζοντας σε μια νέα αρχή. Καθώς όμως έρχεται αντιμέτωπος με αμέτρητα εμπόδια για να καταφέρει να κρατήσει τον ζωολογικό κήπο ανοιχτό, πρέπει ταυτόχρονα να βρει το κουράγιο να αφοσιωθεί ξανά στα παιδιά του και στη νέα τους ζωή.

Το 2006 ο Μπέντζαμιν Μι, ένας βρετανός αρθρογράφος της εφημερίδας Guardian, αποφάσισε να ξεβολέψει την οικογένειά του από μια όμορφη και φιλήσυχη ζωή στη Νότια Γαλλία, και να τη μεταφέρει στον ερειπωμένο ζωολογικό κήπο Ντάρτμουρ, στην αγγλική εξοχή του Ντέβον.

Η οικογένεια του Μπέντζαμιν αποτελείτο από τη γυναίκα του, Κάθριν, τη μητέρα του, τον αδελφό του Ντάνκαν και τα δυο μικρά του παιδιά, την Έλα και τον Μίλο. «Εκείνη την εποχή, αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να αγοράσουμε ένα ζωολογικό κήπο, μια απόφαση όμως που ήταν σχεδόν τυχαία», θυμάται ο Μι. «Ψάχναμε ένα μεγάλο σπίτι στο οποίο να μπορεί να ζει η μητέρα μου μαζί με όλη την οικογένεια, μετά το θάνατο του πατέρα μου. Ανάμεσα στις πολλές επιλογές που μας έστειλε ο κτηματομεσίτης, ήταν και αυτή η υπέροχη περίπτωση: επρόκειτο για ένα παλιό αρχοντικό με δώδεκα δωμάτια κι έναν κήπο 30 στρεμμάτων, στη μέση της εξοχής», συνεχίζει. «Το μοναδικό πρόβλημα ήταν τα 250 άγρια ζώα που κατοικούσαν στον τεράστιο αυτό κήπο. Κοίταζες την κάτοψη του κτιρίου κι έβλεπες την κουζίνα, τα μπάνια, τα δωμάτια …και τα κλουβιά των ζώων. Στην αρχή γελάσαμε, αλλά είπαμε να πάμε να το δούμε.

Αγαπούσαμε πολύ τα ζώα, και μόλις είδαμε το μέρος το ερωτευτήκαμε αμέσως: ξέραμε ότι έπρεπε να το αναλάβουμε. Μας ενημέρωσαν ότι αν δεν το αγόραζε κανείς, ο ζωολογικός κήπος θα έκλεινε και τα μισά ζώα θα θανατώνονταν, γιατί είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις «σπίτι» για τέτοιου είδους ζώα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κατά κάποιο τρόπο μας φάνηκε σαν να είχαμε μια αποστολή: να σταματήσουμε τις διαδικασίες για να σώσουμε το μέρος αυτό».

Λίγους μήνες μετά την αγορά του ζωολογικού κήπου, η Κάθριν, η γυναίκα του Μπέντζαμιν, που ανάρρωνε από καρκίνο, αρρώστησε και πάλι και πέθανε στην ηλικία των 40 χρόνων. Τρεις μήνες αργότερα, ο Μι άνοιξε το ζωολογικό κήπο.

Ο Μι θεωρεί ότι τα επικείμενα εγκαίνια του κήπου υπήρξαν ένας καλός περισπασμός από τη θλίψη, που λειτούργησε θετικά τόσο για τον ίδιο όσο και για την οικογένειά του. «Το να δουλέψουμε τόσο κοντά σε ζώα που εξαρτιόντουσαν από εμάς, ήταν μια πολύ καθαρτική διαδικασία. Παρά το γεγονός ότι ζούσαμε μέσα σε πένθος, μπορούσαμε να κοιτάμε έξω από το παράθυρο και να βλέπουμε τη ζωή να εξελίσσεται. Υπήρχε ένα πηγαινέλα ανθρώπων που έρχονταν να ταΐσουν και να φροντίσουν τα ζώα. Όλα αυτά σε κρατάνε σε επαφή με ολόκληρο τον κύκλο της ζωής. Είναι ένα καλό περιβάλλον για να αναρρώσει κανείς».

Ως έμπειρος δημοσιογράφος και αρθρογράφος, ο Μι ήξερε καλά, πριν ακόμα αγοράσει το ζωολογικό κήπο, ότι θα μπορούσε να γράψει ένα βιβλίο με αυτή του την εμπειρία – αρχικά όμως ήθελε να γράφει μια στήλη σε εφημερίδα. «Πίστευα ότι αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ενδιαφέρον θέμα, με πολύ υλικό - παρόλο που ακόμα κι όταν αγοράστηκαν τα δικαιώματα στο Χόλιγουντ, δεν περίμενα ότι θα πραγματοποιείτο ποτέ. Και όταν άρχισε να πραγματοποιείται, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έφτανε σε τόσο υψηλό επίπεδο, ξεκινώντας από το σκηνοθέτη και τους καταπληκτικούς ηθοποιούς που επιλέχτηκαν».

Η αληθινή περιπέτεια του Μι εξιστορείται στο αυτοβιογραφικό best seller “We Bought a Zoo: The amazing True Story of a Broken-Down Zoo, and the 200 Animals That Changed a Family Forever”. Λίγο πριν την κυκλοφορία του βιβλίου, η ιστορία του Μπέντζαμιν Μι καταγράφηκε σε μια σειρά τηλεοπτικών ντοκιμαντέρ του BBC, με τίτλο “Ben’s Zoo”. Έκτοτε, ο Μι μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στη διαχείριση του κήπου και τις δημόσιες ομιλίες, κατά τη διάρκεια των οποίων επικεντρώνεται στο να ενθαρρύνει τους άλλους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. «Είμαι πολύ πεισματάρης στο να μην υποχωρώ όταν οι άλλοι μου λένε ότι κάτι είναι αδύνατο. Φυσικά και θα αποτύχεις, αν εγκαταλείψεις την προσπάθεια. Αν προσπαθήσεις όμως έχεις πάντα μια πιθανότητα, ακόμα κι αν ο στόχος μοιάζει τελείως αδύνατος. Αν ο κόσμος εμπνέεται από αυτό το μήνυμα, χαίρομαι ιδιαιτέρως, κι αν μπορώ να εμψυχώσω τους ανθρώπους έστω και σε μικρό βαθμό να κυνηγήσουν τα όνειρά τους, και το προσπαθούν παρά τις αντιξοότητες, είμαι πραγματικά ευτυχισμένος».

Λίγα λόγια για την παραγωγή

“Ο Ζωολογικός Μας Κήπος“ είναι μια αστεία και αληθινή ιστορία που εμπνέει, μιλώντας για τη μαγική δύναμη μιας οικογένειας να αντισταθεί με επιμονή μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις. Είναι η πρώτη ταινία του αναγνωρισμένου σκηνοθέτη Κάμερον Κρόου που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, όπου ο Ματ Ντέιμον υποδύεται ένα χήρο πατέρα που, προσπαθώντας να προσφέρει στην οικογένειά του μια νέα αρχή, μετακομίζει σ’ ένα σπίτι που βρίσκεται στη μέση ενός ζωολογικού κήπου, και μαζί με τα παιδιά του προσπαθούν να επαναφέρουν τον κήπο στη χαμένη του αίγλη.

Στη ταινία, ο Μι (Ντέιμον) είναι ένας δημοσιογράφος και ταξιδιωτικός συγγραφέας, εραστής της περιπέτειας, που ζει στο Λος Άντζελες και αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη περιπέτεια απ’ όλες: το να μεγαλώσει τα δυο μικρά παιδιά του. Ελπίζοντας ότι μια καινούργια αρχή και μια νέα ζωή θα επαναφέρει την ατμόσφαιρα μιας κανονικής οικογένειας, ο Μι αφήνει τη δουλειά του και αγοράζει ένα παλιό αγροτόσπιτο, με ένα πολύ ασυνήθιστο εξτρά: στον κήπο των 18 στρεμμάτων στεγάζεται ένας ζωολογικός κήπος με δεκάδες ζώα, τα οποία φροντίζει η ζωολόγος Κέλι Φόστερ (Σκάρλετ Τζοχάνσον) και η αφοσιωμένη ομάδα της.

Χωρίς καμία εμπειρία, με πολύ περιορισμένο χρόνο κι έναν εξανεμισμένο προϋπολογισμό, ο Μι επικεντρώνεται στη διάσωση του ζωολογικού κήπου με τη βοήθεια της οικογένειάς του, αλλά και της τοπικής κοινότητας. Ο Μι έχει πάψει πια να κάνει ρεπορτάζ περιπετειών, γιατί τώρα πια… ζει τη δική του.

Σκηνοθεσία Κάμερον Κρόου
Σενάριο Αλίν Μπρος ΜακΚένα
Κάμερον Κρόου
Βασισμένο στο βιβλίο του Μπέντζαμιν Μι
Παραγωγή Πολ Ντίζον
Μαρκ Γκόρντον
Ηθοποιοί Ματ Ντέιμον
Σκάρλετ Τζοχάνσον
Τόμας Χέιντεν Τσερτς
Κόλιν Φορντ
Ελ Φάνινγκ
Μοντάζ Μαρκ Λιβόλσι
Φωτογραφία Ροντρίγκο Πριέτο
Σκηνικά Κλέι Α. Γκρίφιθ
Κοστούμια Ντέμπορα Λιν Σκοτ
Μουσική Γιόν Θορ Μπίργκισον (Γιόνσι)


Padre Padrone (1977)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Πατέρας Αφέντης- Γνωστό επισης ως: Father and Master, My Father My Master

Των Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι με τους Ομέρο Αντονούτι, Σαβέριο Μαρκόνι, Μαρτσέλα Μικελάντζελι, Φαμπρίτσιο Φόρτε, Μαρίνο Τσένα, Στάνκο Μολνάρ, Νάνι Μορέτι

Η πραγματική ιστορία του Γκάβινο Λέντα, ενός χωριατόπαιδου και γιου βοσκού από τη Σαρδηνία, ο οποίος καταφέρνει ν’ αντιμετωπίσει, ν’ αντισταθεί και, εντέλει, να ξεπεράσει τη σκληρότητα, τη βαρβαρότητα, τη μιζέρια και την οπισθοδρομικότητα της κοινωνίας όπου μεγαλώνει, και να γίνει διακεκριμένος επιστήμονας. Αυτή η εξέγερση στην πατρική καταπίεση, παρά την αντίθεση του βίαιου και βάναυσου πατέρα στις επιλογές που κάνει ο νεαρός, συνθέτει μια πανέμορφη, λυρική, αν και σκληρή ταινία, όπου το μίσος με τη στοργή εναλλάσσονται.

Ο “Πατέρας Αφέντης” προβλήθηκε το 1977 στα δυο μεγαλύτερα φεστιβάλ κινηματογράφου της Ευρώπης: Σε εκείνο του Βερολίνου, όπου κέρδισε το Βραβείο Interfilm Grand Prix. Και σε εκείνο των Καννών, όπου έφυγε με τον Χρυσό Φοίνικα Καλύτερης Ταινίας και το Βραβείο FIPRESCI.

Την αμέσως επόμενη χρονιά, κερδίζει στα εθνικά βραβεία της Ιταλίας David di Donatello το ειδικό βραβείο David. Ενώ τα βραβεία καλύτερου σκηνοθέτη και καλύτερου ηθοποιού κερδίζει στην ετήσια ψηφοφορία της Ιταλικής Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου.

Τέλος, ο μικρός πρωταγωνιστής του “Πατέρα Αφέντη”, Σαβέριο Μαρκόνι, ήταν υποψήφιος για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού στα Βραβεία BAFTA της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, για το 1978.




L`Exercice de l`Etat (2011)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Ο Υπουργός- Γνωστό επίσης ως: The Minister

Ο υπουργός Μεταφορών, Μπερτράν Σεν-Ζαν, ξυπνά τη νύχτα από τον επικεφαλής του επιτελείου του. Ένα λεωφορείο έχει βυθιστεί σε μια χαράδρα. Αναγκάζεται να πάει εκεί καθώς δεν έχει άλλη επιλογή. Από εκείνη τη στιγμή, αρχίζει η οδύσσεια ενός πολιτικού σε έναν όλο και πιο περίπλοκο και εχθρικό κόσμο.
To πολιτικό θρίλερ υψηλής οξυδέρκειας που ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο εισιτήρια στη Γαλλία και έγινε εξώφυλλο στην Liberation απασχολώντας την κοινή γνώμη, απέσπασε 3 Βραβεία Σεζάρ αλλά και τις καλύτερες εντυπώσεις στην ελληνική του πρεμιέρα, στο πλαίσιο του 13ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, όπου και κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής!

Ο Pierre Schoeller στην δεύτερη ταινία του (υπογράφει σενάριο, σκηνοθεσία και μουσική!) προσπαθεί να δείξει την αναπόφευκτη σύγκρουση στην οποία έρχεται η ανθρώπινη πλευρά ενός Υπουργού και ο προσωπικός, ιδεαλιστικός του αγώνας με την καταιγιστική πολιτική καθημερινότητα που τον φέρνει αντιμέτωπο με ίντριγκες, σκάνδαλα, διεφθαρμένους και καιροσκόπους αντιπάλους.

Η ταινία ξεκινά με μία ονειρική μεταφορά, μίας γυναίκας που σέρνεται προς το ανοιχτό στόμα ενός κροκόδειλου. Ο εφιάλτης, επί της ουσίας, για τον Υπουργό, είναι σκηνοθετικά επηρεασμένος από το concept (http://goo.gl/IpUDA) μιας φωτογράφισης του μεγάλου φωτογράφου Χέλμουτ Νιούτον (1920-2004), ενός από τους πιο εκκεντρικούς, πολυσυζητημένους και καινοτόμους, σύγχρονους φωτογράφους, ο οποίος είχε συνεργαστεί με μεγάλα περιοδικά μόδας και είχε κάνει ιδιαίτερη αίσθηση με τις γυμνές και ημίγυμνες φωτογραφίσεις του. Με αυτή την παρομοίωση λοιπόν, ο σκηνοθέτης προοικονομεί στον θεατή, την περιπέτεια του πολιτικού του πρωταγωνιστή.

Ο Pierre Schoeller δε θα μπορούσε να απεικονίσει με καλύτερο, πιο σύγχρονο και άμεσο τρόπο την μικρο-κοινωνία της πολιτικής. Μέσα από το πορτρέτο του υπουργού σκιαγραφείται μια νέα «φυλή» ανθρώπων μέσα στην πολιτική ζωή και κατ' επέκταση στην κοινωνία, όπου κάποιοι, προσπαθούν να αντισταθούν και ΔΕΝ κυριεύονται από τη μανία διαιώνισης της καριέρας τους, η οποία χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των πολιτικών.

Πρόκειται για την αντίσταση σε μία πλεκτάνη που το ίδιο το πολιτικό σκηνικό στήνει στους εμπλεκόμενους, και περιγράφεται με κάθε λεπτομέρεια στην ταινία, μέσα από μια σειρά από χειραψίες, συναντήσεις σε αίθουσες συνεδριάσεων, ομιλίες και μηνύματα στα κινητά τηλέφωνα και μυστικές συνομιλίες στο πίσω κάθισμα του υπουργικού αμαξιού, που τελικά οδηγούν σε μία ηθική κάθοδο, όπου όλα γίνονται πίσω απ' τις κουρτίνες.

Μέσα απ' την ηθική κατάπτωση εκείνων που ασκούν την εξουσία (exercice de l'etat) ο σκηνοθέτης αποδομεί τα κλισέ και την «πολιτική» των πολιτικών, αποδίδοντας τελικά ένα σεβασμό σ' εκείνους που αντιστέκονται, καθώς η ταινία δεν περιγράφει το πως ένας απλός άνθρωπος οδηγείται στο τέλμα από ματαιοδοξία ή από απλή δίψα για την εξουσία, αλλά το πώς η ίδια η εξουσία τρώει τη σάρκα της και αν τελικά μπορεί κάποιος να ξεφύγει από το στόμα του... κροκόδειλου.

Το εσωτερικό θρίλερ εντείνει η μουσική που έγραψε ο ίδιος ο σκηνοθέτης για την ταινία, καθώς και οι ρυθμοί της σύγχρονης κοινωνίας που μεταφέρονται από σκηνοθετικές επιλογές, όπως τα μηνύματα στο κινητό που φαίνονται στη μεγάλη οθόνη. Όλο το καστ ανταποκρίνεται με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο στην απεικόνιση της πολιτικής ζωής, (που έτσι κι αλλιώς μας παρουσιάζει καθημερινά η τηλεόραση και τα «παράθυρά» της), ενώ η πολιτική ίντριγκα δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο εκφραστή από τον Βέλγο ηθοποιό Olivier Gourmet.

Η ταινία προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στην κοινωνία και την πολιτική ζωή της Γαλλίας, χαρακτηρίστηκε από πολλούς «πολιτικό μανιφέστο», έγινε εξώφυλλο στη Liberation και γράφτηκαν σχετικά εκτενή άρθρα σε μεγάλα έντυπα της Γαλλίας, πολλά από τα οποία σύνδεσαν την ιστορία του ήρωα με αυτή του Στρος Καν.
«Ο Υπουργός» έχει ξεπεράσει τα 500.000 εισιτήρια στη Γαλλία, ενώ ενθουσίασε το ελληνικό κοινό στην πρεμιέρα του, στο πλαίσιο του 13ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου όπου και απέσπασε το Βραβείο της Επιτροπής!



Elles (2011)- Γνωστό επίσης ως: Sponsoring

Η Αν (Ζιλιέτ Μπινός) που ζει στο Παρίσι, είναι μητέρα δύο παιδιών και εργάζεται ως ρεπόρτερ στο περιοδικό ELLE, ετοιμάζει ένα άρθρο για το φαινόμενο της φοιτητικής πορνείας. Οι έρευνές της θα την οδηγήσουν σε δύο ανεξάρτητες νεαρές κοπέλες, την Αλισιά (Τζοάνα Κούλιγκ) και την Σαρλότ (Αναΐς Ντεμουστιέ), και οι συναντήσεις μαζί τους θα την κάνουν να αμφισβητήσει τις πιο βαθιές πεποιθήσεις της για το χρήμα, την οικογένεια και το σεξ.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΔΑΣ

Είναι γεγονός ότι οι νεαρές φοιτήτριες καταφεύγουν στην πορνεία για να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους. Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης το θέμα αντιμετωπίζεται άλλοτε με ηθική αποδοκιμασία και άλλοτε με ηδονοβλεπτική περιέργεια. Το σεξ σε όλες του τις μορφές πουλάει. Στις σελίδες των περιοδικών συναντάμε διαφημίσεις από αμέτρητα αντικείμενα που ξυπνούν την επιθυμία του καταναλωτή. Βλέπουμε τις γυναίκες να παρουσιάζονται ως αντικείμενα του σεξ. Παράλληλα διαβάζουμε βαρυσήμαντα, ηθικοπλαστικά άρθρα τα οποία καταδικάζουν αλλά ταυτόχρονα γοητεύονται από αυτές τις γυναίκες που πουλάνε το κορμί τους για να αποκτήσουν τα αντικείμενα του πόθου τους.

Θελήσαμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα της φοιτητικής πορνείας μέσα από διαφορετικές γυναικείες οπτικές γωνίες. Μία καταξιωμένη και ευκατάστατη δημοσιογράφος, η Αν, παίρνει συνέντευξη από δύο φοιτήτριες, δύο κορίτσια που θέλουν να βελτιώσουν την κοινωνική τους κατάσταση και που χρηματοδοτούν τις σπουδές τους μέσω της πορνείας. Οι πελάτες αυτών των κοριτσιών είναι συχνά οι σύζυγοι ευκατάστατων γυναικών σαν την Αν. Μετά από αυτή της την έρευνα, η δημοσιογράφος θα αλλάξει οριστικά τον τρόπο με τον οποίον έβλεπε τις προσωπικές της επιθυμίες. Θελήσαμε να εξερευνήσουμε αυτές τις επιθυμίες και από τις δύο πλευρές, χωρίς να ασκήσουμε καμία κριτική.

Σκηνοθεσία ΜΑΛΓΚΟΣΚΑ ΣΟΥΜΟΒΣΚΑ
Σενάριο ΤΑΪΝ ΜΠΙΡΚΕΛ, ΜΑΛΓΚΟΣΚΑ ΣΟΥΜΟΒΣΚΑ
Παραγωγή ΜΑΡΙΑΝ ΣΛΟΤ
Πρωταγωνιστούν ΖΙΛΙΕΤ ΜΠΙΝΟΣ, ΑΝΑΪΣ ΝΤΕΜΟΥΣΤΙΕ, ΤΖΟΑΝΑ ΚΟΥΛΙΓΚ, ΛΟΥΙ-ΝΤΟ ΝΤΕ ΛΕΝΚΕΣΑΝ, ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΝΤΑ
Δ/ση Φωτογραφίας ΜΙΚΑΛ ΕΝΓΚΛΕΡ
Κοστούμια ΚΑΤΑΡΖΙΝΑ ΛΕΒΙΝΣΚΑ
Μουσική ΠΑΒΕΛ ΜΙΚΙΕΤΙΝ
Διάρκεια 96’



21 Jump Street (2012)
Στις αίθουσες 1η Μαΐου
Των Φιλ Λορντ, Κρίστοφερ Μίλερ
με τους Τζόνα Χιλ, Τσάνινγκ Τέιτουμ, Μπρι Λάρσον, Ντέιβ Φράνκο, Ρομπ Ριγκλ, Άις Κιουμπ

Ο Τζένκο και ο Σμιντ είναι δύο αδέρφια, τα οποία κάνουν όνειρα για ένα καλύτερο μέλλον, κάτι που φαίνεται από την προσήλωση που επιδεικνύουν την ώρα του μαθήματος και την προθυμία τους να συμμετέχουν στις διάφορες σχολικές εκδηλώσεις. Ή, τουλάχιστον, αυτή την εικόνα επιθυμούν να βγάλουν προς τα έξω, καθώς στην πραγματικότητα οι δυο τους αποτελούν μέλη μιας ειδικής ομάδας μυστικών αστυνομικών, οι οποίοι χάρη στο νεανικό τους στιλ και την εφηβική τους εμφάνιση, μπορούν να υποδυθούν με άνεση τους μαθητές γυμνασίου, περνώντας απαρατήρητοι. Γεγονός που τους επιτρέπει να καταπολεμούν εκ των έσω την καλπάζουσα σχολική εγκληματικότητα...


Poker Face (2012)
Στις αίθουσες 1η Μαΐου

Η Νίκη είναι η κινητή απόδειξη της γκαντεμιάς. Όχι, δεν γεννήθηκε έτσι. Ήταν το παιδί θαύμα. Είχε το “Χάρισμα”, προς μεγάλη χαρά του πατέρα της Φανούρη και της παρέας του, που ζούσαν από τον τζόγο. Τι ήταν το Χάρισμα; Ένα λούτρινο παπαγαλάκι και γούρι της Νίκης, όταν ήταν μικρή.

Μέχρι τη μέρα που της το έκλεψε, ένας παιδικός της φίλος. Από εκείνη την ημέρα, τόσο τη Νίκη, όσο και τον πατέρα της, μόνο τυχερούς δεν τους λες. Χρεοκοπία και φυλακή για τον τζογαδόρο μπαμπά και μια σειρά από ατυχή γεγονότα να τους συμβαίνουν διαρκώς.

Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου η Νίκη εργάζεται σε ένα life style περιοδικό. Όταν η εκδότρια του περιοδικού, της ζητήσει να πάρει συνέντευξη από έναν πρωταθλητή του πόκερ, η τύχη της φαίνεται να αλλάζει.

Πολύ σύντομα, η Νίκη θα συνειδητοποιήσει ότι ο πρωταθλητής του Poker, Αδιάβροχος, ένας τύπος που ζει από το «άθλημα» του Poker είναι ένας… παλιός της γνωστός. Και επιπλέον, έχει και κάτι που της ανήκει.
Θα ξεκινήσει τότε μεταξύ τους, μια ιδιόμορφη σχέση, κάτι σαν παρτίδα Poker. Ένα δυνατό παιχνίδι στρατηγικής. Μπλοφάρουν, ποντάρουν, ρεφάρουν, τζογάρουν και παίζουν… τα ρέστα τους στο τελικό τραπέζι του ελληνικού τουρνουά Poker, στην απόλυτη μονομαχία των δύο φύλων!

Πρωταγωνιστούν:
Άλκης Κούρκουλος (Αδιάβροχος)
Εύη Σαουλίδου (Νίκη)
Αντώνης Καφετζόπουλος (Φανούρης)
Δημήτρης Πιατάς (Κοράκι)
Γιάννης Μποσταντζόγλου (Τζίμης)
Γιώργος Πυρπασόπουλος (Λεό)

Guest Stars:
Δάφνη Λαμπρόγιαννη (Εκδότρια)
Ρένος Χαραλαμπίδης (Πατέρας Αδιάβροχου)
Νίκος Βουρλιώτης (Ni Vo)
Στάθης Παναγιωτόπουλος (Παρουσιαστής)
Τζένη Θεωνά (Ντίβα).

Σκηνοθεσία: Χρήστος Δήμας
Σενάριο: Άσπα Καλλιάνη
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Αργυροηλιόπουλος
Σκηνικά: Ιουλία Σταυρίδου
Κοστούμια: ‘Αγις Παναγιώτου
Μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης
Ήχος: Βαγγέλης Ζέλκας
Μουσική: Κώστας Χρηστίδης
Παραγωγός: Γιάννης Εξηντάρης
Συμπαραγωγός: Κωνσταντίνος Πηλαδάκης
Εκτέλεση Παραγωγής: Κώστας Σούσουλας
Διεύθυνση Παραγωγής: Διονυσία Δημητρακέλλου
Παραγωγή: N-Orasis
Συμπαραγωγή: THEROS INTERNATIONAL GAMING ING
VIVERE ENTERTAINMENT ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Α.Ε.
NOVA
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής: 1 Μαΐου
Διανομή: Village

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012, 23:52