Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

Wrath of the Titans (2012)
Μεταφρασμένος Τίτλος: Η Οργή των Τιτάνων

Μία δεκαετία μετά την επική νίκη του επί του τερατώδους Κράκεν, ο Περσέας – ο ημίθεος γιος του Δία – επιχειρεί να διάγει μια πιο ήσυχη ζωή ως ψαράς, έχοντας επιφορτιστεί με την ευθύνη να αναθρέψει ολομόναχος τον δεκάχρονο γιο του, Ήλιο. Στο μεταξύ η μάχη για την επικράτηση συνεχίζεται ανάμεσα σε θεούς και τιτάνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας χάσει την αφοσίωση των ανθρώπων, οι θεοί έχουν αρχίσει να χάνουν τον έλεγχο επί των φυλακισμένων τιτάνων και του θηριώδους αρχηγού τους, Κρόνου – πατέρα των Δία, Άδη και Ποσειδώνα – που αφότου τον ανέτρεψαν, τον έριξαν στην άβυσσο του Τάρταρου. Ο Περσέας, όμως, δεν μπορεί να αδιαφορήσει όταν ο Άδης, μαζί με τον γιο του Δία, Άρη (Έντγκαρ Ραμίρεζ), συμμαχούν με τον Κρόνο, προκειμένου να φυλακίσουν τον Δία. Η δύναμη των τιτάνων γίνεται ολοένα και ισχυρότερη, καθώς οι θεϊκές δυνάμεις του Δία συρρικνώνονται και επικρατεί χάος στη Γη.

Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Τζόναθαν Λίμπεσμαν, («Battle: Los Angeles»), ενώ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους επιστρέφουν οι Σαμ Γουόρθινγκτον (Περσέας), Ρέιφ Φάινς (Άδης) και Λίαμ Νίσον (Δίας). Δίπλα τους οι Ντάνι Χιούστον («Robin Hood») στον ρόλο του Ποσειδώνα, ο Έντγκαρ Ραμίρεζ («Carlos»), στον ρόλο του Θεού του πολέμου, Άρη, ο Μπιλ Νάι (Ήφαιστος), ο Τόμπι Κέμπελ (Αγήνορας) και η Ρόζαμουντ Πάικ (Ανδρομέδα).
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζόναθαν Λίμπεσμαν
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Σαμ Γουόρθινγκτον, Ρέιφ Φάινς, Λίαμ Νίσον, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ντάνι Χιούστον, Ρόζαμουντ Πάικ

The Best Exotic Marigold Hotel (2012)
Μεταφρασμένος Τίτλος: Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γνωστό επίσης ως: The Best Exotic Marigold Hotel for the Elderly & Beautiful
Ένα γκρουπ Βρετανών συνταξιούχων αποφασίζουν να “επενδύσουν” τη σύνταξή τους στην λιγότερο ακριβή και φαινομενικά εξωτική Ινδία. Έχοντας δελεαστεί από διαφημίσεις για το πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο Marigold και έχοντας οραματιστεί μια άνετη ζωή, φτάνουν εκεί και ανακαλύπτουν ότι το ξενοδοχείο αποτελεί πλέον “μια σκιά του εαυτού του”. Αν και το νέο τους περιβάλλον είναι λιγότερο πολυτελές απ’ ό,τι περίμεναν, όλοι αλλάζουν για πάντα μέσα από τις κοινές τους εμπειρίες, ανακαλύπτοντας πως η ζωή και ο έρωτας μπορούν να ξεκινήσουν από την αρχή όταν αφήνεις πίσω το παρελθόν.

Ο υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης Τζον Μάντεν (“Shakespeare in Love”) επιστρέφει με μια δραματική κωμωδία, που βασίζεται στο βιβλίο “These Foolish Things” της Ντέμπορα Μόγκα. Πρωταγωνιστεί ένα εξαιρετικό cast διακεκριμένων ηθοποιών, όπως οι Τζούντι Ντεντς (“Nine”), Μάγκι Σμιθ (σειρά ταινιών “Harry Potter”), Τομ Ουίλκινσον (“Michael Clayton”), Μπιλ Νάι (“Valkyrie”), καθώς και ο νεαρός πρωταγωνιστής του “Slumdog Millionaire”, Ντεβ Πάτελ.

Intouchables (2011)
Μεταφρασμένος Τίτλος: Άθικτοι
Γνωστό επίσης ως: Untouchable

Η ταινία, που βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, θεωρείται ήδη παγκόσμια επιτυχία. Μόνο στη Γαλλία, έχει κερδίσει την 3η θέση στο Γαλλικό Box Office όλων των εποχών, πλησιάζοντας τα 19 εκατομμύρια εισιτήρια, μέσα σε 12 εβδομάδες προβολής.

Οι «Άθικτοι» θα προβληθούν στην έναρξη του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου στην Αθήνα, στις 21 Μαρτίου 2012 και αμέσως μετά στις ελληνικές αίθουσες, από την Filmtrade, σε διανομή από την ΣΠΕΝΤΖΟΣ ΦΙΛΜ.

Το σενάριο βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Φιλίπ, ενός πλούσιου αριστοκράτη, ο οποίος έχοντας μείνει καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι μετά από ένα ατύχημα με αλεξίπτωτο, επιλέγει για βοηθό του στην καθημερινότητα, τον Ντρίς, τον πιο απρόσμενο υποψήφιο, έναν πρόσφατα αποφυλακισμένο μαύρο νεαρό, από τις φτωχές συνοικίες στα προάστια του Παρισιού.

Δύο διαφορετικοί κόσμοι συναντιούνται και παρόλες τις διαφορές τους οι πρωταγωνιστές μοιράζονται μια αληθινή φιλία, κωμική και δυνατή, χαρίζοντας γέλιο αλλά και γνήσια συγκίνηση, με ένα θέμα που εκ πρώτης όψεως μόνο αστείο δεν φαντάζει.

Οι «Άθικτοι» είναι μια ταινία για τη φιλία, για τη χαρά της ζωής και το άνοιγμα σε νέους κόσμους και εμπειρίες, ακόμη και μετά από μια μεγάλη ανατροπή στη ζωή!

Συντελεστές
Σενάριο/σκηνοθεσία Eρίκ Τολεντανό, Ολιβιέ Νακάς
Διεύθυνση φωτογραφίας Ματιέ Βαντεπιέ

Ηθοποιοί
Φιλίπ Φρανσουά Κλoυζέ
Ντρίς Ομάρ Σι
Ιβόν Άν Λε Νι
Μαγκαλί Οντρέ Φλερό
Μαρσέλ Κλοτίλντ Μολέ
Ελιζά Αλμπα Γκαϊα Μπελούτζι
Ανταμά Σιρίλ Μεντί
Αλμπέρ Κριστιάν Αμερί
Σαντάλ Μαρί-Λώρ Ντεσκουρώ
Αντουάν Γκρεγκουάρ Οστερμάν
La Femme du Veme (2011)

Μεταφρασμένος Τίτλος: Η Γυναίκα του Πέμπτου
Γνωστό επίσης ως: The Woman in the Fifth

Αμερικανός συγγραφέας Τομ Ρικς (Ίθαν Χοκ) έρχεται στο Παρίσι αποφασισμένος να διεκδικήσει την παλιά του ζωή και να ξανακερδίσει την αγάπη της γυναίκας και της κόρης του. Τα πράγματα όμως δεν πηγαίνουν όπως θα ήθελε και καταλήγει σε ένα υποβαθμισμένο ξενοδοχείο των προαστίων, αναγκασμένος να δουλεύει σαν νυχτοφύλακας για να κερδίσει τα προς το ζην. Τότε γνωρίζει τη Μάργκιτ (Κρίστιν Σκοτ Τόμας), μια όμορφη αλλά μυστηριώδη ξένη. Η έντονη και παθιασμένη σχέση τους, όμως, δείχνει να πυροδοτεί μια σειρά από ανεξήγητα γεγονότα, σα να υπάρχει μια σκοτεινή δύναμη που να ελέγχει ολόκληρη τη ζωή του.

Σκηνοθεσία ΠΑBΕΛ ΠΑBΛΙΚΟΦΣΚΙ
Σενάριο ΠΑBΕΛ ΠΑBΛΙΚΟΦΣΚΙ, βασισμένο στο βιβλίο του ΝΤΑΓΚΛΑΣ ΚΕΝΕΝΤΙ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΩΚΕΑΝΙΔΑ,
Παραγωγή ΚΑΡΟΛΙΝ ΜΠΕΝΤΖΟ, ΚΑΡΟΛ ΣΚΟΤΑ
Πρωταγωνιστούν ΙΘΑΝ ΧΟΚ, ΚΡΙΣΤΙΝ ΣΚΟΤ ΤΟΜΑΣ, ΤΖΟΑΝΑ ΚΟΥΛΙΓΚ, ΣΑΜΙΡ ΓΚΟΥΕΣΜΙ, ΝΤΕΛΦΙΝ ΣΟΥΙΓΙΟ
Δ/ση Φωτογραφίας ΡΙΣΑΡΝΤ ΛΕΝΤΣΕΒΣΚΙ
Κοστούμια ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΝΤΕΪ, ΣΑΪΝΤΑ ΝΤΕΪ
Μουσική ΜΑΞ ΝΤΕ ΒΑΡΝΤΕΝΕΡ
Διάρκεια 83’

La Khaoufa Baada Al`Yaoum (2011)
Μεταφρασμένος Τίτλος: Όχι Πια Φόβος
Γνωστό επίσης ως: No More Fear, Plus Jamais Peur

Από τον Τυνήσιο σκηνοθέτη Μουράντ Μπεν Τσέικ
Μια παραγωγή της Cinetelefilms με τη συμμετοχή του Al Jazeera Documentary Channel.

Μετά την αυτοπυρπόληση του πλανόδιου πωλητή Μοχάμεντ Μπουαζίζι στην πόλη Σιντί Μπουζίντ, ο λαός της Τυνησίας ξεκίνησε μια επανάσταση που θα έδινε τέλος στην 24χρονη δικτατορία του προέδρου Μπεν Άλι και θα πυροδοτούσε εξεγέρσεις στον αραβικό κόσμο, που κωδικοποιήθηκαν ως Αραβική Άνοιξη. Ένας ακτιβιστής στην ταινία αναφέρει: «Αυτή η επανάσταση δεν είναι το αποτέλεσμα της ένδειας, αλλά μια κραυγή απόγνωσης που αρθρώνεται από μια γενιά πτυχιούχων. Δεν είναι ούτε το ψωμί ούτε η επανάσταση του γιασεμιού. Τα γιασεμιά δεν φέρνουν το θάνατο, δε δημιουργούν μάρτυρες. Είναι η επανάσταση της πίστης ενός λαού. Ποτέ ξανά δε θα φοβηθούμε αυτή τη νέα Τυνησία»! Αυτό το σχόλιο συνοψίζει τον τρόπο σκέψης των Τυνήσιων. Τον τρόπο σκέψης της νεολαίας που έκανε την πρώτη επανάσταση της ψηφιακής εποχής, όπως και των μεγαλύτερων που πάντα αψηφούσαν το φόβο, για να αντισταθούν στο ζυγό της δικτατορίας.

Η ταινία «No More Fear» αποτελεί ένα από τα πρώτα κινηματογραφικά ντοκουμέντα του αγώνα των Τυνήσιων για δημοκρατία. Ο σκηνοθέτης Μουράντ Μπεν Τσέικ καταφέρνει να δώσει την ατμόσφαιρα των συγκεντρώσεων και των διαδηλώσεων με αυθεντικό και άμεσο τρόπο.
Σκηνοθεσία: Murad Ben Cheikh
Παραγωγή: Habib Attia
Οπερατέρ: Hatem Nechi, Mehdi Bouhlal, Lassaad Hajji
Μοντάζ: Pascale Chavance, Imen Abdelberi
Ήχος: Mohsen Feriji
Μουσική: Kais Sellami, Alia Sellami

100 (Αλεξάνδρας 173, Αθήνα) (2012)
Μεταφρασμένος Τίτλος: 100 (173 Alexandras ave., Athens)
Γνωστό επίσης ως: Εκατό

Η ταινία σκιαγραφεί την καθημερινότητα στο Κέντρο Επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης Αττικής. Η ταινία αποτελεί ένα διάλογο ανάμεσα στις κλήσεις των πολιτών που χρειάζονται την Άμεση Δράση και στην προσπάθεια διαχείρισης των κλήσεων αυτών. Μέσα από τον διάλογο αυτό ο θεατής κατανοεί πως όσα συμβαίνουν σχετίζονται με την κοινωνική αδικία, την φτώχεια, την κοινωνική βία και την κατάχρηση της εξουσίας.

Ο Ντίκενς στον Κινηματογράφο (2012)
Αθήνα: 29 Μαρτίου – 3 Απριλίου
Θεσσαλονίκη: 2 – 8 Απριλίου

Με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από τη γέννηση του Κάρολου Ντίκενς (1812-1870) το Βρετανικό Συμβούλιο διοργανώνει πολλές εκδηλώσεις στη Βρετάνια και σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο για τον εορτασμό αυτής της επετείου στο πλαίσιο του προγράμματος Ντίκενς 2012 (http://www.dickens2012.org).

Για τον εορτασμό των διακοσιοστών γενεθλίων του μεγάλου Άγγλου συγγραφέα το Βρετανικό Συμβούλιο στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Ταινιοθήκη της Ελλάδος, το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης διοργανώνει το αφιέρωμα Ο Ντίκενς στον κινηματογράφο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στο αφιέρωμα συνεργάζονται και οι εταιρείες διανομής ODEON και FOX. Σε αυτό θα παρουσιαστεί μια επιλογή από κινηματογραφικές μεταφορές του Ντίκενς ξεκινώντας από το 1913 και φθάνοντας στο 2005.

Το αφιέρωμα θα λάβει χώρα από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος στην Αθήνα. Οι καθημερινές προβολές πλαισιώνονται από πέντε συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με την επιμέλεια του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), με αφορμή τις διαφορετικές πτυχές του λογοτεχνικού του έργου (η κοινωνική κριτική της εποχής του, η πόλη, η παιδική ηλικία), τη λογοτεχνική του πρόσληψη στην Ελλάδα, αλλά και την κινηματογραφική διασκευή του. Σκηνοθέτες και άνθρωποι του κινηματογράφου, συγγραφείς, μεταφραστές και πανεπιστημιακοί τόσο από την Ελλάδα, όσο και από τη Μεγάλη Βρετανία, συζητούν μεταξύ τους αλλά και μοιράζονται με το κοινό σκέψεις και απόψεις για το πολυδιάστατο έργο του Ντίκενς. Ανάμεσα στους ομιλητές θα είναι και ο Adrian Wootton, o διευθυντής του ιστορικού γραφείου Film London, μέλος της BAFTA και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας

Κινηματογράφου. Ακόμα, στις συζητήσεις θα συμμετάσχει ο διακεκριμένος Βρετανός σεναριογράφος και συγγραφέας Michael Eaton.

Στη συνέχεια το αφιέρωμα θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη και θα φιλοξενηθεί από τις 5 έως τις 8 Απριλίου στην Αίθουσα Παύλος Ζάννας και στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Από σπάνιες ταινίες του βωβού κινηματογράφου μέχρι τις σύγχρονες σκηνοθετικές προσεγγίσεις των Ρομάν Πολάνσκι και Αλφόνσο Κουαρόν, αυτό το κινηματογραφικό αφιέρωμα επιχειρεί να ξεδιπλώσει το εύρος και το βάθος του έργου του Ντίκενς, το οποίο αποτελεί διαχρονικά έμπνευση για τον κινηματογράφο και να φωτίσει πτυχές του που παραμένουν ακόμη άγνωστες στο ελληνικό κοινό.

O Κάρολος Ντίκενς ανήκει στους συγγραφείς εκείνους που η άπειρη φαντασία προερχόμενη από την ενδελεχή παρατήρηση του κοινωνικού τοπίου έκανε το λογοτεχνικό του έργο ιδεώδες για κινηματογραφικές μεταφορές. Ως εκ τούτου από πολύ νωρίς στην ιστορία του κινηματογράφου πολλές ταινίες βασίστηκαν στο έργο του.

Ο Ντίκενς δεν πρόλαβε την εφεύρεση του κινηματογράφου αλλά διασκευαζόταν συχνά στο θέατρο και ορισμένοι κριτικοί και κινηματογραφιστές –κυρίως οι D.W. Griffith και Sergei Eisenstein- έχουν ισχυριστεί ότι οι εξαιρετικές περιγραφικές ικανότητες του Ντίκενς και η ευρηματικότητά του στην αφήγηση «εφηύραν» κατά κάποιον τρόπο την κινηματογραφική γλώσσα.

Ο κλασικός Όλιβερ Τουίστ έχει δίχως αμφιβολία μεταφερθεί τις περισσότερες φορές στη μεγάλη οθόνη και δεν θα μπορούσε να λείπει από το κινηματογραφικό αυτό αφιέρωμα. Ξεκινώντας από την ομώνυμη βωβή ταινία του Φρανκ Λόυντ (Frank Lloyd) που γυρίστηκε το 1922, περνάμε στην εκδοχή του Ντέιβιντ Λιν (David Lean) το 1948, συνεχίζουμε με τον Όλιβερ! του Κάρολ Ριντ (Carol Reed) το 1968 και καταλήγουμε στον Ρομάν Πολάνσκι που γύρισε το «δικό» του Όλιβερ Τουίστ το 2005.

Η ταινία του βραζιλιάνικης καταγωγής πρωτοποριακού κινηματογραφιστή Αλμπέρτο Καβαλκάντι (Alberto Cavalcanti) Η ζωή και οι περιπέτειες του Νίκολας Νίκλεμπι (The Life and Adventures of Nicholas Nickleby, 1947), θεωρείται η πιο σπουδαία διασκευή έργου του συγγραφέα από μη βρετανό σκηνοθέτη. Με το ίδιο μυθιστόρημα καταπιάνεται το 2005 και ο Ντάγκλας ΜακΓκραθ (Nicholas Nickleby, Douglas McGrath), γνωστός για την ταινία Emma.

Βασισμένες σε δύο πολύ αγαπημένα έργα του συγγραφέα είναι και η Ιστορία δύο πόλεων (A Tale of Two Cities, 1958) του Ράλφ Τόμας (Ralph Thomas) και το Σκρουτζ: μια χριστουγεννιάτικη ιστορία (Scrooge: A Christmas Carol, 1951) του Μπράιαν Ντέσμοντ Χέρστ (Brian Desmond Hurst) με πρωταγωνιστή τον ανεπανάληπτο Βρετανό κωμικό Alastair Sim.

Θα ξανασυναντήσουμε τον Ντέιβιντ Λιν (David Lean) αυτήν τη φορά με τις Μεγάλες προσδοκίες (Great Expectations, 1946), τις οποίες θα δούμε επίσης στην πιο πρόσφατη εκδοχή του 1998 σκηνοθετημένες από τον Αλφόνσο Κουαρόν (Alfonso Cuarón).

Θα έχουμε επίσης τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε Το μυστήριο του Έντουιν Ντρουντ (The Μystery of Edwin Drood) σε διασκευή που σκηνοθέτησε το 1935 ο Stuart Walker αλλά και το αμετάφραστο (ως βιβλίο) στα ελληνικά Pickwick Papers, που μετέφερε στη μεγάλη οθόνη το 1954 ο Noel Langley.
Τέλος στο αφιέρωμα θα προβληθεί και ο σπάνιος βωβός οκτάλεπτος Ντείβιντ Κόππερφιλντ (David Copperfield) που γύρισε το 1913 ο Τόμας Μπέντλεϊ (Thomas Bentley).

Πρόγραμμα προβολών και συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης
ΠΕΜΠΤΗ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ

18.15 Νίκολας Νίκλεμπι (2002) Douglas Mc Grath, 127`
20.30 Συζήτηση: Κοινωνική κριτική χωρίς την εργατική τάξη; (Ο Ντίκενς με τα μάτια του Όργουελ) Σταυρούλα Τσούπρου, λέκτορας νεοελληνικής λογοτεχνίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κώστας Τερζής, κριτικός κινηματογράφου, Σωκράτης Καμπουρόπουλος, ειδικός σύμβουλος ΕΚΕΒΙ (συντονισμός)
21.30 Όλιβερ! (1968) Carol Reed, 144`

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ

18.15 Όλιβερ Τουίστ (2005) Roman Polanski, 130`
20.30 Συζήτηση: Κάρολος Ντίκενς: από το βιβλίο στην οθόνη, Ηλίας Μαγκλίνης, συγγραφέας & δημοσιογράφος, Mike Eaton, σεναριογράφος, συνεπιμελητής του αφιερώματος Dickens on Film του BFI Γιάννης Ζουμπουλάκης, κριτικός κινηματογράφου (συντονισμός)
21.30 Ντέιβιντ Κόπερφιλντ (1913) Thomas Bentley, 8`
Όλιβερ Τουίστ (1922) Frank Lloyd, 74`

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ

18.00 Ιστορία δύο πόλεων (1958) Ralph Tomas, 141`
20.30 Συζήτηση: Η λογοτεχνική πρόσληψη του Ντίκενς στην Ελλάδα: οι «σοβαρές» μεταφράσεις του
Αθηνά Κακούρη, συγγραφέας, μεταφράστρια του Μυστηρίου του Έντουιν, Ντρουντ, Μαρία Αγγελίδου, συγγραφέας, μεταφράστρια της Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας, Κλαίρη Παπαμιχαήλ, μεταφράστρια του Ζοφερού Οίκου, Σωκράτης Καμπουρόπουλος, ειδικός σύμβουλος ΕΚΕΒΙ (συντονισμός)
21.30 Όλιβερ Τουίστ (1948) David Lean, 118`

ΚΥΡΙΑΚΗ 01 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

18.30 Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία (1951) Βrian Desmond Hurst, 86`
20.30 Συζήτηση: Ο Όλιβερ Τουίστ στη Χώρα των Θαυμάτων: ο Ντίκενς και τα παιδιά
Νικόλαος Παναγόπουλος, λέκτορας αγγλικής λογοτεχνίας και πολιτισμού, Παν. Αθηνών, Αργυρώ Πιπίνη, συγγραφέας, μεταφράστρια του Μυθιστορήματος των Διακοπών, ηθοποιός Τζέλλα Σκούρα, καθηγήτρια εκπαιδευτικής ψυχολογίας, Παν. Αθηνών (συντονισμός)
21.30 Μεγάλες Προσδοκίες (1946) David Lean, 118`

ΔΕΥΤΕΡΑ 02 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
18.30 Tο μυστήριο του Έντουιν Ντρουντ (1935) Stuart Walker, 87`
20.30 Συζήτηση: Βιομηχανική πόλη: κοινωνικός ρεαλισμός, μυστήριο και τα όρια της αναπαράστασης
Γιώργος Παπακωνσταντίνου, αρχιτέκτων, σκηνοθέτης, επίκουρος καθηγητής τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Παν. Θεσσαλίας
Adrian Wootton, διευθυντής Film London, συνεπιμελητής του αφιερώματος Dickens on Film του BFI, Sir David Madden, πρώην Πρέσβης της Μ. Βρετανίας στην Ελλάδα, συγγραφέας & σύμβουλος ΜΚΟ. Συγγραφέας της συνέχειας του ημιτελούς μυθιστορήματος του Ντίκενς, Το Μυστήριο του Έντουιν Ντρουντ, Μαρία Κομνηνού, αναπληρώτρια καθηγήτρια τμήματος Επικοινωνίας & ΜΜΕ, Παν. Αθηνών, Γεν. Γραμματέας Δ.Σ. Ταινιοθήκης της Ελλάδος (συντονισμός)
21.30 The Pickwick Papers (1952) Noel Langley, 109`

ΤΡΙΤΗ 03 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

20.00 Η ζωή και οι περιπέτειες του Νίκολας Νίκλεμπι (1947) Alberto Cavalcanti, 108`
21.30 Μεγάλες Προσδοκίες (1998) Alfonso Cuarón, 111`

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης