Διαλειμματική νηστεία: Τρώτε το βραδινό σας γεύμα πριν τις 6 μ.μ.

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 16 Απριλίου 2020, 15:19
Διαλειμματική νηστεία: Τρώτε το βραδινό σας γεύμα πριν τις 6 μ.μ.

H διαλειμματική νηστεία (ή διαλείπουσα διατροφή) συνεχώς κερδίζει έδαφος εδώ και πέντε χρόνια, όχι μόνο μεταξύ του κοινού που κάνει δίαιτα αλλά και μεταξύ των διατροφολόγων.

Για πολλά χρόνια οι επιστήμονες δεν είχαν καλή ιδέα για τη νηστεία πιστεύοντας ότι κάνει κακό στον οργανισμό και ταλαιπωρεί το σώμα ωστόσο την τελευταία πενταετία, και μετά το Νόμπελ που δόθηκε σε τρεις επιστήμονες για την συνεισφορά τους στην έρευνα γύρω από την αυτοφαγία -η νηστεία προωθεί την αυτοφαγία- οι αντιλήψεις έχουν αλλάξει. Φαίνεται πως η νηστεία, με μέτρο, έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό.

Κάτι άλλο που έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στη διατροφολογία είναι ότι έχει σχεδόν εγκαταλειφθεί η παραδοσιακή αντίληψη των ειδικών, σύμφωνα με την οποία το μόνο που είχε σημασία ήταν οι θερμίδες που κάποιος κατανάλωνε ανεξαρτήτως χρονικής στιγμής. Τώρα, έχει επίσης σημασία και το πότε τρώει κανείς το φαγητό του με τη συμβουλή να είναι να μην τρώει μετά από τις 8-9 το βράδυ. Αυτό το καινούργιο στοιχείο ταιριάζει με τη διαλειμματική νηστεία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 16 Απριλίου 2020, 15:19