Ωμοφαγία: Οφέλη και κίνδυνοι

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020, 15:22
Ωμοφαγία: Οφέλη και κίνδυνοι

Η ωμοφαγία είναι ένα υποσύνολο της φυτοφαγίας. Όπως και στη φυτοφαγία, έτσι και στην ωμοφαγία αποκλείουμε όλα τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Στην ωμοφαγία όμως προστίθεται η έννοια της ακατέργαστης τροφής, η οποία υπαγορεύει ότι τα τρόφιμα πρέπει να τρώγονται εντελώς ακατέργαστα ή θερμαινόμενα σε θερμοκρασίες κάτω των 40-48 βαθμών Κελσίου.

Μία ωμοφαγική διατροφή είναι γενικά πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς όσπρια. Έχει επίσης την τάση να είναι χαμηλή σε επεξεργασμένα τρόφιμα.

Εκείνοι που επιλέγουν να ακολουθήσουν μια τέτοια διατροφή έχουν συχνά ως κίνητρο λόγους υγείας. Πιστεύουν ότι τα ωμά και ελάχιστα θερμαινόμενα τρόφιμα είναι πιο θρεπτικά από τα μαγειρεμένα. Ορισμένοι υποστηρικτές πιστεύουν ότι μια ωμοφαγική διατροφή παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται οι άνθρωποι, για αυτό τα συμπληρώματα συχνά αποθαρρύνονται.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

Photo: gluten free living

 

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020, 15:22