Ασκήσεις για κυρτούς ώμους

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022, 13:34
Ασκήσεις για κυρτούς ώμους

Αυτές οι ασκήσεις κινητικότητας θα σε βοηθήσουν να διορθώσεις τους κυρτούς ώμους και την κακή στάση του σώματός σου.

Όταν μιλάμε για «κακή στάση» μπορούμε να τα ρίξουμε όλα στο γεγονός ότι αφιερώνουμε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας σε μια θέση: τo κεφάλι μας γερμένο εμπρός ή σκυμμένο προς τα κάτω, κοιτάζοντας κάτι φωτεινό και λαμπερό. Καθώς οι ωμοπλάτες έλκονται μπροστά, το να έχεις κυρτούς ώμους θα ασκήσει ουσιαστικά περισσότερη πίεση σε ολόκληρη την πλάτη σου. Σύμφωνα με έρευνες το μέσο κεφάλι ζυγίζει περίπου τεσσεράμισι με πεντέμισι κιλά. Αν γείρεις το δικό σου προς τα εμπρός, για να κοιτάξεις το κινητό σου, ασκείς πίεση μέχρι και 27 κιλών στον αυχένα σου. Φαντάσου να κρέμαγες έναν 20κιλο αλτήρα γύρω από τον λαιμό σου ! (στη σκέψη και μόνο πονάει ο λαιμός και η πλάτη).

Τι εννοούμε όταν λέμε κινητικότητα;

Κινητικότητα είναι το εύρος κίνησης των αρθρώσεων ή αλλιώς mobility που αναφέρεται στο πώς κινείται μια άρθρωση, στην ενεργητική κινητοποίηση αρθρώσεων και των μυοτενόντιων στοιχείων τους. Μέσω της προπόνησης κινητικότητας, γυμναζόμαστε για να αυξήσουμε αυτό το εύρος κίνησης.

Η κινητικότητα είναι διαφορετική από την ευελιξία αλλά αυτά τα δύο συχνά μπερδεύονται.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022, 13:34