Crossfit: 3 Λόγοι για να προγραμματίζετε 1 ημέρα ξεκούρασης στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015, 18:31
Crossfit: 3 Λόγοι για να προγραμματίζετε 1 ημέρα ξεκούρασης στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας

Όταν πρόκειται για την προπόνηση σας, μπορεί να σας πάρει χρόνο ώστε να βρείτε μια ισορροπία στο πρόγραμμα σας. Αν κάνετε τακτικά έντονες προπονήσεις, τότε είναι πολύ πιθανό να «καείτε», αλλά αν δεν είστε και συνεπείς στις προπονήσεις σας δεν θα έχετε και τα ανάλογα αποτελέσματα. Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα αυτό;

Βεβαιωθείτε ότι το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα περιέχει μια ημέρα ανάπαυσης με διατατικές ασκήσεις και μασάζ.

 Παρακάτω διαβάστε 3 λόγους για τους οποίους είναι απαραίτητη μια ημέρα ξεκούρασης:

  1. Βοηθά το σώμα σας να ανακτήσει την χαμένη ενέργεια. Η έντονη άσκηση μπορεί να προκαλέσει ορισμένες βλάβες στους μύες σας. Η ημέρα ξεκούρασης βοηθά τους μύες να ανακάμψουν, να ανοικοδομηθούν και να γίνουν ισχυρότεροι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει στο σώμα σας αρκετό χρόνο για να ανακάμψει και να αναπληρώσει την χαμένη ενέργεια από τις προπονήσεις της εβδομάδας έτσι ώστε να αποφευχθούν οι τραυματισμοί.
  2. Σας βοηθά στην πρόληψη τραυματισμών.  Ορισμένες ενοχλήσεις σε αρθρώσεις οι μύες μπορούν να γίνουν χρόνια προβλήματα αν δεν δίνετε την απαραίτητη ξεκούραση στο σώμα σας από την έντονη άσκηση. Χρησιμοποιείτε πάγο και foam roll συχνά μετά την άσκησή σας και ξεκουραστείτε, ειδικότερα όταν νιώθετε ενοχλήσεις.
  3. Σας βοηθά ψυχικά. Η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να άρει την διάθεσή σας. Όμως η ημέρα ξεκούρασης είναι απαραίτητη για το σώμα σας και δε χρειάζεται να νιώθετε ενοχές όταν χάνετε μια προπόνηση. Ορίστε μια μόνιμη ημερομηνία ξεκούρασης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ώστε να μην περνάνε δεύτερες σκέψεις ενοχής που χάσατε μια προπόνηση και προτιμήσατε να κοιμηθείτε.
Σε συνεργασία με το theboxnews.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015, 18:44