Εσείς ακόμα να δοκιμάσετε το spinning;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2019, 13:49
Εσείς ακόμα να δοκιμάσετε το spinning;

Το spinning ή indoor cycling ή power cycling είναι μια αρκετά διαδεδομένη μέθοδος γυμναστικής η οποία συμβάλει στην καύση λίπους και στην εκγύμναση πολλών διαφορετικών μυικών ομάδων.

Γιατί άραγε το ποδήλατο εσωτερικού χώρου έχει κερδίσει τόσους φανατικούς οπαδούς;

Αν θέλετε να κάνετε spinning έχετε αυτά υπόψη σας:

Θα ιδρώσετε περισσότερο από ό,τι φανταζόσασταν. Η ποδηλασία σε εσωτερικούς χώρους παράγει περισσότερο ιδρώτα από ότι όταν κάνετε ποδήλατο σε εξωτερικούς χώρους. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή δεν υπάρχει αέρας που ρέει πάνω στο δέρμα σας και αυτή η έλλειψη της ροής του αέρα θέτει σε κίνδυνο την ικανότητα του σώματός σας να δροσιστεί αποτελεσματικά. Το αποτέλεσμα είναι να τρέχει ο ιδρώτας ποτάμι, για αυτό είναι σημαντικό να παραμείνετε ενυδατωμένοι κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση.

Μπορεί να είναι επώδυνο αργότερα. Ο πόνος από τη σέλα είναι κοινός, ειδικά εάν είστε αρχάριοι με το ποδήλατο γυμναστικής. Καθώς οι μύες στους μηρούς σας γίνουν δυνατοί, θα σας αποτρέπει από το να κάθεστε στο κάθισμα (θα κάνετε ορθοπεταλιές) και να σας δημιουργεί δυσφορία αργότερα. Εν τω μεταξύ, μπορεί να σας βοηθήσει να φοράτε τα ειδικά σορτς ποδηλάτου που έχουν μαξιλαράκια.

Θα εκπλαγείτε από το πόσο δύσκολο είναι το πεντάλ. Αν ανεβάσετε σε 60-80 στροφές το λεπτό, ο δρόμος είναι ανηφορικός, το πεντάλ πιο δύσκολο και «βαρύ», η θέση καθιστή, αλλά και όρθια. Είναι δύσκολο επίσης να κάνετε στατικό ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση (ταχύτητα περιστροφής πάνω από 110 RPM [Revolutions Per Minute, δηλαδή, περιστροφές ανά λεπτό.

Κάνετε και αερόβια και αναερόβια. Βελτιώνετε την αερόβια και την αναερόβια ικανότητά σας, ανάλογα με την αντίσταση που θα βάλετε στα πεντάλ. Για να κάνετε αερόβιο μειώστε την αντίσταση και αυξήστε τη διάρκεια της άσκησης. Ανάλογα με την αντίσταση ενδυναμώνετε ισοτονικά ή ισοκινητικά κυρίως γλουτιαίους, τετρακέφαλο, γαστροκνήμιο, υποκνημίδιο και ισομετρικά τρικέφαλο βραχιόνιο.

Θα εκπλαγείτε από το πόσο αλλάζει το σώμα σας. Όσοι κάνουν ποδήλατο γυμναστικής τα πόδια τους αποκτούν μεγαλύτερο μυϊκό τόνο και καμπύλες. Αν το αδυνάτισμα είναι ο στόχος σας, μπορεί να χάσετε κιλά!
Το μυστικό

Έρευνες έχουν δείξει ότι σε ένα μάθημα spinning διάρκειας 45 λεπτών, μπορεί να κάψετε 500-700 θερμίδες.

Πηγή: govastileto

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2019, 13:50