Οι top ασκήσεις για σφιχτά χέρια!

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2019, 16:04
Οι top ασκήσεις για σφιχτά χέρια!

Η χαλάρωση στην περιοχή κοντά στις μασχάλες, δηλαδή κάτω από τα μπράτσα, μπορεί να προκληθεί από διάφορους λόγους. Η βασικότερη αιτία για τη χαλάρωση στο δέρμα στην περιοχή εκείνη είναι η γήρανση και συνεπακόλουθη φθορά της.

Όσο περνάει ο καιρός, οι μύες του σώματος αδυνατίζουν, οι ιστοί χάνουν ολοένα και περισσότερο τη ζωτικότητά τους, ενώ συγχρόνως το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του λόγω της αλλοίωσης που υφίστανται οι ίνες του κολλαγόνου και της ελαστίνης του.

Τι μπορείς να κάνεις:

Αρχικά πάρε την θέση των κάμψεων, στηρίξου στα χέρια και στις μύτες των ποδιών, με το ένα χέρι συνέχισε να στηρίζεσαι και με το άλλο τσίμπησε το μπράτσο σου αν πιάνεις παραπάνω πάχος απ’ότι το μισό μικρό σου δαχτυλάκι τότε χρειάζεσαι επειγόντως γυμναστική.

Οι ασκήσεις είναι πολύ απλές.

Μείνε όπως είσαι και ξεκίνα τις κάμψεις, 3 σετ των 10 είναι πολύ καλά για αρχή.

Στη συνέχεια πάρε μία καρέκλα στηρίξου στην άκρη από το κάθισμα της (όχι από την πλάτη της) και ξεκίνα τα καθίσματα. Λύγισε τα πόδια να είναι στην ίδια ευθεία με τους αστραγάλους σου, σχημάτισε ορθή γωνία με τα χέρια σου και τέντωσε τα κάνε 15 επαναλήψεις από 3 φορές.

Πάρε βαράκια των 3 κιλών και ξεκίνα τις ασκήσεις με όρθιο κορμό για να μην επιβαρύνεις την μέση σου. Λύγισε το χέρι σου σε ορθή γωνία και κατέβασε το κάτω σε ευθεία γραμμή για 20 φορές σε 3 επαναλήψεις.

Πιάσε τα βαράκια, έχε τα χέρια σου κάτω σε ευθεία γραμμή και πήγαινε τα προς τα πίσω μέχρι τη μέση της μέσης σου. Κάνε διατάσεις και συνέχισε την ημέρα σου.

Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα καθημερινά και σύντομα θα αποκτήσεις τα χέρια που ονειρεύεσαι.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2019, 16:04