Χτίσε μεγάλους ώμους

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2016, 15:00
Χτίσε μεγάλους ώμους
Το να αυξάνεις σε όγκο το άνω μέρος του σώματος στη περίπτωση μας δυναμώνοντας τους ώμους θα έχει σαν αντίκτυπο να φαίνεται και η μέση σας λεπτότερη. Σας προτείνουμε 4 ασκήσεις οι οποίες θα δώσουν ώθηση στους ώμους και τους δελτοειδής, ώθηση την οποία με τα μηχανήματα του γυμναστηρίου ή τις απλές εκτάσεις με αλτήρα δεν θα έχετε.

#1 Κατακόρυφα pushups



Γιατί θα βοηθήσουν;

Μοιάζουν να είναι παρόμοια με τις πιέσεις ώμων πίσω από το κεφάλι όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Πρωτίστως εδώ θα πρέπει να πιέσετε το βάρος όλου σώματός άρα δουλεύετε πιο σκληρά ενεργοποιώντας περισσότερες μυϊκές ίνες αλλά το μυστικό είναι το να τελειοποιήσετε τη τεχνική που απαιτείται. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ενεργοποιείτε με διαφορετικούς τρόπους συνολικά τους μύες του άνω σώματος στη συνολική προσπάθεια εύρεσης ισορροπίας ενώ κατά τη ταυτόχρονη εκτέλεση της άσκησης απομονώνετε τους ώμους.

#2 LEVER PRESS



Γιατί θα βοηθήσουν;

Το να δουλεύετε έναν ώμο τη φορά ακόμα και με λίγα κιλά σίγουρα θα σας κάνουν να προπονηθείτε σκληρότερα ενώ παράλληλα προπονείτε και το κορμό. Προσοχή στην εκτέλεση δεν χρειάζονται υπερβολές στοχεύστε σε αρκετές επαναλήψεις με λίγα κιλά μιας και η άσκηση είναι απαιτητική.

#3 MUSCLE AND CLEAN PRESS



Γιατί θα βοηθήσουν;

To πλεονέκτημα αυτής της άσκησης είναι ότι δουλεύουν οι ώμοι σε ένα μεγάλο εύρος κίνησης το οποίο τους επιτρέπουν να προπονηθούν διαφορετικά για να επετεύχθη μέγιστη ανάπτυξη. Προσοχή κατά την εκτέλεση μην φορτώνεται πολλά κιλά ,είναι πολυσύνθετη άσκηση και δεν έχει σημασία πόσο προχωρημένος είναι κάποιος αν είναι νέος σε αυτή την θέλει χρόνο για να εξοικειωθεί και να μάθει τη τεχνική.

#4 DUMBBELL CLEAN AND PRESS


Γιατί θα βοηθήσουν;

Όπως και στη παραπάνω άσκηση έτσι και εδώ το βασικό της πλεονέκτημα είναι το μεγαλύτερο εύρος κίνησης των ώμων, το extra εδώ είναι ότι εκτελώντας την άσκηση με αλτήρες προσθέτετε την αστάθεια των κιλών την οποία δεν είχατε στη προηγούμενη άσκηση που χρησιμοποιούνταν μπάρα. Η extra αυτή προσπάθεια διατήρησης της ισορροπίας των κιλών θα δώσει το κάτι παραπάνω στην ανάπτυξη των ώμων.

Καλές προπονήσεις !!

Αποφεύγετε τις υπερβολές less is more !!!

Επιμέλεια : Tόγιας Κων/νος

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2016, 15:00